دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

جست‌وجوی سریع اینترنتی با Palm Pre 2


Palm Pre 2 نخستین گوشی هوشمندی است که نسخه 2 سیستم‌عامل WebOS را دارد. این سیستم‌عامل را به نام HP webOS هم می‌شناسند.




Palm Pre 2 نخستین گوشی هوشمندی است که نسخه 2 سیستم‌عامل WebOS را دارد. این سیستم‌عامل را به نام HP webOS هم می‌شناسند.
Palm Pre 2 با پردازنده یک گیگاهرتز، دوربین 5 مگاپیکسل، فلاش LED، قابلیت فیلم‌برداری، ثبت موقعیت مکانی عکس (ژئوتگینگ)، صفحه‌نمایش چندلمسی 1/3 اینچ با رزولوشن 320 × 480 پیکسل  (HVGA)، صفحه‌کلید کامل و کشویی، GPS داخلی، WiFi، نقشه گوگل، نسخه 2/1 بلوتوث، 16 گیگابایت حافظه داخلی، سوکت 5/3 میلی‌متری هدفون، حسگر حرکتی  و داخلی، حسگر نوری در واقع نمونه باریک‌تر و پرسرعت‌تر Pre است. البته از نظر طراحی ظاهری فرق خاصی با مدل‌های پیشینش ندارد. اما همان طور كه اشاره كردیم، علاوه بر سیستم‌عامل جدید، پردازنده پرسرعت‌تر و کیفیت ساخت بهتری دارد و میزان شارژدهی باتری نیز تا 5 ساعت و نیم افزایش یافته است.
نکته قابل توجه در مورد Pre 2، سرعت بسیار زیاد سیستم‌عاملش است. باز کردن و استفاده از نرم‌افزار‌های مختلف بسیار آسان و با سرعت بالا انجام می‌شود به طوری که هیچ کدام از گوشی‌های پیشین این کمپانی یا WebOSدارها چنین عملکرد سریعی نداشتند. بارگذاری سریع نیز جست‌وجو در اینترنت و وب‌گردی را برای كاربر به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل كرده است.
وب‌گردی و استفاده از اینترنت با Pre 2 هیچ شباهتی به دیگر گوشی‌های هوشمند ندارد. این گوشی سایت های HTML را به طور كامل دقیقا مشابه آن چه در كامپیوتر می‌بینیم به ما نمایش می‌دهد. یعنی منحصر به نوشته‌های صفحات وب نیست. در واقع می‌توان ادعا كرد این گوشی در مورد انجام كارهای اینترنتی همچون امور بانكی، تماشای ویدئو، آپلود عكس و ...  فرقی با كامپیوتر و لپ‌تاپ ندارد.

منبع : مجله گزارش بازار


ویدیو مرتبط :
در جست وجوی تخم مرغ رنگی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در جست‌وجوی صورت فلکی Vertu


Vertu - یکی از مشهورترین برندهای تولیدکننده‌های گوشی‌های تلفن همراه - به تاز‌گی اسمارت‌فون زیبایی به نام Quest عرضه کرده است.