دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

زشت ترین مرد اوگاندا +عکس



به گزارش رسانه انگلیس گودفری باگوما (Godfrey Baguma) که امسال 47 سال دارد و به زشت ترین مرد اوگاندا شناخته شده چندی پیش هشتمین فرزندش متولد شد.

به علت ابتلا به نوعی بیماری نادر چهره گودفری باگوما به شکلی عجیب تغییر کرد. وی در سال 2013 با کات ناماندای 30 ساله ازدواج کرده و آنها 6 فرزند دارند. گودفری باگوما از زن اولش نیز دو فرزند دارد.

گودفری باگوما در گذشته یک کفاش بود. اما به علت چهره زشت و عجیبش، به شرکت در بسیاری فعالیت ها دعوت شده و درآمد خوبی به دست آورده است.

 

اخبار,اخبار علمی, زشت ترین مرد

 

اخبار,اخبار علمی, زشت ترین مرد

 

اخبار,اخبار علمی, زشت ترین مرد

 

اخبار علمی - برترین ها

 


ویدیو مرتبط :
زشت ترین عکس جلسایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکایت مرد از همسرش به دلیل زشت بودن! +عکس


یک مرد چینی به دلیل زشت‌بودن همسرش از او شکایت کرد و درخواست طلاق داد.

خبرگزاری ایسنا: یک مرد چینی به دلیل زشت‌بودن همسرش از او شکایت کرد و درخواست طلاق داد.

«جیانگ فنگ» گفت: ماجرا از زمانی شروع شد که دخترم به دنیا آمد اما در کمال تعجب او نوزادی بسیار زشت بود و هیچ شباهتی به من و همسرم نداشت.

او همچنین گفت: پس از بررسی‌هایی متوجه شدم همسرم پیش از آشناشدن با من تحت عمل جراحی پلاستیک قرار گرفته اما در رابطه با این موضوع هیچ صحبتی با من نکرده بود.



قبل از عمل



بعد از عمل


«جیانگ» معتقد است که همسرش او را فریب داده و با چهره‌ای دروغین، خود را به او معرفی کرده است.

«جیانگ» پس از طرح دادخواست طلاق در دادگاه حضور یافت. قاضی با شنیدن ادعای مرد و تایید صحت آن، «جیانگ» را متضرر شناخته و مبلغ 75 هزار پوند خسارت تعیین کرد.