دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

زمین و کهکشان راه شیری از ایستگاه فضایی/عکس روز ناسا



زمین و کهکشان راه شیری از ایستگاه فضایی/عکس روز ناسا

 به تازگی فضانوردان حاضر در ایستگاه فضایی بین المللی پانزدهمین سالگرد حضور بی‌وقفه انسان را در این ایستگاه جشن گرفتند. به همین خاطر ناسا عکس روز خود را به تصویری از زمین و کهکشان راه شیری از ایستگاه فضایی بین المللی اختصاص داده است.

اخبار,اخبار علمی,زمین و کهکشان راه شیری از ایستگاه فضایی

 

 اخبار علمی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
فضانوردان ناسا انجام راهپیمایی فضایی در ایستگاه فضایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شب زمین از ایستگاه فضایی/عکس روز ناسا



عکس روز ناسا به تصویری از منطقه شمال شرقی آمریکا اختصاص یافته که از ایستگاه فضایی بین المللی گرفته شده است.

این عکس در سال ۲۰۱۲ از ایستگاه فضایی بین‌المللی گرفته شده و در آن به ترتیب از راست به چپ شهرهای نیویورک، فیلادلفیا، بالتیمور، واشنگتن، ریچموند و نورفولک دیده می‌شوند. در قسمت پیش زمینه‌ی عکس فضاپیماهای حمل بار روسی دیده می‌شوند.

 

اخبار علمی,خبر های علمی,ایستگاه فضایی

 

این منطقه از آمریکا درحالی که فقط ۲ درصد مساحت کشور را تشکیل داده ولی ۲۰ درصد جمعیت را در خودش جای داده است. در ضمن دفتر مرکزی ۱۰ درصد از بزرگترین شرکت‌های دنیا در این قسمت از آمریکا هستند. این تصویر ما را به یاد پیش‌بینی‌هایی که در دهه‌ی ۶۰ میلادی انجام شده بود و در آن زمین به صورت شهری یکپارچه تصور می‌شد می‌اندازد.

اخبار علمی - خبر آنلاین