دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

جراحی پلاستیک رایگان در فتوشاپ



نرم افزار فتوشاپ, آموزش رایگان فتوشاپ, pdf آموزش فتوشاپ

تغییر چهره با فتوشاپ-داشتن قیافه جذاب و بدون ایراد یکی از آرزوهای هر فرد است که برای رسیدن به آن حتی به روش‌های مختلف پزشکی یا غیر پزشکی، آن هم با صرف حوصله فراوان و هزینه‌های نجومی متوسل می‌شود. به کمک نرم‌افزار فتوشاپ می‌توانیم کارهای جالبی انجام دهیم و دست‌کم آرزویمان را برای داشتن قیافه‌ای جذاب و بی‌نقص در تصویر محقق کنیم! 

در مقالات گذشته در معرفی فیلترهای فتوشاپ به صورت مختصر اشاره‌ای داشتیم. در این مقاله در نظر داریم به صورت کامل درباره آن صحبت کنیم. با استفاده از این فیلتر و با اشاره‌ای مختصر به هر قسمت از تصویر می‌توانیم پیکسل‌های آن ناحیه را جا‌به‌جا یا جمع کرده یا حجیم کنیم.

به این منظور تصویر مورد نظر خود را در محیط فتوشاپ باز و سپس از بخش فیلتر گزینه liquify را فراخوانی می کنیم. این فیلتر روی پیکسل‌های تصویر اعمال می شود و امکان بازگشت روی آن پس از ذخیره شدن وجود ندارد. بهتر است قبل از فراخوانی فیلتر، با فشار همزمان دکمه‌های Ctrl+J از تصویر، یک کپی تهیه سپس آن را روی اصل آن اعمال کنیم و در صورت عدم‌حصول نتیجه مورد نظر، کپی ایجاد شده را از قسمت لایه ها حذف کنیم.

با فراخوانی فیلتر، پنجره تنظیمات فیلتر ظاهر شده و به کمک ابزارهای موجود در آن می‌توانیم براحتی تغییرات دلخواه خود را روی تصویر اعمال کنیم.

نرم افزار فتوشاپ, آموزش رایگان فتوشاپ, pdf آموزش فتوشاپ

در سمت چپ این پنجره 12 ابزار در 4 گروه وجود دارد. در سمت راست این پنجره نیز گزینه‌هایی برای تنظیم نحوه عملکرد ابزارهای انتخاب شده و تنظیماتی دیگر قرار دارد که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد. ابتدا اجازه دهید با ابزارهای موجود در سمت چپ تصویر آشنا شویم.

Forward Warp

ابزار پیچ و تاب : به کمک این ابزار براحتی با درگ و حرکت ماوس روی تصویر می توانیم پیکسل‌های ناحیه مورد نظر را به سمت دلخواه هدایت و جابه‌جا کنیم.

Reconstruct

ابزار بازسازی: به کمک این ابزار می‌توانیم تغییرات اعمال شده توسط سایر ابزارها را بی‌اثر کرده و تصویر را به حالت اولیه برگردانیم.

نرم افزار فتوشاپ, آموزش رایگان فتوشاپ, pdf آموزش فتوشاپ

Push Left

هل دادن: با استفاده از این ابزار می‌توانیم پیکسل‌های تصویر خود را در موضع دلخواه به سمت بالا، پایین، چپ یا راست با توجه به جهت حرکت ماوس منتقل کنیم.

Twirl Clockwise

چرخش ساعتگرد: به کمک این ابزار می‌توانیم پیکسل‌های قسمت مورد نظر تصویر خودمان را در جهت عقربه های ساعت بچرخانیم.

نرم افزار فتوشاپ, آموزش رایگان فتوشاپ, pdf آموزش فتوشاپ

Pucker

جمع‌شدگی: با استفاده از این ابزار پیکسل‌های ناحیه استفاده شده به سمت داخل جمع و ریزتر می‌شود؛ مثلا اگر بخواهیم عضوی از صورت خودمان را کوچک تر کنیم با استفاده از این ابزار براحتی به مقصود خود خواهیم رسید.

Bloat

باد کردن: این ابزار برعکس ابزار قبلی باعث باد کردن و حجیم‌تر شدن پیکسل‌های ناحیه مورد نظر می‌شود و از آن می توانیم برای بزرگ‌تر کردن بخش دلخواه تصویر استفاده کنیم.

Mirror

آینه: این ابزار در محل استفاده شده قرینه‌ای از پیکسل‌های کناری خود را با توجه به جهت حرکت ماوس به وجود می‌آورد.

Turbulence

تلاطم: این ابزار نیز همان‌گونه که از نامش پیداست برای ایجاد حالتی شبیه به تلاطم موج آب روی تصویر شبیه‌سازی می کند.

