دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

زیباترین رینگ‌های استاندارد خودروها


یکی از جذابترین بخش‌های ظاهری خودروها رینگ‌های آن است. فرقی نمیکند خودرو در چه کلاسی باشد، رینگ‌ها نقش بسیار مهمی در نمای ظاهری آن‌ها دارند. برای آشنایی با زیباترین رینگ‌های استاندارد خودرو‌ها، با ما همراه باشید.

zoomit.ir - حسین ریاحی: یکی از جذابترین بخش‌های ظاهری خودروها رینگ‌های آن است. فرقی نمیکند خودرو در چه کلاسی باشد، رینگ‌ها نقش بسیار مهمی در نمای ظاهری آن‌ها دارند. برای آشنایی با زیباترین رینگ‌های استاندارد خودرو‌ها، با ما همراه باشید.

زیباترین رینگ‌های استاندارد خودروها

امروزه استانداردهای سخت‌گیرانه‌ی ایمنی و مسایل آیرودینامیکی نقش بسیار مهمی در طراحی خودروها دارند و شاید بتوان گفت که تا حدودی طراحان را در این زمینه محدود کرده‌اند اما با این وجود ما در یکی از طلایی ترین عصر‌های طراحی خودرو قرار داریم. سازندگان خودرو در زمینه‌ی طراحی و تولید رینگ‌ها پیشرفت بسیار زیادی کرده‌اند و چه در نمونه‌های استاندارد و چه در نمونه‌های موجود در بازار شاهد طرح‌های بسیار جالبی برای رینگ‌ها هستیم. در ادامه قصد داریم تا زیباترین رینگ‌هایی را که به طور استاندارد توسط سازندگان عرضه می‌شوند را معرفی کنیم.

۱. شورولت کوروت Z06

زیباترین رینگ‌های استاندارد خودروها

کوروت جدید را شاید نتوان زیباترین کوروت نامید، اما این مدل با یکی از زیباترین رینگ‌های موجود عرضه می شود. فقط کافی است برای دریافتن زیبایی این رینگ‌ها کوروت خود را به رنگ زرد و با رینگ‌های مشکی سفارش دهید تا خودرویی شبیه به کوروت‌ مسابقه‌ای C7.R دیتونا داشته باشید.



۲. ولوو S60 و V60 پلستار

زیباترین رینگ‌های استاندارد خودروها

 ولوو با عرضه‌ی مدل‌های پلستار طیف جدید از خودروهای اسپرت را به محصولاتش اضافه کرده است. این مدل ها شاید توان رقابت با بی ام و M4 را نداشته باشند اما وجود کمک فنر‌های ساخت اوهلم، فنربندی سفت تر، ترمزهای برمبو و لاستیک‌های پایلوت سوپر اسپرت میشلین نشان می‌دهند که پلستار ها کارشان را خوب بلندند. تکمیل کننده‌ی این مشخصات جالب، رینگ‌های زیبایی است که برای این مدل‌ها در نظر گرفته شده است.



۳. فورد موستانگ شلبی GT350R

زیباترین رینگ‌های استاندارد خودروها

این رینگ‌ها شاید از لحظ ظاهری یکی از ساده‌ترین رینگ‌های این لیست باشند اما دلیل قانع کننده‌ای برای حضور آنها در این لیست وجود دارد و آن ساخته شدن این رینگ‌ها با فیبرکربن است. فورد با تولید انبوه رینگ‌های فیبرکربنی دست همه‌ی رقبا را بسته است. این رینگ‌ها نسبت به نمونه‌های آلومینیومی دارای وزن کمتر و استحکام بالاتری هستند.



۴. هوندا سیویک تایپ R

زیباترین رینگ‌های استاندارد خودروها

چه کسی رینگ‌های مشکی با نوار قرمز رنگ دورشان را دوست ندارد؟ هوندا سیویک تایپ آر به خودی خود دارای طراحی رادیکال و خیره کننده‌ای است و این رینگ‌ها نیز زیبایی آن را دوچندان کرده‌اند. هوندا سیویک تایپ آر سفید رنگ با این رینگ‌ها به نوعی قصد ادای احترام به خودروهای مسابقه‌ای کلاسیک هوندا را دارد.



۵. جیپ رنگلر روبیکان

زیباترین رینگ‌های استاندارد خودروها

این رینگ‌های ساده‌ی جیپ شبیه به همان رینگ‌های پنج پره‌ی قدیمی هستند که سابقا در رنگلر استفاده می‌شدند، البته طرح آنها کمی تغییر یافته و گویی یک طرح جواهر گونه‌ از داخل رینگ استخراج شده است. به هرحال این رینگ‌ها کاملا در معرفی شخصیت جیپ رنگلر موفق عمل کرده‌اند: خودرویی با طرح قدیمی که برای حیات در عصر جدید بهینه سازی شده است.



۶. رینگ‌های پنج پره‌ی مکلارن 570S

زیباترین رینگ‌های استاندارد خودروها

مکلارن 570S از طرح بسیار متداول پنج پره استفاده می‌کند منتهی با ریزه کاری‌های انجام شده در این رینگ، طرح آن بسیار مدرن و شیک از آب درآمده است و در مقایسه با سایر طرح‌های پنج پره دوبل دارای طرح زیبا و قابل توجهی است. 



۷. رینگ‌های آلومینیومی نیسان ماکسیما

زیباترین رینگ‌های استاندارد خودروها

اگر قصد خرید نیسان ماکسیمای جدید را دارید، پرداخت ۹۰۰ دلار اضافی برای این رینگ‌های آلومینیومی کاملا ارزشش را دارد. با دریافت این رینگ‌های زیبا در نیسان ماکسیما متوجه خواهید شد که چرا در ابتدای مقاله گفتیم که در عصر طلایی طراحی رینگ‌ها بسر می‌بریم.



