دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

رئیس HP چیزی از کامپیوتر نمی دانست!


به تازگی نامه‌ای متعلق به ۵۵ سال پیش منتشر شده است که در آن بنیانگذار شرکت هیولت پاکارد (اچ.پی) متواضعانه از اینکه هیچ چیزی در مورد کامپیوتر نمی‌داند عذرخواهی کرده است.

نامه‌ای متعلق به ۵۵ سال پیش منتشر شده است که در آن  بنیانگذار شرکت هیولت پاکارد (اچ.پی) متواضعانه از اینکه هیچ چیزی در مورد کامپیوتر نمی‌داند عذرخواهی کرده است.


ویدیو مرتبط :
کامپیوتر رومیزی HP

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش سلطانی‌فر به لقب "کامپیوتر ورزشی" آقای رئیس جمهور



مسعود سلطانی‌فر,وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان,برنامه های پیشنهادی وزیرورزش

واکنش سلطانی‌فر به لقب "کامپیوتر ورزشی" آقای رئیس جمهور

مهندس مسعود سلطانی‌فر، گفت: دکتر روحانی به بنده و برنامه‌هایم اعتماد دارند.

به گزارش ایسنا؛ مهندس مسعود سلطانی‌فر، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان درباره تشبیه ذهن خود به کامپیوتر ورزشی از سوی دکتر روحانی،اظهار کرد : این نظر لطف آقای رییس جمهور است و اعتمادی که ایشان به بنده و برنامه‌هایم داشته‌اند.

 

در فرصت‌های که خدمت ایشان بودم به تفصیل در مورد برنامه‌هایم برای دو حوزه جوانان و ورزش صحبت کرده‌ایم و گاهی هم ایشان برای موضوعات مختلف ورزشی سوابقی را از من می‌خواستند و من با توضیح دقیق آنها گاهی اسباب تعجب ایشان می‌شدم.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان افزود: آقای روحانی به حوزه ورزش و قهرمانان ایران بسیار علاقمندند، ضمن اینکه بر گسترش ورزش همگانی و سالم سازی جامعه تاکید ویژه دارند. امیدوارم در صورت کسب رأی اعتماد نمایندگان مردم بتوانم هر چه سریعتر این برنامه‌ها را اجرایی کنیم و تاکیدات رئیس جمهور و دولت یازدهم را در حوزه ورزش و جوانان بکار ببنیدیم.

سلطانی‌فر در مورد نوبت وزیر وزارت ورزش و جوانان برای گرفتن رأی اعتماد در صحن علنی مجلس گفت: تصور می‌کنم به احتمال زیاد بعد‌ازظهر چهارشنبه یا صبح پنجشنبه نوبت بنده برای ارائه برنامه‌هایم در جلسه بررسی وزرای پیشنهادی خواهد شد.

وی تاکید کرد درصورت رأی اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بتواند بلافاصله با تشکیل کارگروه‌های اجرایی و تخصصی، انتظارات جامعه ورزش و نمایندگان را برای تعالی بیشتر ورزش جمهوری اسلامی ایران برآورده کند./ایسنا