دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

خانمی با پاهای 107 کیلوگرمی +عکس





بیماری های مختلفی هستند که ممکن است مردم به آن ها مبتلا شوند اما برخی مواقع بیماری ها تنها در یک نفر دیده می شوند و بسیار نادر و غیرقابل باور هستند.

"مندی سلارس" خانم 38 ساله ای است که دچار یک بیماری بسیار نادر است. پاهای او هیچگاه رشدش قطع نشده و همیشه در حال بزرگ شدن است.

پاهای سنگین, بیماری نادر

این بیماری در هر دوپای او وجود دارد ولی چندی پیش پای چپش به علت عفونت قطع شده است. قطع کردن پای او نیز حتی باعث درست شدن این بیماری نشده چرا که پای او همچنین در حال رشد کردن است.

او همیشه برای حرکت کردن با مشکل روبرو است و باید از یک ویلچر مخصوص استفاده کند. این ویلچر به طور مخصوص برای او ساخته شده است و با برق کار می کند.

پاهای سنگین, بیماری نادر

رشد بی رویه پاها باعث شده است که وزن هر پای او نزدیک به 107 کیلوگرم شود که این خود بسیار عجیب و در نوع خود یک رکورد است. البته پزشکان به او قول داده اند در صورتی که رشد پاهایش متوقف شود یک جفت پای بیوتک برای او آماده کنند.

پاهای سنگین, بیماری نادر

در سال 2002 او دچار یک سکته مغزی شد و این باعث شد تا ستون فقراتش بی حس شود و از آن زمان مشکل پای او شروع شد و بی رویه رشد کردنش آغاز شد. او همچنین در سال 2005 دچار عفونتی در خونش شد و کلیه اش نیز از کار افتاد. او تنها انسانی است در دنیا که به این بیماری دچار شده است.
منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
عکس باورنکردنی از پاهای یک دوچرخه سوار!...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانمی که در ۲۲ سال ۲۰ مرتبه باردار شده است (+عکس)



 

 

 

باردار, بارداری, تولد

 

خانواده دوگار در ایالت آرکانزاس انتظار تولد بیستمین فرزندشان را در آوریل می‌کشند. این زوج تقریباًهر هجده ماه یک بار صاحب فرزند شده‌اند.

 

 

خبر تولد بیستمین بچه جنجالی را در سایت‌های اجتماعی به‌راه انداخته است. خانواده دوگار در ایالت آرکانزاس انتظار تولد فرزندشان را در آوریل می‌کشند. البته این خبر خوش قبلاً نوزده بار دیگر برای جیم و میشله تکرار شده است و این زوج که تقریباً هر هجده ماه یک بار صاحب فرزندی شده‌اند، خودشان را برای استقبال از نورسیده آماده می‌کنند.

 

به گزارش بانو وان آنها ۱۰ پسر و ۹ دختر دارند که بین ۲ تا ۲۳ سال سن دارند و چهار فرزندشان دو قلو هستند. آنها همچنین در تلویزیون ایالتی آرکانزاس آمریکا برنامه ویژه‌ای تحت عنوان نوزده بچه و بیشتر دارند و از زندگی‌شان کاملاً راضی‌اند.

 

جیم ۴۶ ساله و میشله ۴۵ ساله است و برای انتقال بچه‌ها از یک اتوبوس قدیمی استفاده می‌کنند. در حالیکه بچه‌های قبلی آنها در سکوت رسانه‌ای به دنیا آمدند، خبر تولد بیستمین بچه جنجالی را در سایت‌های اجتماعی به‌راه انداخته و این سیاست عدم کنترل خانواده از سوی آنها طرفداران و دشمنان زیادی در سایت فیس‌بوک پیدا کرده است./عصرایران