دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

جلوگیری از پخش موزیک در داخل وبلاگ ها



 

جلوگیری از پخش موزیک در داخل وبلاگ ها

 

یکی از قابلیت هایی که مدیران بسیاری از وبلاگ ها برای جذاب کردن وبلاگ خود استفاده میکنند افزودن یک آهنگ به محیط وبلاگشان است. اما این موضوع ممکن است به مذاق کلیه بازدیدکنندگان خوش نیاید. به ویژه کاربرانی که از سرعت کم اتصال استفاده میکنند پخش اتوماتیک آهنگ در وبلاگ مورد بازدید ، مقدار زیادی از پهنای باند آنها را اشغال میکند و در نتیجه باعث کند شدن سرعت اینترنت میشود. در صورتی که شما نیز از این دسته از کاربران هستید میتوانید با استفاده از این ترفند جلوی پخش موزیک را در وبلاگهایی که توسط مرورگر اینترنت اکسپلورر بازدید میکنید ، بگیرید.

بدین منظور:
Internet Exporer را باز کنید.
از منوی Tools به Internet Options بروید.
حال به تب Advanced رفته و تیک گزینه Play sounds in web pages را بردارید.
تمام پنجره ها را OK کرده و خارج شوید.

منبع:tarfandestan.com


ویدیو مرتبط :
پخش در وبلاگ androidandp30

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کری 6 و 4 و پخش موزیک ناهنجار


حدود 30 هزار نفر از هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در جایگاه های خود در ورزشگاه آزادی نشسته اند.

خبرگزاری فارس: هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس که از ساعات ابتدایی صبح امروز وارد ورزشگاه شده اند برای یکدیگر کری می خوانند. استقلالی ها با عدد 4 و پرسپولیسی ها با عدد 6.

*یکی از نکات جالب دربی 82 بازرسی بدنی خبرنگاران است. تمامی خبرنگاران با وجود اینکه از جایگاه های خاصی وارد ورزشگاه می شوند بازرسی بدنی می شوند.

* تعداد زیادی از هواداران استقلال با پیراهن شماره 7 فرهاد مجیدی در استادیوم حضور دارند.

*مسئولان ورزشگاه آزادی در حال فراهم کردن مقدمات برگزاری مراسم فرهنگی پیش از بازی هستند. متاسفانه در حالی که بارها در این باره اطلاع رسانی شده اما پخش موزیک برای تماشاگران صدای آنها را در آورده است. صدای پخش موزیک به حدی است که برخی از تماشاگران جایگاه های خود را رها کرده و به بیرون از محوطه اصلی ورزشگاه پناه برده اند.

* غلامرضا بهروان از ساعت 11 صبح امروز در ورزشگاه آزادی حاضر شده است.

* در فاصله کمتر از 6 ساعت به آغاز مسابقه حدود 30 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

دیدار دو تیم از ساعت 17 آغاز می شود.