دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

ردیابی چمدان در فرودگاه با تلفن همراه



چمدان Bag2Go,ویژگیهای چمدان Bag2Go,ردیابی چمدان با تلفن همراه

ردیابی چمدان در فرودگاه با تلفن همراه
شرکت ایرباس از سیستم رهگیری چمدان مجهز به تراشه RFID‌ رونمایی کرد که امکان رهگیری چمدان با کمک تلفن همراه هوشمند را فراهم می کند.یکی از مهمترین مشکلات مسافران هوایی، گم کردن چمدان در فرودگاه است. شرکت ایرباس برای کاهش نگرانی مسافران سیستم پیشرفته رهگیری چمدان با کمک تلفن همراه هوشمند را توسعه داده است.
چمدان های Bag2Go ایرباس با همکاری شرکت تلفن همراه T-Mobile‌ و شرکت آلمانی چمدان سازی Rimowa تولید شده اند.
در این چمدان از تراشه RFID‌ (سامانه بازشناسی با فرکانس رادیویی) استفاده شده است. مسافران با استفاده از دوربین تلفن همراه، بارکد روی چمدان را اسکن و چمدان خود را شناسایی می کنند. همچنین این سیستم هوشمند در صورت باز شدن در چمدان بلافاصله پیام هشداری برای تلفن همراه مسافر ارسال می کند.
چمدان Bag2Go دارای یک ترازوی دیجیتال داخلی است که به مسافر برای تعیین وزن دقیق بار پیش از تحویل به فرودگاه کمک می کند.این چمدان در اندازه های مختلف در دست طراحی است و ایرباس قصد دارد آن را به صورت فروش یا اجاره در اختیار مسافران قرار دهد.
مسافران می توانند چمدان Bag2Go‌ را از شرکت های ارائه دهنده خدمات در فرودگاه مبدأ اجاره و در مقصد تحویل دهند. برخی شرکت ها آمادگی خود را برای ارائه این خدمات با قیمت 35 دلار اعلام کرده اند، اما ایرباس به دنبال کاهش این هزینه تا 11 دلار است.

منبع:konjkav.com


ویدیو مرتبط :
چمدان هوشمند با قابلیت شارژ تلفن همراه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودروی خود را با تلفن همراه ردیابی كنید



 

 

خودروی خود را با تلفن همراه ردیابی كنید

دستگاه ردیاب خودرو، كه از طریق سیستم پیام كوتاه (SMS) بر روی تلفن همراه و دستگاه های GSM می تواند موقعیت مكانی خودرو را اعلام كند، در نهمین نمایشگاه ایپاس 2010 به نمایش در آمده است.

این محصول شامل دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری است كه بخش سخت افزاری دستگاه بر روی خودرو نصب می شود و نرم افزار تلفن همراه نیز با سیستم JAVA بر روی اغلب گوشی های داخلی قابلیت نصب دارد.

سیستم نوین موقعیت یاب خودرو، قابل استفاده در تمامی خودروهای خدماتی است و در حال حاضر بیشترین متقاضی این سیستم در صنایع دفاع پلیس امنیت، نیروهای انتظامی، رانندگی و بانك است، كه در جهت افزایش ضریب امنیتی و حفاظتی خودروهای آنها مورد استفاده قرار می گیرد.

افرادی كه از این سیستم برای اعلام موقعیت خودرو استفاده می كنند؛ می توانند یك پیام كوتاه به مركز پیام ارسال كرده و موقعیت خوردو از طریق پیامك برای آنها ارسال می شود.

گفتنی است؛ هدف از ارائه این محصول، به حداقل رساندن سرقت خودرو و اطلاع از موقعیت خوردوهای سرقتی است...../تحلیل:عصرایران