Freeze Mask

ماسک انجمادی: هر یک از ابزارهای معرفی شده در بالا با قلم‌مویی به شکل دایره روی تصویر قابل استفاده است؛ اما در صورتی که بخواهیم قسمت خاصی از تصویر تحت‌تاثیر ابزار انتخاب شده قرار نگیرد، می‌توانیم آن قسمت تصویر را اصطلاحا ‌ماسکه کنیم.

با استفاده از این ابزار، در محل استفاده شده رنگ شفاف قرمزی اعمال شده و پیکسل‌های آن ناحیه از اعمال تغییرات محافظت می‌شود.

Thaw Mask

ذوب ماسک: به کمک این ابزار می توانیم ماسک اعمال شده را پاک کنیم و امکان اعمال تغییرات را در آن محل دوباره فراهم آوریم.

Hand

دست: این ابزار هم همانند ابزار دست در محیط اصلی فتوشاپ، در صورت اعمال بزرگنمایی بزرگ‌تر از اندازه تصویر مانیتور برای جابه‌جا کردن مکان تصویر روی مانیتور و مشاهده همه قسمت‌های تصویر استفاده می شود.

Zoom

بزرگنمایی: این ابزار نیز برای اعمال بزرگنمایی روی تصویر جهت بررسی دقیق‌تر یک ناحیه استفاده می‌شود که البته با کلیدهای ترکیبی Ctrl+Space و کلیک ماوس نیز می‌توانیم عمل بزرگنمایی مثبت و Alt+Space وکلیک ماوس عمل کوچک نمایی را روی تصویر انجام دهیم.

سمت راست پنجره Liquify شامل چهار بخش به شرح زیر است:


Tool Options: ابزارهای سمت راست همگی از جنس قلم‌مو بوده و به کمک این قسمت خاصیت‌هایی چون اندازه قلم، چگالی قلم، فشار قلم، چرخش قلم و تلاطم وآشفتگی آن را می توانیم تنظیم کنیم.

Reconstruction Options: به کمک این قسمت می توانیم تغییرات اعمال شده روی تصویر را با توجه به گزینه‌های انتخابی بی‌تاثیر کنیم و تصویر اولیه را برگردانیم.

Mask Options: این بخش حاوی تنظیماتی برای ماسک اعمال شده روی تصویر است و به کمک آن می‌توانیم مدیریتی روی ماسک ترسیم شده داشته باشیم.

View Options: این بخش تنظیماتی برای نمایش یا عدم نمایش بخش‌های مختلف فیلتر Liquify را فراهم می‌آورد.

Show Image: نمایش یا عدم نمایش تصویر اصلی.

Show Mesh : جهت اعمال تغییرات روی تصویر فتوشاپ یک شبکه توری روی تصویر ترسیم کرده و با حرکت هر جز‌ء این شبکه توری تصویر مورد نظر را تغییر می دهد. به کمک این گزینه می‌توانیم این شبکه توری را نمایش دهیم یا مخفی کنیم.

Show Mask : این گزینه برای نمایش یا عدم نمایش ماسک اعمال شده روی تصویر و تنظیم رنگ آن استفاده می‌شود.

Show Backdrop : از این گزینه نیز جهت نمایش یا عدم نمایش تصویر اصلی همراه تصویر تغییر یافته و نحوه نمایش و شفافیت آن استفاده می‌شود.

منبع:jamejamonline.ir


ویدیو مرتبط :
جراحی ترمیمی و زیبایی پلک .جراحی پلاستیک (بلفاروپلاستی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بعد از عمل جراحی پلاستیک دوست دارید شبیه کدام ستاره هالیوود شوید ؟



اخبار,خبر,هنر,اخبار ایران

 

 

راز زیبایی چیست ؟ برای بسیاری از افراد ، جواب این سئوال انجام یک جراحی پلاستیک خوب است .بنا به گزارش انجمن جراحان پلاستیک آمریکا ، متقاضیان انجام عملهای جراحی بینی ، چشم و جراحیهای زیبایی دیگر از سال ۲۰۱۰ تا به امروز حدود ۹ درصد افزایش یافته است.

بنا به گفته دکتر ریچارد فلمینگ و دکتر توبی مایر ، دو تن از جراحان مشهور و معتبر شهر لس آنجلس ، افرادی که به جراحان زیبایی مراجعه می کنند اغلب از پزشکان خود درخواست می کنند که عضوی که قرار است مورد عمل جراحی قرار بگیرد بعد از عمل شبیه شخصیت هالیوودی مورد نظر آنها شود. اما از نظر شما کدامیک از ستاره های هالیوودی در میان متقاضیان جراحی پلاستیک محبوبیت بیشتری دارند؟ ادامه این مطلب را بخوانید تا جواب این سئوال را بگیرید.

