دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

رونمایی از خودرویی که با آی‌فن 5 ادغام شد



رونمایی از خودرو , ادغام خودرو با آی فن 5
شرکت اتومبیل سازی آلمانی فولکس ادغام آی فن و اتومبیل را به سطح جدیدی رسانده و با نمایش اتومبیل iBeetle در نمایشگاه اتومبیل شانگهای تلفیق فناوری اطلاعات و خودروسازی را به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیتل جدید فولکس واگن که با عنوان " iBeetle" و " iBeetle Cabriolet" ارائه شده شامل یک پایه شارژی ویژه آی فن 5 و اپلیکیشنهای مربوط به آن است.

این شرکت اتومبیل سازی آلمانی اعلام کرده است که هر دو مدل اوایل سال 2014 وارد بازار می شوند.

این پایه شارژی که در قسمت بالای داشبورد و صفحه نمایش قرار می گیرد دسترسی به عملکردهای آی فن 5 از جمله سیستم ناوبری و تماس تلفنی بدون استفاده از دست را  برای کاربر فراهم کرده است.

رونمایی از خودرو , ادغام خودرو با آی فن 5
اپلیکیشن ویژه " iBeetle" که دسترسی کاربران را به اپلیکیشن اسپرت کردن و حالتهای مختلف رانندگی را فراهم می کند با عنوان " Volkswagen Car Net The Beetle" عرضه شده است.

این اپلیکیشن در حالتهای مختلف عرضه شده و در حالت ماهر به کاربر امکان اندازه گیری دمای موتور و عملکردهای دیگر را می دهد. در حالت خواندن کاربر می تواند به شبکه اجتماعی خود دسترسی داشته باشد و در حالت تمرین می تواند اقتصاد سوخت و فواصل رانندگی را اندازه گیری کند.

درحالتهای کارت پستال می توان موقعیت GPS خود را به دیگران ارسال کرده و در حالت تصویر می تواند از منظره مقابل اتومبیل خود عکس گرفته و آن را برای دوستان و خانواده ارسال کند.

فولکس واگن تاکنون درباره قیمت این اتومبیل اظهار نظر نکرده است اما گفته می شود که پیش فروش آن در اکتبر امسال شروع خواهد شد..... /  mehrnews.com


ویدیو مرتبط :
ادغام رو به بالا ادغام رو به پایین ادغام عمودی ادغام مشاغل ارایه های چند رسانه ا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دعوتنامه اپل برای رونمایی از آی فن/ تصاویر فاش شده از نسخه کوچکتر آی پد



درحالی که شرکت اپل دعوتنامه هایی را برای رسانه ها به منظور حضور در مراسم 12 سپتامبر(22 شهریور) این شرکت ارسال کرده، برخی سایتهای اینترنتی اقدام به انتشار نخستین تصاویر فاش شده از آی پد کوچکتر اپل با صفحه نمایش 8 اینچی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اندکی پس از فاش شدن نخستین تصاویر از آی فن جدید شرکت اپل دعوتنامه هایی را برای رسانه های مختلف به منظور رونمایی از نسخه جدید آی فن با صفحه 4 اینچی و رابط اتصال جدید ارسال کرده است.

شرکت اپل تاکنون درباره موضوع این مراسم راز دار بوده است اما کارشناسان اظهار داشتند 12 سپتامبر تاریخی است که برای رونمایی از آی فن درنظر گرفته شده است.

تصویری مینیمالیستی که اپل برای دعوت رسانه ها در روز 12 سپتامبر به کار برده در سایه این تصویر عدد 5 به چشم می خورد.

دعوتنامه شرکت اپل ,تصاویر نسخه کوچکتر آی پد
این دعوتنامه به این معنا است که نسل پنجم آی فن در راه است و بالای عدد 12 که سایه عدد پنج در زیر آن نمایان است، نوشته شده : تقریبا اینجاست

قرار است این رویداد در مرکز هنر یربا بونا سانفرانسیسکو برگزار شود، محلی که اپل برای رونمایی سایر محصولات خود چون آی پد مورد استفاده قرار داده بود.

در روزهای اخیر تصاویر فاش شده از آی فن جدید منتشر شده است، اما علیرغم همه رایزنی ها اپل از تأیید هرگونه جزئیاتی امتناع کرده است.

در آخرین سری از تصاویر فاش شده از دستگاه های جدید شرکت اپل، پس از آی فن برخی سایتها اقدام به ارائه تصاویر آی پد مینی اپل کرده اند که انتظار می رود ماه آینده توسط این شرکت رونمایی شود.

دعوتنامه شرکت اپل ,تصاویر نسخه کوچکتر آی پد
سایت اپل.پرو به عنوان یک منبع قوی برای فاش کردن اسرار آی پد تصاویری را از آی پد کوچک هشت اینچی منتشر کرده است

گفته می شود که آی پد مینی دارای یک صفحه نمایش هشت اینچی است که آن را از نسخه قبلی آی پد که صفحه نمایش آن 10 اینچ بود کوچکتر جلوه می دهد که در نتیجه آن امکان حمل و نقل آن بیشتر می شود و این فرصت را برای اپل فراهم می کند که با گوگل و آمازون که تبلتهای هفت اینچی وارد بازار کرده اند به رقابت بپرازد.

درحالی که استیوجابز همواره با ساخت آی پدهای کوچکتر مخالف بود و آنها را مرزی میان تبلت و تلفنهای هوشمند و غیر ضروری می دانست، موفقیت نکسوس و کیندل فایر آمازون موجب شد که اپل برای وارد کردن یک دستگاه سبک و کوچک مصمم شود.

براساس گمانه زنی های منتشر شده، بخشهای داخلی آی پد مینی شبیه آی پد 2 است که براساس اظهارات تحلیلگران برای آی پد کوچک شده مناسب بوده است، آی پد جدید که نسل سوم از این تبلتهای اپل است، از ارتقای ویژگیها برخوردار است که این امر به علت صفحه نمایش رتینای آن با کیفیت بالا موجب افزایش وزن هم شده است.

دعوتنامه شرکت اپل ,تصاویر نسخه کوچکتر آی پد
آی پد مینی ساده است و سبک مدلهای قبلی را دنبال کرده است اما از نظر ضخامت بسیار باریکتر از مدلهای قبلی است

براساس آنچه که این تصاویر نشان می دهند، در کنار آی پد مینی اسپیکرهای دوگانه و همچنین یک رابط اتصال جدید قرار گرفته است.

دعوتنامه شرکت اپل ,تصاویر نسخه کوچکتر آی پد
رابط اتصال جدیدی که اپل برای آی فن و آی پد جدید خود در نظر گرفته است

گفته می شود که اپل در نظر دارد این آی پد را طی مراسم جداگانه ای رونمایی کند تا تأثیر رونمایی آی فن جدید را از بین نبرد.... / خبرگزاری مهر