دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

ساعت مچی هوشمند اندرویدی عرضه شد


شرکت سونی سرانجام از دومین ساعت مچی هوشمند خود رونمایی کرد و توضیح داد که این محصول می‌تواند به عنوان یک نمایشگر جایگزین برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی مورد استفاده قرار گیرد.

خبرگزاری فارس: شرکت سونی سرانجام از دومین ساعت مچی هوشمند خود رونمایی کرد و توضیح داد که این محصول می‌تواند به عنوان یک نمایشگر جایگزین برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی مورد استفاده قرار گیرد.

به نقل از سلولار – نیوز، این ساعت مچی هوشمند SmartWatch 2 نام دارد که البته به عنوان یک ساعت چندکاربردی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به اجرای ابزارهای مخصوص سیستم‌ عامل اندروید و قابلیت‌های کنترل از راه دور تلفنی اشاره کرد.

هر کاربر در طول روز چندین بار به گوشی هوشمند خود سر می‌زند تا پیامک‌های رسیده را بخواند، به ساعت نگاه کند، ابزارهای کاربردی را مورد استفاده قرار دهد، عکس بگیرد و فعالیت‌های دیگر انجام دهد. اما ساعت مچی SmartWatch 2 با نمایشگر لمسی خود به کاربر امکان می‌دهد که بدون نیاز به درآوردن گوشی از جیب یا کیف،‌ همه اطلاعات گوشی را روی این نمایشگر کوچک در اختیار بگیرد.

ساعت مچی هوشمند اندرویدی عرضه شد

"استفان کی پرسان"(Stefan K Persson) مدیر تولید مرکز ارتباطات موبایلی سونی در مورد این محصول توضیح داد: «شرکت سونی بسیار مفتخر است که به صورت پیشگام در حوزه ساعت‌های مچی هوشمند حرکت می‌کند. این شرکت برای نخستین بار در سال 2007 میلادی ساعت مچی هوشمند خود مبتنی بر فناوری بلوتوث را روانه بازار کرد».

او در ادامه گفت: «رقبا این روزها تلاش می‌کنند نخستین نسل از این محصول را به دست کاربران برسانند و این در حالی است که سونی هم‌اکنون سومین نسل از این محصول را تکمیل کرده است و محتویات آن را بر اساس بر اساس خواسته‌های نیم میلیون کاربر طراحی کرده است».

کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که در سال 2016 میلادی بیش از 41 میلیون دستگاه ساعت هوشمند در بازار جهانی به فروش برسد. لازم به ذکر است که شرکت سونی هم‌اکنون برایSmartWatch  بیش از 200 ابزار کاربردی عرضه کرده است که این ابزارها بیش از یک میلیون بار بارگذاری شده‌اند.


ویدیو مرتبط :
صفحه کلید اندرویدی در ساعت مچی هوشمند، برای تایپ کردن!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گوگل ساعت مچی هوشمند اندرویدی می‌سازد



ساخت ساعت مچی هوشمند اندرویدی توسط گوگل,ساعت مچی هوشمند اندرویدی

گوگل ساعت مچی هوشمند اندرویدی می‌سازد

گوگل روی یک ساعت مچی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید کار می‌کند و همچنین در تلاش است یک کنسول بازی جدید مبتنی بر این سیستم‌عامل را تولید کند.

به گزارش فارس به نقل از تب‌تایم، شرکت گوگل در زمینه سخت‌افزار فقط بر گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی تمرکز نکرده است و این طور که منابع آگاه گزارش داده‌اند، قصد دارد دامنه فعالیت‌های خود را در این زمینه گسترش دهد.

گزارش‌های جدید حاکی از آن است که این شرکت بزرگ اینترنتی روی یک ساعت مچی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید کار می‌کند و همچنین در تلاش است یک کنسول بازی جدید مبتنی بر این سیستم‌عامل را تولید کند. شرکت گوگل همچنین قصد دارد سیستم‌عامل ویژه‌ای را برای لپ‌تاپ‌ها روانه بازار کند تا از این طریق گام مستحکم‌تری را در دنیای سخت‌افزار بردارد.

این طور که منابع آگاه مطلع از اقدامات جدید گوگل به روزنامه وال‌استریت‌ژورنال گزارش داده‌اند، ‌شرکت گوگل فعالیت‌های خود را برای کار کردن روی سه محصول جدید آغاز کرده است که یکی از آن‌ها پاسخی به ساعت هوشمند iWatch اپل محسوب می‌شود و محصول دیگر هم کنسول بازی پیشرفته مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید است.

منابع آگاه همچنین اظهار داشته‌اند که گوگل قصد دارد نسخه دوم از دستگاه چندرسانه‌ای Nexus Q را هم روانه بازار کرد و چند مدل گوشی هوشمند جدید با قیمت ارزان را هم به تولید برساند.

این طور که گفته شده است، شرکت گوگل قصد دارد گوشی‌های هوشمند ارزان خود را وارد کشورهایی کند که این روزها در حال کار کردن روی سیستم اینترنتی آن‌ها است و قصد دارد شبکه اینترنتی آن‌ها را گسترش دهد.