دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

ربات نورافکن مخصوص صفحه کلید مجازی+تصاویر



اخبار علمی - ربات نورافکن مخصوص صفحه کلید مجازی+تصاویر

یک ربات فانتزی پروژکتور مخصوص صفحه کلید مجازی توسط آمریکا طراحی و راه اندازی شده است.

به گزارش فارس، این ربات پروژکتور فانتزی که از فیلم جنگ ستارگان الهام گرفته شده است در آمریکا طراحی و راه‌اندازی شده است؛ R2D2 یک ربات پروژکتور مخصوص صفحه کلید مجازی است.

R2D2 سازگار با اکثر دستگاه‌های آیفون، آندروید، کامپیوتر و سیستم مک است؛ با روشن شدن ربات یک صفحه کلید مجازی باز شده که کاربر قادر است از طریق بلوتوث با این ربات پروژکتور (نورافکن) تا مدت دو ساعت بر روی صفحه کلید مجازی تایپ کند.

R2D2 در فروشگاه‌های ژاپنی در آمریکا به مبلغ 420 یورو فروخته می‌شود.

 

اخبار,اخبار علمی ,ربات نورافکن

 

اخبار,اخبار علمی ,ربات نورافکن

 

اخبار,اخبار علمی ,ربات نورافکن

 

اخبار,اخبار علمی ,ربات نورافکن

 اخبار علمی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
سورس صفحه کلید مجازی در سی شارپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر یک صفحه کلید جیبی/ تایپ در تلفن های هوشمند با لیزر



یک تولید کننده تجهیزات الکترونیکی اقدام به ارائه صفحه کلید مجازی کرده که با لیزر یک جا کلیدی کوچک روی یک سطح صاف ایجاد می شود و حرکات انگشت کاربر روی آن هنگام تایپ کردن در تلفن هوشمند یا آی پد ظاهر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رغم اینکه تلفنهای هوشمند و تبلتها از ویژگیهای بسیاری برخوردارند اما هنگام نوشتن و تایپ کردن یک صفحه کلید کوچک روی صفحه لمسی را هرگز نمی توان با یک صفحه کلید با اندازه کامل مقایسه کرد.

تاکنون راهکارهایی برای این مسئله ارائه شده است که در می توان به صفحه کلیدهای تا شونده و قابهای محافظی که صفحه کلید مجازی داخل آن قرار گرفته اشاره کرد، اما براساس اظهارات سازنده یک صفحه کلید جدید این گزینه ها و راهکارها تنها موجب می شود که دستگاه از قابلیت حرکت کمتری برخوردار شود و کاربر مجبور به حمل یک بار سنگین با خود باشد.

تصاویر صفحه کلید جیبی , ویژگی های صفحه کلید جیبی
یک تولید کننده تجهیزات الکترونیکی با عنوان بروک استون اقدام به تولید یک صفحه کلید مجازی جدید کرده که با استفاده از تجهیزاتی که داخل یک جاکلیدی کوچک قرار داده یک صفحه کلید لیزری روی یک سطح صاف ایجاد می کند.

بی تردید این نخستین صفحه کلیدی نیست که در بازار وجود دارد اما می توان گفت که این صفحه کلید کوچکترین و کم هزینه ترین صفحه کلید مجازی تولید شده است که چون سایر نمونه های گذشته با استفاده از یک لیزر یک صفحه کلید کامل ساخته و حسگر اپتیکال آن حرکت انگشتهای کاربر را هنگام تایپ دنبال می کند.

تصاویر صفحه کلید جیبی , ویژگی های صفحه کلید جیبی
اتصال بلوتوث موجب می شود که این صفحه کلید مجازی حرکت انگشت کاربر به عنوان تایپ کلمات را با اکثر دستگاه های امروزی همگام سازد تا متن نوشتن در دستگاه تلفن هوشمند یا آی پد و تبلت نیز ظاهر شود. در این میان یک باطری لیتیوم قدرت کافی را برای تایپ 2 ساعته فراهم می کند که می توان آن را از طریق USB شارژ کرد.

بهترین نکته درباره این فناوری این است که کل اندازه این تجهیزات اندازه یک فندک Zippo است که به سادگی در جیب حمل می شود.

تصاویر صفحه کلید جیبی , ویژگی های صفحه کلید جیبی
جدا از ویژگی قابلیت حمل و نقل راحت، این صحفه کلید مجازی بسیار بهداشتی تر از صفحه کلید فیزیکی است که تمام جرمها و غبار را بااستفاده بیشتر به خود می گیرد.

این صفحه کلید با قیمت 99.99 دلار از اول اکتبر به فروش می رسد..... / خبرگزاری مهر