دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

حلقه‌های طلای هوشمند با قابلیت اتصال به موبایل



حلقه هوشمند, Ringly, اخبار تکنولوژی

حلقه‌های طلای هوشمند با قابلیت اتصال به موبایل
یک استار‌ت‌آپ نیویورکی به اسم Ringly که حلقه طلای ۱۸ قیراطی تولید می‌کند که به تلفن‌های هوشمند وصل می‌شود حالا سرمایه خود را به میزان 5/1 میلیون دلار افزایش داده است.
Ringly از بلوتوث برای ارتباط بین تلفن‌های همراه و حلقه بهره می‌گیرد و هنگام دریافت پیغامی از فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام، اوبر، تیندر، پینترست و لینکدین آن را به صاحب حلقه اطلاع می‌دهد.  Christina Mercando بنیانگذار Ringly می‌گوید: ایده این استارت‌آپ از زمانی شکل گرفت که خود من از قرار گرفتن تلفن همراهم در کیفم و از دست دادن تعداد زیادی پیغام ناراحت بودم و این مشکل بسیاری از مردم هم هست. این حلقه‌ها از چهار نوع سنگ مختلف ساخته شده  است که روی پایه‌ای از طلا قرار می‌گیرند و هنگام فعال شدن از طریق لرزاندن و هشدار نوری کار می‌کنند.

 

قیمت هرکدام از این حلقه‌ها ۱۹۵ دلار است.  به گفته بنیانگذار Ringly، مینیاتوری کردن و فراهم کردن این امکان که طراحان جواهر و هنرمندان در ساخت جواهرات هوشمند آزادی عمل بیشتری داشته باشند، هدف اصلی ما است. امسال این شرکت قرار است طرح‌ها و مدل‌های جدیدی از این نوع محصولات را با کمک جواهرسازان دیگر ارائه کند.  Christina Mercando سابقه کامپیوتری و طراحی محصول دارد. او مدیر محصول استارت‌آپ Hunch بود که توسط eBay در سال ۲۰۱۱ خریداری شد. او سپس با کمک Logan Munro استارت‌آپ Ringly را ایجاد کرد.
منبع: itiran.com


ویدیو مرتبط :
Smart Ring حلقه هوشمند برای کنترل موبایل هوشمند در انگشت تان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کیبورد همه کاره مایکروسافت با قابلیت اتصال به تلویزیون هوشمند و تبلت



کیبورد,کیبورد وایرلس,ویژگیهای کیبورد وایرلس

کیبورد همه کاره مایکروسافت با قابلیت اتصال به تلویزیون هوشمند و تبلت
شرکت مایکروسافت کیبورد وایرلس جدیدی عرضه کرده که قابلیت اتصال به دستگاه های مختلفی دارد. این کیبورد، کیبورد همه کاره مدیا نام دارد که می توان آن را به ایکس باکس ، تلویزیون هوشمند و تبلت متصل کرد.


در قسمت سمت راست این کیبورد ترک پد آن قرار گرفته که عملکرد بسیار سریعی دارد. این کیبورد مجموعه کاملی از کلید های مختلف را دارد از جمله کلید استارت در سیستم عامل ویندوز و کلیدهای کنترل صدا در سیستم عامل های مختلف.


یکی از ویژگی های مهم این کیبورد این است که در قسمت چپ آن نیز ترک پد کوچکی قرار گفته تا هنگامی که کیبورد را با دو دست نگه داشته ایم با هر دستی که راحت تر است بتوانیم از پد استفاده کنیم. این کیبورد دارای پورت یو اس بی نیز می باشد تا در صورت تمایل با کاربر به دستگاه متصل شود.
این کیبرد دارای قفل ویژه کودکان نیز می باشد که عملکرد کلیه کلیدها را برای مدت زمان مشخصی قطع می کند. این کیبورد با سیستم عامل های ویندوز ۸ ، ویندوز ۷ ، ویندوز ۸٫۱ ، ویندوز RT ، اندروید ۴٫۱ تا ۴٫۳ ، و سیستم عامل مک هماهنگ است و به دستگاه هایی که دارای این سیستم عامل ها باشند متصل می شود. این کیبورد ۴۰ دلار قیمت دارد.

منبع:iritn.com