دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

حذف موقت یا دائم اکانت اینستاگرام چگونه است؟



ترفندهای اینستاگرام, شبکه اجتماعی

حذف کامل حساب کاربری از اینستاگرام 

 

دلایل زیادی می‌توانند به ترغیب شما در جهت خداحافظی موقت و یا دائمی از اینستاگرام منجر شوند. دوست نداشتن رابط کاربری و محتوای موجود در این برنامه، نگرانی‌هایی که ممکن است از بابت حریم شخصی و خصوصی خود داشته باشید و یا حتی بی‌فایده بودن ادامه استفاده از این سرویس در نظر شما می‌توانند از جمله دلایل موجود برای تصمیم‌گیری شما و دیگر کاربران برای دور شدن از این شبکه اجتماعی باشند.

 

با این وجود مدنظر داشته باشید که در اینستاگرام خبری از قابلیت غیرفعال‌سازی به سبک و سیاقی که در فیس‌بوک مشاهده کرده بودید (و پس از مدتی می‌توانستید مجددا حساب کاربری خود را احیا کنید) نیست.

با نهایی کردن تصمیم خود مبنی بر حذف حساب کاربری، هر آنچه که در قالب این سرویس منتشر کرده بودید نیز حذف خواهد شد.

به همین دلیل شاید بد نباشد از قابلیت غیرفعال‌کردن موقتی استفاده کنید. قابلیتی که می‌توانید یک‌بار در هفته از آن بهره ببرید.

 

غیرفعال‌ کردن موقت حساب کاربری
غیرفعال کردن بدان‌معنا است که حساب کاربری شما تا زمانی که با وارد شدن مجدد به این حساب، آن‌ را مجددا فعال کنید، مخفی خواهد بود.
به‌منظور استفاده از این ویژگی کافی است وارد حساب کاربری خود در وب‌سایت اینستاگرام شده و با کلیک بر روی نام کاربری خود در قسمت بالا، سمت راست صفحه بر روی گزینه Edit Profile در کنار نام کاربری خود کلیک کنید.

 

در قسمت پایین صفحه‌ نمایش لینکی در قالب مضمون «Temporarily disable my account» مشاهده خواهید کرد.
با کلیک کردن بر روی این لینک، دلیل خود برای غیرفعال کردن حساب کاربری را به اینستاگرام اعلام کنید، گذرواژه خود را مجددا وارد کنید و نهایتا کلید بزرگ قرمز رنگ «Temporarily Disable Account» را انتخاب کنید.

 

حذف کامل حساب کاربری از اینستاگرام
در صورتی که قصد دارید به طور کامل از حساب کاربری اینستاگرام خود و تمامی متعلقات آن جدا شوید، فرایند موجود کمی سخت‌تر خواهد بود.
شاید دلیل این امر آن است که اینستاگرام دوست ندارد شما حساب کاربری خود را از این شبکه اجتماعی حذف کنید.

 

برای ساده‌شدن کار، تنها کافی است در مرورگر رایانه خود بر روی این لینک https://instagram.com/accounts/remove/request/permanent/ کلیک کنید.
با بارگذاری کامل صفحه، وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید. حالا صفحه‌ای را برای انتخاب گزینه حذف دائم حساب کاربری مشاهده خواهید کرد.

 

همانند آنچه در فرایند غیرفعال کردن موقتی شاهد بودید باید دلیل خود برای حذف کامل حساب کاربری را مشخص کنید بنابراین کافی است گزینه‌ای را از لیست موجود انتخاب کنید.
بسته به دلایلی که انتخاب می‌کنید ممکن است اطلاعات و یا لینک‌هایی برای راهنمایی شما، در پیش رویتان قرارگیرد.

 

حالا کافی است گذر واژه خود را در درون کادر موجود وارد کنید و بر روی گزینه «Permanently delete my account» کلیک کنید تا حساب کاربریتان به‌طور کامل حذف شود.
منبع:itiran.com


ویدیو مرتبط :
حذف دایمی اکانت اینستاگرام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اینستاگرام اکانت امام خمینی (ره) را حذف کرد


پرطرفدارترین حساب کاربری حضرت امام خمینی (ره) در فضای مجازی با بیش از ۱۰۰ هزار دنبال کننده در آستانه ۱۴ خرداد توسط اینستاگرام حذف شد. اکانت جدیدی با عنوان @emamkhomeiny در اینستاگرام جایگزین شده است.

مجله مهر: پرطرفدارترین حساب کاربری حضرت امام خمینی (ره) در فضای مجازی با بیش از ۱۰۰ هزار دنبال کننده در آستانه ۱۴ خرداد توسط اینستاگرام حذف شد. اکانت جدیدی با عنوان @emamkhomeiny در اینستاگرام جایگزین شده است.

از دو سال پیش ، صفحه‌ی امام خمینی در اینستاگرام با نام کاربری emamkhomeini راه اندازی شد كه به انتشار روزانه تصاویر دیده نشده‌ای از حضرت امام خمینی اقدام میكرد.

اینستاگرام از طریق ایمیل اعلام کرده که این حساب را حذف و همه‌ی حدود پانصد عکس‌ و نوشته‌ و صدهزار دنبال‌کننده این حساب را نیز به کلی پاک کرده است. مکاتبات صورت گرفته با اینستاگرام نیز نتوانست باعث جلوگیری از این اقدام تعجب آور و تامل برانگیز شود.

اینستاگرام اکانت امام خمینی را حذف کرد

مدیریت اینستاگرام در پاسخ به پیگیری های متعدد مدیران این صفحه تنها به ارسال متن تکراری و خودکاری که برای حذف صفحه های نامناسب به لحاظ محتوای خشونت آمیز و یا مستهجن و هم چنین صفحات تبلیغاتی ارسال می کند، بسنده کرده است.

در بخشی از این متن آمده است: «یکی از دلایل اصلی ما، تهدید و آزار رساندن حساب کاربری موردنظر به دیگران و حمایت از گروه‌های خشن است» این در حالی است که پیش از این هیچ گونه اخطاری به این حساب کاربری داده نشده بود.

این اقدام تامل برانگیز اینستاگرام در حالی انجام شده که میلیون‌ها حساب کاربری با محتویات خشن و مستهجن در این شبکه‌ی اجتماعی در حال فعالیت هستند. همچنین صدها حساب کاربری در این شبکه به صورت رسمی و غیررسمی توسط گروه های تکفیری تروریستی چون داعش مدیریت می شوند که با انتشار صحنه‌های خشن سربریدن و ... به تبلیغ این گروه ها می‌پردازند.

اینستاگرام اکانت امام خمینی را حذف کرد

بعد از این اقدام اینستاگرام، مجددا صفحه‌ی دیگری در اینستاگرام توسط مدیران قبلی صفحه با نام کاربری emamkhomeiny با هدف در دسترس قراردادن آراء و اندیشه‌های حضرت امام خمینی رحمه‌الله برای کاربران مشتاق در سراسر منطقه و دنیا راه اندازی شده که با همان روند حساب قبلی فعالیت می‌کند.

گفتنی است صفحه جدید با نام کاربری emamkhomeiny در روزهای ابتدایی فعالیت خود از مرز ۱۰ هزار دنبال کننده گذشته و معرفی این صفحه جدید به یکی از پرتکرار ترین پست های کاربران ایرانی در اینستاگرام تبدیل شده است.