دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

دستبند متصلی که کودکان را سرگرم می‌کند+تصاویر



اخبار علمی - دستبند متصلی که کودکان را سرگرم می‌کند+تصاویر

«موف» دستبندی است که کودکان را سرگرم می‌کند و به غیر از بازی با آن، کودک می‌تواند از تخیلات خود نیز استفاده کند.

به گزارش فارس، «موف» یک دستبند متصل هوشمند است که برای سرگرمی کودکان به طوری خاص طراحی و ساخته شده است. به غیر از دستبندهایی که برای پیدا کردن و ارتباط برقرار کردن با کودکان ساخته شده‌اند، این دستبند کودک را سرگرم می‌کند و کودک به غیر از بازی با آن می‌تواند از تخیلات خود استفاده کند.

موف از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند یا تبلت متصل می‌شود، دارای شتاب سنج و سنسور ژیروسکوپ است و با هر حرکت مچ دست کودک، صدایی خاص بر روی دستگاه‌های هوشمند متصل تولید می‌شود؛ در واقع کودک می‌تواند با ژست نواختن گیتار، درام، تقلید از جنگجوهای سامورایی و با استفاده از تخیل، خود را سرگرم کند. برای این کار کودک یکی از 13 فعالیت‌های پیشنهادی دستبند را انتخاب می‌کند و سی جلوه صوتی تولید می‌کند.

این دستبند دارای برنامه‌ای خاص است و در حال حاضر با برنامه iOS سازگار است، دارای باتری است که 30 ساعت مورد استفاده قرار می‌گیرد و با قیمت 65 یورو به بازار عرضه شده است.

 

اخبار,اخبار علمی , دستبند متصل هوشمند

 

اخبار,اخبار علمی , دستبند متصل هوشمند

 

اخبار,اخبار علمی , دستبند متصل هوشمند

اخبار علمی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
کارتون جذاب حیوانات برای سرگرم کردن کودکان و نوزادان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر برهنه و کودکان ما



 

 

تصاویر برهنه,تصاویر برهنه زنان,تصویرهای برهنه

 

همزمان با ورود کودکان به دنیای نوجوانی و جوانی و آشنایی اذهان کنجکاو آنان با مقوله رمز آلود ” سکس ” ، سهل الحصول ترین منبع اخذ اطلاعات جنسی کتب ، مجلات و فیلم به نظر میرسد . از آنجایی که بحث پیرامون زندگی جنسی در برنامه کاری خانواده ها جایی نداشته و معمولاً والدین از گفت و شنود های جنسی به نحوی شانه خالی میکنند لاجرم رسالت آموزش های جنسی بر دوش رسانه های گروهی منتقل میگردد.

 


در این راستا کتب ، مجلات و فیلم هایی که صرفاً نقش برانگیزانندگی جنسی داشته و با در معرض دید گذاشتن صحنه ها ی سکسی سعی در تهییج جنسی افراد داشته تصویر واقعی از رفتار جنسی و مخاطرات آنرا منعکس نمی نمایند لذا نقشی بس مخرب در انجام رفتار های جنسی ریسکی و مخاطره آمیز نوجوانان میتوانند داشته باشند.


تایید گر این مدعا مجموعه تحقیقاتی است که اخیراً از سوی سازمان ” تحقیق و توسعه ” منتشر گردیده است . بر اساس نتایج پژوهشهایی که طی چندین سال متمادی از گروه های سنی بین ۱۷- ۱۲ سال به عمل آمده است ، نوجوانانی که بیش از سایر گروه همسال خود در معرض صحنه های جنسی قرار میگیرند نرخ اشتغال پیش رس در انجام رفتار جنسی در آنها بالاتر بوده ، درصد حاملگی های ناخواسته در بین آنان فزونی داشته و آگاهی از مخاطرات انجام رفتار جنسی و بیماری های جنسی در آنها کمرنگ گزارش گردیده است.

 

نظر به اینکه نوجوانان روزانه چیزی معادل ۳ ساعت از وقت خود را به تماشای تلویزیون و یا کامپیوتر صرف میکنند لذا بیشترین امکان رویارویی با صحنه های برهنه از این کانال برای آنان مهیا میگردد . حال آنکه آنچه در نمایش این صحنه ها از نظر دور مانده و سازندگان این دسته از فراورده ها الزامی در تاکید بر آن نمیبینند گوشزد کردن مخاطرات برقراری رابطه جنسی است . بر اساس تحقیقات موسسه ” رند ” دختران نوجوانی که زمان بیشتری را به تماشای برنامه های تلویزیونی با محتوای جنسی اختصاص میداده اند ۲ برابر بیش از گروه همسالی که نگاه نمیکردند دچار حاملگی های ناخواسته شده بودند.

 

در این تحقیق رفتارهای جنسی زود هنگام ، مبادرت به سکس بدون پروتکشن و همچنین ابتلا به بیمارهای مقاربتی در نوجوانانی که :

 

- فاقد دو والد میبودند و یا تنها با یک والد زندگی میکردند

- اصول انضباطی و تربیتی در خانواده آنها جدی گرفته نمیشده است

- زمان زیاد به تماشای تلویزیون اشتغال میداشتند

- از ضعف اعتماد به نفس در رنج میبوده اند

- نمرات درسی مناسب ویا موفقیت های ورزشی و هنری خاصی را در سابقه خود نمیداشتند

- از اختلال توجه در رنج میبوده اند

- و فاقد توانایی برقراری رابطه کلامی و عاطفی با والد یا والدین خود بودندبیشتر دیده شده است . نظر به اهمیت مراقب های روانی – جنسی نوجوانان از سوی خانواده ها ، ذکر نکات زیر ضروری به نظر میرسد:

 

تنظیم قوانین انظباطی در منزل ( شامل میزان مجاز استفاده از رسانه های گروهی )

تلاش در جهت به حد اقل رساندن تماشای تلویزیون یا کامپیوتر

نظارت دقیق بر محتوای کلامی ، تصویری یا عملی برنامه های در حال مشاهده

همراهی با نوجوان در تماشای برنامه های حساس ، به منظوربازگو کردن و راهنمایی نکات خاص تربیت جنسی

 

- تلاش در جهت ایجاد فضای امن و راحت مکالمات جنسی در کانون خانواده

 

- تحکیم روابط بین فردی و رشد روحیه اعتماد و صمییمت در باب مسائل جنسی

 

- بهره وری از جدید ترین یافته های علمی جنسی به منظور تعلیم و راهنمایی نوجوانان

 

- از سویی بر تمامی وسائل ارتباطات جمعی است که دست از صرفاً تهییج جنسی بینندگان برداشته تنها به ارائه صحنه ها و تصاویر جنسی اکتفا ننموده و در کنار تعریف به ظاهر ساده و لذت بخشی که از رابطه جنسی ارائه گر میباشند به خطرات و پیامدهای برقراری رابطه جنسی ریسکی نیز اشاراتی داشته باشند . سه نکته اساسی که رعایت آن سوی رسانه های گروهی به رشد فرهنگ جنسی نوجوانان کمک میکند عبارتند از: بیان هدف افراد از برقراری رابطه جنسی ، ارائه تعریف صحیح وواقعی از رابطه جنسی ، شروط لازم الاجراء در برقراری هر رابطه جنسی اعم از : شناخت شریک جنسی ، استفاده از وسایل پیشگیری ، شناخت بیماریهای مقاربتی و راههای مقابله با آنها .

منبع:پزشکان ایران