دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

دوچرخه های پورشه به بازار می آید


تا به حال Audi و McLaren دو شركت معروف سازنده‌ی خودرو اقدام به تولید و عرضه‌ی دوچرخه در سال گذشته كرده‌اند پس این موضوع كه Porsche هم شروع به رقابت در این زمینه كند دور از انتظار نبود.

تا به حال Audi و McLaren دو شركت معروف سازنده‌ی خودرو اقدام به تولید و عرضه‌ی دوچرخه در سال گذشته كرده‌اند پس این موضوع كه Porsche هم شروع به رقابت در این زمینه كند دور از انتظار نبود. این شركت بزرگ خودروسازی آلمانی قبلا هم یك دوچرخه تولید كرده بود اما به نظر می‌رسد كه پورشه قصد دارد با مدل‌های Sport و Rennsport در زمینه‌ی تولید دوچرخه‌های جاده‌ای قدم بگذارد.

 

 


ویدیو مرتبط :
دوچرخه و ماشین پورشه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازار داغ کرایه 10 هزار دوچرخه در مسکو



بازار داغ کرایه 10 هزار دوچرخه در مسکو

با هوای مطلوب و گرم مسکو، بازار کرایه دوچرخه در حاشیه رود مسکو رونق پیدا کرده است.

اگر قبل از 30 دقیقه دوچرخه ها را برگردانید، پولی بابت کرایه پرداخت نخواهید کرد. اما بیشتر از سی دقیقه بسته به ساعت استفاده از 90 روبل تا 950 روبل باید پرداخت کنید.

  اگر هم قصد دارید یک روز آنرا کرایه کنید، باید 1500 روبل بدهید. سرقت دوچرخه نیز 15000 روبل جریمه در بر دارد.

بیش از 10 هزار دوچرخه با استفاده از سیستم کامپیوتری و بدون دخالت انسان بعنوان کرایه دهنده و کارت ملی!! در مسکو نصب و کرایه داده می شود.

بازار داغ کرایه دوچرخه در مسکو

 

بازار داغ کرایه دوچرخه در مسکو

 

بازار داغ کرایه دوچرخه در مسکو

 

بازار داغ کرایه دوچرخه در مسکو

 

بازار داغ کرایه دوچرخه در مسکو

 /خبرآنلاین