۸. بی ام و M4 GTS

زیباترین رینگ‌های استاندارد خودروها

زیبایی این رینگ‌ها واقعا محصور کننده است. بی ام و در این مدل یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین رینگ‌های بازار را عرضه می‌کند. این رینگ‌ها به رنگ مسی رنگ آمیزی شده‌اند و کاملا با باطن خشن و وحشی M4 GTS همخوانی دارند. با دیدین این رینگ‌ها متوجه خواهید شد دیگر زمانی که طراحان بی ام و از طرح‌های محافظه کارانه استفاده می کردند به پایان رسیده است.



۹. مرسدس می‌باخ

زیباترین رینگ‌های استاندارد خودروها

مرسدس می‌باخ خودروی بسیار قدرتمندی است اما این رینگ‌های زیبا به آن ظاهری آرام و سنگین بخشیده‌اند. حتی تا حد زیادی ظاهر می‌باخ را به مدل 600 پولمان افسانه‌ای شبیه کرده‌اند.



۱۰. دوج وایپر ACR

زیباترین رینگ‌های استاندارد خودروها

دوج وایپر ACR یک خودروی مسابقه‌ای است که برای تردد در خیابان‌ها ساخته شده است. قدرت و کارایی در تمامی بخش‌های این خودرو مشاهده‌ می‌شود و رینگ چرخ‌ها نیز از این قایده مستثنی نیستند. این رینگ‌ها با طرح ساده‌ی هفت پر دوبل با اینکه خیلی خاص نیستند اما کاملا با ظاهر وایپر همخوانی دارند.



۱۱. لامبورگینی هوراکان

زیباترین رینگ‌های استاندارد خودروها

این رینگ‌ها با نام جیانو، یکی از دو نوع رینگی است که برای هوراکان قابل سفارش هستند. البته رینگ‌های جیانو در مقایسه با رینگ اسپرت استاندارد محبوبیت کمتری دارند. فروش کمتر این رینگ‌ها واقعا جای تاسف دارد چراکه نه تنها با طراحی بی همتای خود در جاده بسیار جلب توجه می‌کنند بلکه با ظاهر یک لامبورگینی همخوانی بیشتری نیز دارند.



۱۲. پورشه 911 GT3 RS

زیباترین رینگ‌های استاندارد خودروها

رینگ‌هایی که دارای پیچ مرکزی هستند بیشتر در خودروهای مخصوص پیست بکار می‌روند ولی در خودروهای جاده ای نیز بسیار جذاب هستند. رینگ‌های ۱۰ پره‌ی پورشه نیز از این نوع رینگ‌ها بوده و قطعا جذاب ترین آنها است.



۱۳. رینگ‌های ۱۰ پره ‌ی آئودی R8

زیباترین رینگ‌های استاندارد خودروها

مدل ۱۰ سیلندر R8 جدید با این رینگ‌های زیبا عرضه می‌شود. این رینگ‌ها در عین اینکه دارای طرح مسابقه‌ای کلاسیک هستند از طراحی مدرن نیز برخوردارند.


 
۱۴. جگوار F-Type R-Storm

زیباترین رینگ‌های استاندارد خودروها

جگوار استورم مجهز به یکی از گرانقیمت ترین رینگ‌های لیست است. دلیل این امر هم این است که این رینگ‌ها تنها به همراه ترمزهای کربن سرامیکی به قیمت ۱۲ هزار دلار قابل سفارش هستند. طراحی این رینگ ها به شکل دانه‌ی برف بوده و در ترکیب با ظاهر جگوار اف تایپ، آنقدر زیبا هستند که کاملا ارزش پرداخت این قیمت را دارند.



  ۱۵. سوبارو WRX STI لیمیتد

زیباترین رینگ‌های استاندارد خودروها

رینگ‌های ساخت BBS همیشه در بین خودرودوستان طرفداران زیادی داشته اند. سوبارو هم مدل لیمیتد WRX STI را با رینگ‌هایی از این برند عرضه می‌کند. اگر می خواهید سوباروی شما شبیه ماشین کالین مک‌ری شود، کافی است که این رینگ‌ها را به رنگ طلایی سفارش دهید.



۱۶. مزدا میاتا

زیباترین رینگ‌های استاندارد خودروها

رینگ‌های برند BBS در مزدا میاتا بصورت سفارشی قابل دریافت هستند اما ایراد آن‌ها در این است که قیمت بالایی دارند. اما بدون آنها نیز مزدا میاتا بطور استاندارد دارای رینگ‌های هشت پر زیبایی است که در طراحی آنها از رینگ‌های نسل اول این خودرو الهام گرفته شده است. نکته‌ی دیگر این رینگ‌ها دارا بودن چهار پیچ در هر چرخ است.


ویدیو مرتبط :
ساخت رینگ تایر خودروها بوسیله ربات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت جدید خودروها با استاندارد یورو۴ +جدول



 

استاندارد جدید چقدر آب می‌خورد؟

قیمت جدید خودروها با استاندارد یورو۴ +جدول

آن طور که خبر می‌رسد، خودروهای وانت باردو، پژو ۴۰۵، پژو پارس، انواع سمند، تیبا و پراید در لیست محصولاتی قرار دارند که باید استاندارد آلایندگی شان به یورو۴ ارتقا یابد و سایر خودروها مانند تندر-۹۰ و مگان و پژو ۲۰۶ از این استاندارد برخوردارند.

به گزارش  خبرنگاران، قیمت خودروها به شرح زیر می باشد:

قیمت جدید خودروها با استاندارد یورو۴,قیمت روز خودروها

باشگاه خبرنگاران

 

قیمت انواع خودرو در بازار ایران