دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

زیباترین دختر بریتانیا با معیار ریاضی(+عکس)



حدود پنج قرن پیش لئوناردو داوینچی، سعی کرد با معیارهای ریاضی و بیان نسبت‌های بین اجزای صورت، صورت کامل و زیبا را توصیف کند.

اخبار,اخبارعلمی, فناوری

 

به گزارش پارسینه، حالا برای نخستین بار در برتانیا، بدون جار و جنجال‌های معمول در مسابقات زیبایی، برای اولین بار سعی شده است که تنها با اتکا به همین معیارهای زیبایی، زیبا‌ترین صورت برتانیا پیدا شود. در مسابقه‌ای بین ۸ هزار شرکت‌کننده که تصویر صورت خود را بدون تغییر و آرایش فرستاده بودند، سرانجام زیباترین صورت بریتانیا پیدا شد:

این دختر ۱۸ ساله -فلورانس کولگیت- نه به سبب چشمان آبی و موهای بلوند خود، بلکه به خاطر تناسب بین اجزای صورت‌اش، مقام اول را کسب کرد. از نظر زیبایی‌شناسانه، فاصله بین دو مردمک چشم‌ها باید کمی کمتر از فاصله بین دو گوش باشد، در مورد فلورانس این نسبت ۴۴ درصد بود. متخصصان زیبای‌شناسی می‌گویند که فاصله بین چشم‌ها و دهان در یک صورت زیبا باید کمی بیشتر از یک سوم فاصله بین خط رویش مو و چانه باشد، در مورد فلورانس این نسبت ۳۲٫۸ درصد بود.

اخبار,اخبارعلمی, فناوری

 

می‌توانید امتحان کنید، عکس مناسبی از خود بگیرید و بعد با کمک این اپلیکیشن اندروید یا iOS خودتان را ارزیابی کنید!

 

 اخبار  علمی  - پارسینه


ویدیو مرتبط :
زیباترین عکس ها از زیباترین مکان ها ( picsart.com)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسری که کاندید زیباترین دختر شد! +عکس



 

 

 

زیبا ترین دختر انگلستان

 

 

یک نوجوان، جوانترین فرد در بریتانیا شد که طی یک عمل جراحی ۷ ساعته تغییر جنسیت داده است.

 

 

جکی گرین که سابقا جک نام داشت پسر نوجوانی بود که روحیاتی دخترانه داشت و حالا یک دختر است. او در تولد ۱۶ سالگی خود در تایلند و با یک عمل جراحی ۷ ساعته تغییر جنسیت داد.

 

 

زیبا ترین دختر انگلستان

 

 

وی ۴ بار قصد خودکشی داشت. اگرچه او یک پسر بود اما همیشه رفتارهای دخترانه داشت و لباس دخترانه میپوشید و با اسباب بازیهای دخترانه بازی میکرد.

 

خانواده اش بالاخره با این موضوع کنار آمدند که وی یک دختر است که در جسمی پسرانه متولد شده است و با پرداخت ۲۸۰۰۰ پوند وی را به آرزویش رساندند.

 

او اکنون یک مدل است و در رقابتهای دختر شایسته انگلستان به مرحله نیمه نهایی راه یافته است. او میگوید اگرچه شاید عجیب به نظر برسد اما میخواهم دختر شایسته بریتانیا باشم..../افکارنیوز