دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

رونمایی از بزرگترین تلویزیون HDTV جهان!


بزرگترین تلویزیون HDTV جهان به ابعاد ۶۱ در ۲۴ متر (۴۸۷۶ متر مربع) در پیست اتومبیلرانی کارولینای شمالی در آمریکا مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بزرگترین تلویزیون  HDTV جهان به ابعاد ۶۱ در ۲۴ متر (۴۸۷۶ متر مربع) در پیست اتومبیلرانی کارولینای شمالی در آمریکا مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این HDTV ساخت شرکت پاناسونیک از ۱۵۸ پنل مجزا و در واقع ۹ میلیون لامپ LED تشکیل شده است که نهایتا وزنی در حدود ۷۵ تن را به خود اختصاص داده است. نکته جالب اینکه این تلویزیون تصاویر را با کیفیت ۷۲۰p نمایش می‌دهد.



یک زمین تنیس استاندارد در ابعاد ۲۳٫۷ متر در ۱۱ متر است و اکنون با توجه به ابعاد این تلویزیون می‌توان گفت که این HDTV به بزرگی ۵٫۵ زمین تنیس استاندارد در کنار هم است.



برای ساخت این HDTV 57 کارگر شرکت پاناسونیک به اندازه ۱۱ هزار نفر ساعت مشغول بوده‌اند که نهایتا ۴ ماه به طول انجامیده است و علاقمندان خواهند توانست تصاویر آن را در جمعه هفته آینده و در مسابقات بهاره ستارگان ناسکار شاهد باشند.

نکته جالب‌تر در این HDTV کنترل از راه دور غول‌پیکر آن است که در تصویر مشاهده می‌شود و به نظر می‌رسد فراخور بزرگی این HDTV غول‌پیکر باشد. شما هم دوست دارید با این کنترل کانال غول‌پیکرترین تلویزیون HDTV دنیا را عوض کنید.

منبع : گیزمودو


ویدیو مرتبط :
بزرگترین تلویزیون شهری جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بزرگترین تلویزیون جهان رونمایی شد



با صفحه نمایش 201 اینچی تاشو

بزرگترین تلویزیون جهان رونمایی شد

بزرگترین تلویزیون جهان با صفحه نمایش 210 اینچی، ساخت شرکت خودروسازی «پورشه»، رونمایی شد.

بزرگترین تلویزیون جهان با قیمت 662 هزار دلار، در هیچ خانه ای جا نمی‌شود و بیشتر برای استفاده در فضای باز یا بر روی قایق های تفریحی مناسب است.

کار طراحی صفحه نمایش عظیم این تلویزیون توسط متخصصان شرکت خودروسازی پورشه انجام شده و شرکت اتریشی C SEED Entertainment‌ این محصول را رونمایی کرده است.

قیمت نجومی بزرگترین تلویزیون جهان 662 هزار دلار معادل چهار خودروی لوکس پورشه 911 است.

در این صفحه نمایش بیش از 725 هزار لامپ LED‌ استفاده شده است که بیش از 4.4 تریلیون رنگ را ایجاد می کنند؛ همچنین تلویزیون مجهز به حسگر اثر انگشت است که امکان استفاده افراد متفرقه را غیر ممکن می‌کند.

پس از خاموش شدن تلویزیون و با کمک پنل‌های تاشدنی، دستگاه براحتی در کمتر از پنج ثانیه جمع می شود و با فشار دادن یک دکمه بر روی دستگاه کنترل از راه دور، تلویزیون مجددا ظرف 40 ثانیه باز می شود./ایسنا

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب