دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

دوربین امنیتی‌ که مقدار آلاینده‌های هوا را تشخیص می‌دهد + عکس



اخبار علمی - دوربین امنیتی‌ که مقدار آلاینده‌های هوا را تشخیص می‌دهد + عکس

دوربین‌های امنیتی تقریبا بسیار شبیه‌ هم هستند اما شاید برایتان‌ جالب باشد با دوربین جدید امنیتی که آلودگی هوا را تشخیص می‌دهد آشنا شوید.

شاید در خبر‌های مختلفی در مورد دوربین‌های امنیتی خوانده باشید که تقریبا شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند.

اخبار,اخبار علمی,دوربین امنیتی‌ که مقدار آلاینده‌های هوا را تشخیص می‌دهد

  اما در حال حاضر دوربینی ساخته شده است که علاوه بر فیلم برداری، می‌تواند صدا را ضبط کرده و مکالمه‌ را دو طرفه برقرار کند، همچنین تا 137 درجه قابلیت‌ چرخش دارد و کیفیت آن 5 مگاپکسیل‌ می‌باشد و زوم آن بسیار دقیق و واضح است، همچنین شما می‌توانید فیلم‌های آن را مانند یک دفترچه خاطرات برای خود داشته باشید.

اخبار,اخبار علمی,دوربین امنیتی‌ که مقدار آلاینده‌های هوا را تشخیص می‌دهد

 اطلاعات روی مانیتور و دوربین در همان لحظه بر روی گوشی همراه هوشمند شما قابل دیدن است اما همه این موارد شباهت‌های بسیاری با بقیه دوربین‌های امنیتی دارند ولی یکی از خصوصیات بسیار جالب و جدیدی که این دستگاه دارد این است که می‌تواند مقدار آلاینده‌های مضر هوا را تشخیص دهد و اندازه گیری کند و به شما هشدار دهد، همچنین می‌تواند درجه حرارت و رطوبت‌ را نیز نشان دهد این تشخیص آلاینده‌ها کمکی به محیط زیست است و یکی دیگر از مزیت‌های‌ این دستگاه  ساخته شدن آن با چوب است که این امر نیز به حفظ محیط زیست کمک می‌کند.

 

اخبار,اخبار علمی,دوربین امنیتی‌ که مقدار آلاینده‌های هوا را تشخیص می‌دهد

 

 اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
جدیدترین تکنولوژیهای رفع آلاینده های زیست محیطی صنایع(هوا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هوا بس ناجوانمردانه سرد است! /عکس


هوا بس ناجوانمردانه سرد است!