دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

ساعت مچی بدون صفحه و عقربه!



 

ساعت مچی بدون صفحه و عقربه!

 

 

ساعت Aurora طراحی زیبایی است که صفحه شماره و عقربه از آن حذف شده است و پرتوهای رنگی لیزر جایگزین عقربه های آن شده اند.

 


شرکت ساعت سازی Aurora یا "شفق" هیچ علاقه ای به ساخت ساعتهای سنتی با عقربه های ثانیه شمار و دقیقه شمار ندارد حتی ساعتهای این شرکت صفحه شماره نیز ندارد و کاربر باید بر اساس صفحه شماره ذهنی خود ساعت دقیق را دریابد.

 


ساعت جدید این شرکت پرتوهای لیزری را جایگزین عقربه های معمول ثانیه و دقیقه شمار کرده است.

 


دو پرتو آبی و قرمز هر یک وظیفه نمایش دادن زمان دقیق را دارند. این ساعت توسط طراحی به نام "ژی هون یئوم" طراحی شده و تولید آن هنوز در دست بررسی قرار دارد.

 


در این ساعت لیزر آبی رنگ نمایانگر عقربه ساعت شمار و پرتو قرمز رنگ نمایانگر دقیقه شمار است و زمان تنها پس از ضربه زدن به لبه قاب ساعت نمایان می شود. در دیگر مواقع این ساعت تنها دستبندی ساده به دور مچ افراد خواهد بود.

 


ویدیو مرتبط :
صفحه کلید اندرویدی در ساعت مچی هوشمند، برای تایپ کردن!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راز 97 ساله عقربه های یک ساعت



راز 97 ساله عقربه های یک ساعت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  عقربه های ساعت 97 ساله یکی از خدمه های کشتی لوستیانیا زمان دقیق غرق شدن این کشتی را نشان می دهد.

کشتی لوستیانیا در آب های اقیانوس اطلس و در سال 1915 میلادی با برخورد به یک دکل برقی آلمان دچار سانحه شد.

 

فرانک هولمن، صاحب این ساعت پس از اینکه پنج ساعت بعد از آب نجات یافت و ساعتش كه عقربه هایش روی ساعت 2 و 28 دقیقه ظهر مانده بود را به دخترش باربارا هدیه داد و در نامه ای به وی نوشت: عقربه های ساعت دقیقاً زمان غرق شدن کشتی را نشان می دهد، زیرا زمانی که روی عرشه کشتی بودم به ساعتم نگاه کردم و ساعت 2:12 دقیقه ظهر بود که چند دقیقه بعد با برخورد به دکل برق آلمان، کشتی غرق شد و ساعتم در اثر تماس با آب دیگر کار نکرده و روی زمان حادثه متوقف شده است.

 

کارشناس اشیای عتیقه(Antiques expert) هیلاری کی با وجود عدم عملکرد صحیح این ساعت، آن را شیئی ارزشی توصیف کرد و از باربارا خواست تا آن را در موزه نگهداری کنند. وی همچنین گفت در صورت حراج گذاشتن این ساعت در بازار امریکا قطعاً این ساعت بیش از هزار پوند خریداری خواهد شد، اما دختر هولمن اصرار کرد كه هرگز این قطعه یادگاری را از دست نخواهد داد.

کشتی لوستیانیا که بیش از هزار مسافر امریکایی داشت در سواحل ایرلند غرق شد./انتخاب