دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

زنی که هیچوقت میوه نخورده است +عکس



زنی که هیچوقت میوه نخورده است +عکس

بدن انسان برای رشد و تکامل همیشه نیاز به مواد خوراکی درست داشته است از این رو پزشکان خوردن میوه و سبزیجات را بیش از هر چیز دیگری توصیه می کنند. خوردن 5 واحد میوه در طول روز می تواند سلامت انسان را برای همیشه تضمین کند.

هرگاه به دنبال لیستی از بدترین غذاهای دنیا هستید حتما با گزینه فست فودها برخورد خواهید داشت. این غذاها را هیچوقت نمی توان استفاده کرد زیرا برای سلامتی مضر هستند و به راحتی شما را مریض می کنند.

 

میوه و سبزیجات,بدترین غذاهای دنیا,فست فودها

 
"فای کمبل" که اهل انگلستان است نزدیک به 16 سال است از غذاهای سالم استفاده نکرده و همیشه تنها خوراکی اش فست فودها و اینگونه مواد مضر برای سلامتی بوده اند اما در کمال تعجب وزنش تنها 62 کیلوگرم است.
این خانم در کنار رژیم غذایی عجیبش که تنها از فست فودها تشکیل شده است مشکل دیگری نیز دارد که به او اجازه نمی دهد به هیچ عنوان به میوه یا سبزیجات فکر هم بکند زیرا به گفته خودش دیدن میوه یا حتی بو کردن آن ها باعث بهم ریختن حال و مریض شدنش می شود.


با نبود هیچ ماده مقوی و خوبی رژیم غذایی او تنها چیپس، پیتزا، همبرگر و ...  است. مادر این دختر می گوید او از روز اول که شروع به خودن غذا کرد لب به دستپخت من هم نزده است و به طور کلی هر غذایی که برای بدن مفید باشد او را مریض می کند.
پزشکان دلیل این حالت او را نوعی بیماری خاص دانسته اند که تنها با کاهش مصرف خوراکی ها مضر و افزایش استفاده از میوه و سبزیجات به مرور قابل حل است...../yjc.ir


ویدیو مرتبط :
هیچوقت هیچوقت به جینا تو این مورد اعتماد نکنیددددددد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنی که هیچ وقت میوه نخورده است! +عکس


فی کمپل، اهل سافولک بریتانیا، در 16 سال گذشته فقط فست فود خورده است. در حالیکه بسیاری از خانم ها مشکلات جدی اضافه وزن دارند، فی در واقع سایز عادی دارد و فقط 62 کیلو وزن دارد.





صبح بخیر: فی کمپل، اهل سافولک بریتانیا، در 16 سال گذشته فقط فست فود خورده است. در حالیکه بسیاری از خانم ها مشکلات جدی اضافه وزن دارند، فی در واقع سایز عادی دارد و فقط 62 کیلو وزن دارد. این خانم فقط از میوه و سبزیجات اجتناب نمی کند، بلکه از فکر کردن به آنها هم اجتناب می کند، زیرا فکر این خوراکی ها هم باعث می شود او حالت تهوع بگیرد. البته اگر میوه به شکل آبمیوه باشد، برایش قابل تحمل است. غذای او بدون میوه و سبزی و غذاهای خانگی، شامل چیپس، پیتزا، نان تست، چیزبرگر و هر فست فودی که فکرش را بکنید می شود.

این قضیه بر خانواده او بیشترین تأثیر را داشته است. او می گوید: «بهترین حالت زندگی ما اینطور است که من روی کاناپه می نشینم و پیتزا می خورم، در حالیکه خانواده ام در آشپزخانه غذای خانگی می خورند. این تبدیل به روتین نرمال ما شده است.» ظاهراً حتی بوی سبزیجات و غذاهای خانگی نیز برای این خانم غیرقابل تحمل است و وقتی مادر او در حال پختن غذای خانگی است، او مجبور می شود به اتاق دیگری برود و پنجره ها را باز کند.



این قضیه از زمان بچگی فی شروع شده است، زیرا او در کودکی در مورد غذا بچه سختگیری بوده است. در واقع تا 15 سالگی او چیزی جز چیپس نمی خورده است. وقتی والدینش او را نزد پزشک بردند، متوجه شدند که او رفلاکس معده و مری دارد و این باعث می شود که دچار ترش کردن و عدم هضم بشود. البته مشکل او فقط جسمی نیست، بلکه روانی نیز هست. در حال حاضر او خودش از غذاترسی خود خبر دارد و وقتی غذای تازه ای می بیند نمی تواند خودش را راضی کند که آن را بخورد.

علیرغم رژیم غذای ناسالمی که فی دارد، ظاهراً فعلاً هیچ مشکل جسمانی برای او بوجود نیامده است. ضمن اینکه او از ورزش کردن و باشگاه رفتن نیز متنفر است!