دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

ساعتی با مانیتور ضربان قلب+تصاویر



اخبار علمی و آموزشی - ساعتی با مانیتور ضربان قلب+تصاویر

طراحان ساعتی برای نظارت بر ضربان قلب ورزشکاران طراحی کرده‌اند.

 اخبار,اخبار علمی,ساعت رانر کاردیو

 

شرکت «تام‌تام» از ساعت ورزشی خود به نام «رانر کاردیو» که به منظور تنظیم شدت تمرین بر اساس نیاز و هدف ورزشکار طراحی شده پرده‌برداری کرد؛ این ساعت مسئول نظارت بر ضربان قلب کاربر است.«رانرکاردیو» برای دونده‌ها طراحی شده است؛ یک مانیتور ضربان قلب دارد که بر روی یک بند سلیکون قرمز براق قرار گرفته است، دارای یک GPS، بلوتوث و USB است و صفحه نمایشی پهن دارد.


از طریق یک سنسور نوری جریان خون را با ارسال یک اشعه از طریق پوست کنترل می‌کند؛ برنامه تمرین با شدت‌های موجود از ساده (گرم کننده‌ها)، پیشرفته‌تر (سرعت و فاصله)، ورزش‌های استقامتی و یا سوزاندن چربی دارد و کاربر را برای سرعت بخشیدن به دویدن، کم کردن سرعت یا استراحت، البته بسته به انتخاب گزینه مطلع می‌کند.
قیمت «رانر کاردیو» 270 یورو است و نسخه چند ورزشی آن نیز به قیمت 300 یورو به فروش می‌رسد.

 

اخبار,اخبار علمی,ساعت رانر کاردیو

 

اخبار,اخبار علمی,ساعت رانر کاردیو

 

اخبار,اخبار علمی,ساعت رانر کاردیو

 

اخبار,اخبار علمی,ساعت رانر کاردیو

 

اخبار علمی و آموزشی - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
جک (قلب ساعتی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باز کردن اشیاء با ضربان قلب+تصاویر



اخبار,اخبارعلمی, دستبند هوشمند

اخبار علمی - باز کردن اشیاء با ضربان قلب+تصاویر

این دستبند هوشمند می‌تواند از طریق ضربان قلب کاربر، تمام اشیاء مرتبط با وی را باز کند.

شرکت بیونیم در کانادا دستبندی هوشمند به نام «نیمی» ساخته است؛ این دستبند با متصل شدن به اینترنت اجازه می‌دهد کاربر با ضربان قلب خود تمام دستگاه‌هایی که متعلق به اوست و دارای رمز یا کلید هستند را باز کند.

برای مثال اگر کاربر کلید یا رمز قفل خانه را فراموش کرده باشد می‌تواند با ضربان قلب خود از طریق دستبند، آن را باز کند.

اخبار,اخبارعلمی, دستبند هوشمند

این دستبند متصل هوشمند مانند ابزار احراز هویت به منظور باز کردن بسیاری از اشیاء روزمره ساخته شده است؛ ضربان قلب هر فرد مانند اثر انگشت، منحصر به همان فرد است و احراز هویت تا وقتی دستبند به مچ دست کاربر بسته شده باشد، ادامه دارد.

وقتی دستبند به مچ دست بسته می‌شود با متصل شدن از طریق ضربان قلب کاربر می‌تواند وسایل مورد نیاز او را باز کند؛ فقط کاربر باید انگشت خود را بر روی یک سنسور که روی دستبند قرار دارد فشار دهد؛ این کار باعث جریان الکتریکی می‌شود و دستبند قادر به تشخیص ضربان قلب است؛ به محض روشن شدن چراغ LED، دستبند ضربان قلب را تشخیص می‌دهد.

این دستبند دارای عملکردهای دیگر مانند اطلاع رسانی ایمیل‌های جدید و یا پیام‌های شبکه‌های اجتماعی نیز خواهد بود؛ توسط این دستگاه کاربر می‌تواند تمام دستگاه‌های رمزدار خود را باز کند و با تمام دستگاه‌های مورد نیاز خود در ارتباط باشد.

در واقع این دستبند مانند یک رمز عبور است و برای حفظ حریم شخصی کاربران طراحی شده است.

این دستبند در آخر سال 2014 به قیمت 79 دلار فروخته می‌شود.

اخبار,اخبارعلمی, دستبند هوشمند

اخبار,اخبارعلمی, دستبند هوشمند

اخبار,اخبارعلمی, دستبند هوشمند

اخبارعلمی - خبرگزاری فارس