دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

دوربین، لنز و همه چیز درباره عکاسی دیجیتال


اگر به تازگی یک دوربین دیجیتال حرفه ای یا همان SLR خریداری کرده و امکانات مختلف آن شما را گیج کرده، و درگیر فهمیدن تمام اصطلاحات فنی که در صنف عکاسان معمول است شده اید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به مقاله حاضر بیاندازید.

اگر به تازگی یک دوربین دیجیتال حرفه ای یا همان SLR خریداری کرده و امکانات مختلف آن شما را گیج کرده، و درگیر فهمیدن تمام اصطلاحات فنی که در صنف عکاسان معمول است شده اید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به مقاله حاضر که شامل اصول اولیه عکاسی، آشنایی با طرز کار دوربین دیجیتال، و راهنمای گرفتن عکس های بهتر به کمک نکات فوق است بیاندازید.


ویدیو مرتبط :
تکنولوژی جدید لنز دوربین های عکاسی دیجیتال کانن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کوچکترین دوربین عکاسی جهان با قابلیت تعویض لنز!


این دوربین که می‌توان آن را در زمره کوچکترین دوربین‌های عکاسی جهان دانست (کوچکترین دوربین عکاسی جهان را اینجا ببینید) با اندازه ۹۹×۵۸x30 میلیمتری خود آنقدر کوچک و سبک است که بتوانید آن را به عنوان جاسوئیچی در کنار سایر کلیدهای خود آویزان کنید.

هنگامی که یک شرکت از ایده‌های جدید خالی شده و محصول دیگری برای عرضه ندارد ناچارا به یکی از دو روش زیر روی می‌آورد: ۱٫ محصول خود را در رنگ جدید به بازار عرضه می کند ۲٫ محصول مینیاتوری خود را عرضه می‌کند. دوربین پنتاکس‌کیو با استفاده از روش دوم به بازار عرضه شده است. دوربینی که تنها ۲۰۱ گرم وزن دارد اما از تمام قابلیت‌های یک دوربین برخوردار است حتی از قابلیت تعویض لنز، مثل یک دوربین تمام حرفه‌ای!