دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

رازهای ماده تاریک


تصویری خیالی از یک سیاه چاله نمونه‌ای از چیزی را به تصویر کشیده است که در مرکز بسیاری از کهکشان‌ها وجود دارد. سیاه چاله قابل مشاهده نیست اما دیسک درخشانی از گازهای گرم که در حال فرو ریختن به درون آن است چنین صحنه‌ی زیبایی را خلق می‌کند.


ویدیو مرتبط :
چرخه کهکشان با ماده تاریک و بدون ماده تاریک !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رازهای تیره و تاریک از زندگی گذشته‌ هالیوودی‌ها!! + تصاویر



 

بازیگران هالیوودی‌,لوسی لیو

رازهای تیره و تاریک از زندگی گذشته‌ هالیوودی‌ها!! + تصاویر

حالا می‌فهمیم که دلیل اصلی اینکه چارلیز از دوران کودکی اش حرف نمی‌زند و می‌خواهد آن روزها را فراموش کند این است که در خانواده ای پر از دعوا و بدون مهر و محبت زندگی کرد. مادرش هم...

ما 7 نفر را از بین چهره‌های مشهور و بازیگران انتخاب کرده ایم که به خاطر ثروت و شهرتشان آنها را می‌شناسید. کسانی که رازهای تاریک و ناراحت کننده ای از گذشته خود دارند. بیشتر رازها مربوط به خانواده‌هایشان می‌شود، کارهایی که انجام داده اند و عشق‌های عجیبی که داشته اند. من که نمی‌توانم باور کنم اینها فقط داستان باشند!

چارلیز ترون

بازیگران هالیوودی‌,چارلیز ترون

مادر او پدرش را درست جلوی چشمان او کشت!
چند سال پیش چارلیز به رسانه‌ها گفته بود که: «وقتی 15 ساله بوده پدرش در یک تصادف رانندگی کشته شده است.» و بعد موضوع مورد بحث را عوض کرده بود. اما حقیقت چیز دیگری است! پدر این بازیگر برنده اسکار مردی فحاش و ظالم بود و چارلیز نیز کودکی سختی را در ژوهانسبورگ گذراند.

 

حالا می‌فهمیم که دلیل اصلی اینکه چارلیز از دوران کودکی اش حرف نمی‌زند و می‌خواهد آن روزها را فراموش کند این است که در خانواده ای پر از دعوا و بدون مهر و محبت زندگی کرد. مادرش هم برای اینکه بتواند از خودش و دخترش محافظت کند به شوهرش شلیک کرده و او را می‌کشد.


والیدن او شترمرغ پرورش می‌دادند. «پدرم اغلب اوقات در مزرعه مست می‌کرد و نه تنها با مشت‌های گره کرده به خانه می‌آمد، بله گاهی اوقات تفنگ به دست می‌گرفت و ما را تهدید می‌کرد. یک روز او واقعا ماشه را کشید، اما مادرم درست در لحظه آخر توانست تفنگ را از دست او بقاپد و برای محافظت از خودش و من به پدرم شلیک کند...»

لیگتون میستر و بوریس مویسیو

بازیگران هالیوودی‌,لیگتون میستر و بوریس مویسیو

هر دوی این‌ها در زندان به دنیا آمدند.
چه کسی فکر می‌کرد که ستاره‌های برنامه «دختر پرحاشیه» لیگتون میستر و بوریس مویسیو گذشته‌ای شبیه به هم داشته باشند؟! هر دوی آنها در زندان به دنیا آمدند. مادر لیتون به خاطر قاچاق مواد مخدر به 10 سال زندان محکوم شده بود و مادر بوریس هم زندانی سیاسی بود.
لِرا کودریاوتِسِوا

بازیگران هالیوودی‌,لِرا کودریاوتِسِوا

شوهر دوم او به خاطر تجاوز جنسی و دزدی به زندان افتاد.

جک نیکلسون

بازیگران هالیوودی‌,جک نیکلسون

خواهر او برایش مادری کرد.
اولین بار مجله تایم در سال 1976 این راز را کشف کرد که خواهر جک نیکلسون درواقع مادر او بوده و بزرگش کرده و زنی که خود جک فکر می‌کرده مادر واقعی اش است مادربزرگش بوده!

تری‌ هاتچر

بازیگران هالیوودی‌,تری‌ هاتچر

او توسط عموی خود مورد تجاوز جنسی قرار گرفت.


توبی مگوایر

بازیگران هالیوودی‌,توبی مگوایر

پدر او سارق بانک بود!

اپرا وینفری

بازیگران هالیوودی‌,اپرا وینفری

او در سن 14 سالگی یک بچه داشت.

آنجلینا جولی

بازیگران هالیوودی‌,آنجلینا جولی

معشوقه پیشین آنجلینا جولی الان مادر خوانده دوقولوهایش است!
دو بازیگر آنجلینا جولی و جنی شیمیزو در رابطه‌شان بیش از دو دوست معمولی هستند! آنها درگذشته عاشق یکدیگر بودند و الان هم خودشان می‌گویند هنوز نیروی کشش و جاذبه قدرتمندی آنها را به هم متصل می‌کند.


این کشش به حدی قوی است که آنجلینا از جنی خواست که مادرخواندگی دوقلوهایش را قبول کند.

وودی آلن

بازیگران هالیوودی‌,وودی آلن

او با دختر خوانده اش ازدواج کرد.

لوسی لیو

بازیگران هالیوودی‌,لوسی لیو

او زمان بچگی اش در کارخانه کار می‌کرد.
 /سیمرغ