دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

راهنمای خرید خودرو: خودروی کوپه


رنو اسکالا کوپه که در بازارهای جهانی با نام مگان کوپه شناخته می‌شود، یکی از جدیدترین محصولات رنو در ایران است. طراحی ظاهری کوپه در قسمت جلو، مشابه ویرایش‌های دیگر اسکالاست، اما در قسمت عقب کاملا منحصر به فرد است.


ویدیو مرتبط :
قالب رنگی - راهنمای خرید - راهنمای طراحی فروشگاه کارت شارژ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راهنمای تصویری خرید خودروی کوپه


راهنمای تصویری خرید خودروی کوپه


 صبح بخیر:







 335i کوپه با کد اتاق E92 شناخته می شود . وسواس BMW در استفاده از تایر های  مسطح از کیفیت سواری این خودرو می کاهد. همچنین اسپرت بودن خودرو های BMW به صورت ذاتی، یکی از مشخصه های آن است که خودروی BMW را در مقابل رقبای غیر هموطنش کمی خشک جلوه می‌دهد. با همه این حرف ها فضای این خودرو مناسب است و همه خودرو های BMW بسیار بی صدا بوده و در هنگام رانندگی بی عیب و نقص به نظر می رسند. این خودرو بسیار فرمانبردار است و هرگز چیز غیر قابل انتظاری از آن سر نمی زند. در سطوح خشک با کشش خوبی مواجه خواهید بود، که در موتور 335iبه صورت گردش سریع چرخ های عقب خودرو به دور خود همراه است. حتی در جاده های لغزنده هم خودرو از تعادل خوبی برخوردار است.









  شما با پرداخت مبلغی حدود 90 میلیون تومان یک رنوی کوپه دیفرانسیل جلو خریداری می کنید که چرخ عقب آن نیز هنگام پارک کردن به یاری شما می‌آید! این ترکیب آنقدر عجیب است که شما را به فکر فرو می برد. امکانات رفاهی آن نسبت به قیمت محدود است.









هیوندای شتاب صفر تا یک صد کیلومتر در ساعت جنسیس کوپه را در حدود 5/6  ثانیه ، اعلام کرده است که با توجه به قیمت خودرو ، رقم جالب توجهی است.بدون شک یکی از نکاتی که رانندگی با هیوندای جنسیس کوپه را با بسیاری از خودروهای موجود در بازار متفاوت می کند، انتقال نیروی پیشرانه V6 با حجم 3.8 لیتر و 306 اسب بخاری به محور عقب است که در قیاس با خودروهای پر قدرت و دیفرانسیل جلو بسیار جذاب تر است. تولید این محصول متفاوت از هیوندای نشان دهنده اهمیت و توجه به خواسته جوانان جویای هیجان و حضور پر رنگ در مسابقات برای این کمپانی است.









گیربکس 7 سرعته دوبل کلاچ پورشه معروف به PDK  عکس العمل فوق العاده ای از خود نشان می دهد به طوری که  واکنش آن به پدال غیر منتظره است.  PDK همان  Porsche Doppelkupplung  است  که  با توجه به عملکرد متفاوت آن با سایر دوبل کلاچ ها همواره نام PDK زبان زد  متخصصین خودرویی دنیا بوده است. اما پورشه برگ برنده دیگری در مقابل رقبا را برای  خود محفوظ نگاه داشته و آن چیزی نیست جز کلید اسپورت پلاس سفارشی پورشه که بهایی بیشتر از کلید اسپرت دارد.  با فشردن این کلید عملا فشردن پدال معنای دیگری پیدا می کند.