دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

دختر 19 ساله در بدن کودک دو ساله + عکس



دختر 19 ساله هندی که از نقص مادرزادی رنج می برد در بدن یک کودک دوساله زندگی می کند.

«جیریجا سرینیواس» دختر 19 ساله هندی که در ایالت بنگلور به دنیا آمده، از لحاظ قامت در حد یک کودک دو ساله است و قادر به تحرک زیاد نیست اما هنر خاصی در نقاشی کشیدن دارد.

هرچند پزشکان درباره حرکت تند سرش به او هشدار داده اند زیرا ممکن است به دلیل سنگینی سر نسبت به بدن با شکستگی مواجه شود اما وی با وجود داشتن این نقص مادرزادی بیشتر کارهای شخصی خود را به تنهایی انجام می دهد و کمتر از والدین خود کمک می گیرد.

جیریجا ترحم دیگران را نپذیرفته و تصمیم گرفته است که با پرورش دادن استعداد خود در نقاشی و فروش تابلو، هزینه های خود را تامین کند، مخصوصا که خانواده او وضع مالی مناسبی ندارند.

مادر جیریجا می گوید: وقتی دخترش به دنیا آمد مانند سایر کودکان نبود و این امر نگرانی و ترس مادر را در مورد آینده دختر بیشتر کرد، اما حالا او امیدوار است که هنر دخترش به تمام دنیا ارائه شود و به او در ساختن یک زندگی مستقل کمک کند.

جیریجا می گوید: به خاطر وضعیت جسمانی و عدم توانایی برای رفتن به مدرسه ناراحت نیست زیرا در هر صورت علاقه ای به درس خواندن ندارد اما می خواهد رویای خود را برای تبدیل شدن به یک هنرمند معروف تبدیل به واقعیت کند.

 

اخبار,اخبار علمی ,نقص مادرزادی

 

اخبار,اخبار علمی ,نقص مادرزادی

 

اخبار,اخبار علمی ,نقص مادرزادی

 

اخبار,اخبار علمی ,نقص مادرزادی

 

اخبار,اخبار علمی ,نقص مادرزادی

 

اخبار,اخبار علمی ,نقص مادرزادی

 

اخبار,اخبار علمی ,نقص مادرزادی

 

اخبار علمی - العالم

 


ویدیو مرتبط :
ورزشکار شصت ساله با بدن بیست ساله-Very Fit 60 Year Old

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روش هولناک دختر 19 ساله برای کشتن یک کودک بی‌گناه + عکس




 اخبار حوادث  -  روش هولناک دختر 19 ساله برای کشتن یک کودک بی‌گناه + عکس

به گزارش پلیس نیویورک پرستار 19ساله‌ای در اقدام بی رحمانه کودک 5ساله را به قتل رساند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسوشیتدپرس، پرستار 19ساله‌ای در نیویورک در اقدامی جنون آمیز پسر بچه‌ 5ساله را به قتل رساند.
 

اخبار,اخبار حوادث ,کودک  آزاری , قتل  کودکان

 

بنابر این گزارش "تیفانی و انالتین" پرستار کودک 19ساله، دختر خاله خردسال خود را که از مدت‌ها پیش بنا به درخواست مادر قربانی مسئولیت مراقبت از "کنت وایت" 5ساله (مقتول) و دو خواهر دوقلویش را نیز بر عهده داشت به قتل رساند.
 
در روز حادثه مادر  کودکان و دو کودک دیگرش را با خود برد و کنت 5ساله را به پرستارش که همان دختر خاله مقتول نیز بود سپرد.
 
این دختر دیوانه در اقدامی جنون ‌آمیز پس از  ضرب و شتم ،کودک   بیهوش شده را خفه و جسدش را به دریاچه‌ای دورتر از خانه انداخت.

پرستار روان پریش برای پنهان کردن این جنایت با پلیس تماس گرفت و ادعا کرد دو مرد نقاب‌دار "کنت " را ربوده‌اند و صحنه‌ آدم ربایی را پیش روی ماموران قرار داد.
 
تلاش شبانه روزی پلیس منجربه یافتن جسد کودک پس از گذشت چند روز در رودخانه شد.

پس از  بازجویی های انجام شده توسط پلیس از اعضای خانواده قربانی و  پرستار 19ساله، پلیس به پرستار به عنوان مضنون اصلی پرونده به دلیل اظهارات ضد و نقیض خود، مشکوک و در بازجویی های بیشتر " تیفانی" به  این قتل اعتراف کرد.


 اخبار  حوادث  - باشگاه خبرنگاران