دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

حذف خودکار هرزنامه ها در Gmail



حذف خودکار هرزنامه ها در Gmail

تقریبا همه ما روزانه تعدادی هرزنامه یا همان ایمیل های اسپم را دریافت می کنیم. بیشتر این اسپم ها شامل ویروس ها و اسکریپت های خطرناکی هستند که باعث آسیب رسانی به سیستم ما خواهند شد. علاوه بر این، افزایش تعداد این هرزنامه ها مقداری از فضای Gmail را هدر می دهند. معمولا هرزنامه ها به پوشه Spam انتقال داده می شوند و اکثر کاربران از طریق این پوشه اقدام به حذف ایمیل های اسپم می کنند. اما شما می توانید با یک ترفند ساده تمام هرزنامه های موجود در پوشه Spam را به صورت خودکار حذف کنید.

برای حذف خودکار هرزنامه ها در Gmail مراحل زیر را دنبال کنید:

# ابتدا وارد اکانت Gmail خودتان شوید. سپس از طریق منوی تنظیمات جی میل گزینه Settings را انتخاب کنید.

آموزش جیمیل, اسپم

# بعد از باز شدن تنظیمات Gmail بر روی زبانه Filters کلیک کنید.

آموزش جیمیل, اسپم

# حالا شما باید یک فیلتر جدید بسازید. برای انجام این کار بر روی گزینه Create a new filter کلیک کنید. بعد از باز شدن پنجره Pop-up در قسمت Has the words عبارت “in:spam” را بدون علامت کوتیشن تایپ کنید. سپس بر روی گزینه Create filter with this search کلیک کرده و بر روی OK کلیک کنید.

آموزش جیمیل, اسپم

# در مرحله آخر، کادرهای انتخاب Delete it و Also apply filter را علامتدار کرده و بر روی دکمه Create filter کلیک کنید. بعد از انجام این ترفند، اگر هرزنامه ای برای شما ارسال شود به صورت خودکار حذف خواهد شد و دیگر شما ایمیل اسپمی را در پوشه Spam مشاهده نخواهید کرد.

آموزش جیمیل, اسپم

منبع:hinetwork.ir


ویدیو مرتبط :
یادگیری یک ترفند یرای ارسال پاسخ خودکار ایمیل (gmail)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حذف خودکار فایل‌های فشرده پس از خروج از حالت فشرده در نرم‌افزار WinRAR



 

نرم‌افزار winrar, ترفندهای کامپیوتر

نرم‌افزار WinRAR بدون شک معروف‌ترین و محبوب‌ترین نرم‌افزار در زمینه‌ی فشرده‌سازی فایل‌هاست. در این نرم‌افزار علاوه بر فشردن‌سازی فایل‌ها، می‌توان فایل‌های فشرده با پسوند‌های zip ،rar و... را نیز از حالت فشرده خارج کرد. در WinRAR قابلیتی وجود دارد که به وسیله‌ی آن می‌توان پس از Extarct نمودن یک فایل فشرده (خارج کردن آن از حالت فشرده)، آن را به طور خودکار حذف کرد. چرا که معمولاً پس از خارج کردن محتویات فایل از حالت فشرده دیگر احتیاجی به فایل فشرده‌ نخواهیم داشت. همچنین با این کار در حجم پر شده‌ی هارددیسک نیز صرفه‌جویی خواهیم کرد. در این ترفند به معرفی نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

بدین منظور:
ابتدا بر روی یک فایل فشرده که قصد خارج کردن آن از حالت فشرده را دارید راست کلیک کرده و Extract files را انتخاب نمایید.
در پنجره‌ی باز شده به تب Advanced بروید.
اکنون به قسمت Delete archive توجه کنید:
به طور پیش فرض این قسمت بر روی Never تنظیم شده است. به این معنی که فایل‌های فشرده پس از خروج از حالت فشرده حذف نخواهند شد.
گزینه‌ی Ask for confirmation به این معنی است که از این پس به هنگام خارج کردن فایل‌‌ها از حالت فشرده از شما سوال می‌شود که آیا قصد دارید این فایل فشرده را حذف کنید یا خیر.
در نهایت گزینه‌ی Always که به معنی این است که از این پس، پس از خروج فایل از حالت فشرده، فایل به طور خودکار حذف می‌شود.
پس از انتخاب گزینه‌ی مورد نظر بایستی به تب General بازگردید و Save settings را انتخاب کنید تا این تنظیم ذخیره شده و بر روی تمامی فایل‌های فشرده از این پس اعمال شود.
لازم به ذکر است فایل پس از حذف راهی Recycle Bin ویندوز می‌شود.

منبع:tarfandstan.com