پرطرفدارترین مدل بینی در بین زنان متقاضی جراحی پلاستیک

اغلب زنانی که برای جراحی بینی به جراحان پلاستیک مراجعه می کنند از پزشک خود تقاضا می کنند که بینی آنها بعد از عمل شبیه بینی ناتالی پورتمن شود.بعد از ناتالی پورتمن بینی اما استون و نیکول کیدمن به ترتیب پر طرفدارترین بینی ها در بین متقاضیان جراحی بینی هستند .

پرطرفدارترین مدل بینی در بین مردان متقاضی جراحی پلاستیک

بینی جود لاو اولین انتخاب مردانی است که قصد دارند بینی هایشان را عمل کنند . جاش دوهامل و بن افلک به ترتیب انتخابهای بعدی این متقاضیان هستند.

پرطرفدارترین مدل مو در بین زنان متقاضی جراحی پلاستیک و کاشت مو

موهای تیلور سویفت پرطرفدارترین و محبوبترین مدل مو در میان زنان مراجعه کننده به این جراحان است. بعد از تیلور سویفت ، جنیفر انیستون و کیم کاردیشان از محبوبیت بسیار زیادی در میان این زنان برخوردارهستند.

پرطرفدارترین مدل مو در بین مردان متقاضی جراحی پلاستیک و کاشت مو

بیشتر مردان دلشان می خواهد موهایشان شبیه موهای جان هام شود .بعد از جان هام ، مدل موهای جورج کلونی و کریس پاین پرطرفدارترین مدلهای مو در میان متقاضیان هستند.

پرطرفدارترین مدل چشم در بین زنان متقاضی جراحی پلاستیک

بیشتر زنانی که برای تغییر مدل چشمشان به جراحان پلاستیک مراجعه می کنند دوست دارند چشمان آنها بعد از عمل شبیه چشمهای آنا هاتاوی شود.بعد از هاتاوی ،میلا کانیس و مگان فاکس محبوبترین چشمها را دارند.

پرطرفدارترین مدل چشم در بین مردان متقاضی جراحی پلاستیک

مدل چشمهای هیو جکمن ، بیشترین مدل درخواست شده از سوی متقاضیان مرد است و بعد از او جیک جلینهال و ایان سام هولدر محبوبترین چشمها را دارند.

پرطرفدارترین مدل لب در بین زنان متقاضی جراحی پلاستیک

مدل لبهای اسکارلت یوهانسون بیشترین مدل درخواست شده از سوی زنان متقاضی عمل جراحی زیبایی لب است و بعد ازمدل لبهای او آنجلینا جولی و کریستین آگویلرا بیشترین محبوبیت را در میان زنان متقاضی دارند.

پرطرفدارترین مدل لب در بین مردان متقاضی جراحی پلاستیک

اکثر متقاضیان مرد معتقدند که اشتون کوچر بهترین مدل لب را دارد و بعد از او، مدل لبهای ویگو مورتنسن و براد پیت پرطرفدارترین و بیشترین مدل انتخاب شده توسط مرادن متقاضی جراحی لب هستند.

پرطرفدارترین مدل چانه و فک در بین زنان متقاضی جراحی پلاستیک

فک و چانه هال بری محبوبترین مدل در میان متقاضیان زن است و بعد از هال بری ، مدل فک و چانه کایرا نایتلی و جنیفر لوپز ، بیشترین مدلهای درخواست شده توسط این زنان است.

پرطرفدارترین مدل چانه و فک در بین مردان متقاضی جراحی پلاستیک

بیشتر مردان متقاضی ، دلشان می خواهد مدل چانه و فک آنها بعد از عمل شبیه جان هام شود و بعد از او ، مدل فک و چانه جانی دپ و رابرت پتینسون از محبوبیت بسیار زیادی در بین این مردها بر خوردار است.

پرطرفدارترین مدل گونه در بین زنان متقاضی جراحی پلاستیک

بیشتر زنان متقاضی درخواست کرده اند که گونه هایشان شبیه گونه ژانویه جونز شود و بعد از او مدل گونه های جنیفر گارنر و بیانسه بیشترین مدل درخواست شده توسط زنان متقاضی بودند.

پرطرفدارترین مدل گونه در بین مردان متقاضی جراحی پلاستیک

مدل گونه های لئوناردو دی کاپریو محبوبترین مدل گونه در میان مردان متقاضی است و بعد ازاو، ویل اسمیت و جیمز فرانکو پر طرفدارترین گونه ها را دارند.... / پرتال آفتاب