دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

جدیدترین MP3 Player سونی درون بطری آب!


کسانی که پخش‌کننده‌های MP3 سونی را دارند و عملا در هنگام ورزش از آن استفاده کرده‌اند، می‌دانند که این بخش‌کننده‌ها از جمله بهترین و راحت‌ترین پخش‌کننده موسیقی دنیا هستند.

یک پزشک: کسانی که پخش‌کننده‌های MP3 سونی را دارند و عملا در هنگام ورزش از آن استفاده کرده‌اند، می‌دانند که این بخش‌کننده‌ها از جمله بهترین و راحت‌ترین پخش‌کننده موسیقی دنیا هستند، این پخش‌کننده‌ها سبک هستند، چون نیازی به هدفون جدا ندارند، سیم هدفون‌ها مانع شما نیست، ضدعرق هستند و با چند دقیقه شارژ ساعت‌ها موسیقی پخش می‌کنند.

اما پخش‌کننده جدید سونی مخصوص شناگران ساخته شده است و سونی این مژده را به این دسته از ورزشکاران داده است که از این به بعد می‌توانند آسوده و بدون نگرانی از خرابی پخش‌کننده‌های خود در استخرها هم به موسیقی گوش کنند.

برای بازاریابی پخش‌کننده جدید، سونی با مشاورت با یک شرکت تبلیغاتی تصمیم گرفت که بسته‌بندی ویژه‌ای برای این واکمن‌ها در نظر بگیرید:

در بسته‌بندی جدید واکمن‌های سونی داخل محفظه‌های بطری‌مانند آب قرار داده می‌شوند.





جالب است که واکمن‌ها جدید در ورزشگاه‌ها و استخرها، در ماشین‌های خودکار فروش قرار داده می‌شوند و درست شبیه خرید یک بطری نوشیدنی ورزشی یا آب معدنی، فروخته می‌شوند.





ویدیو مرتبط :
تفاوت آب بطری و آب درون بادکنک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آب درون بطری پلاستیکی و افزایش خطر ابتلا به سرطان سینه



سرطان سینه,بطری پلاستیکی,خطرات نگهداری آب درون بطری پلاستیکی

آب درون بطری پلاستیکی و افزایش خطر ابتلا به سرطان سینه

تصور بسیاری از افراد این است که آب موجود در درون بطری تازه‌تر و بهتر است، اما تحقیقات جدید نشان می‌دهد ماده شیمیایی اتیلن دی کلراید( EDCs) موجود در آب درون بطری موجب اختلال در غدد درون‌ریز بدن می‌شود.


محققان با تجزیه و بررسی آب درون بطری وجود این ماده شیمیایی را شناسایی کردند که منجر به اختلال سیستم هورمونی و تولیدمثل می‌شود.محققان این تحقیق با بازبینی تحقیقات قبلی و بررسی 18 محصول دریافتند که این ماده شیمیایی موجب توقف فعالیت استروژن (آنتیاستروژیک) می‌شود و همچنین از فعالیت تاثیرات بیولوژیکی (ضدآندروژنی) جلوگیری می‌کند.


ترکیب EDCs ساخت بشر است و در بسیاری از موادپلاستیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. نتایج پیشین نشان داد قرار گرفتن در معرض این ماده خطر ابتلا به سرطان سینه را افزایش می‌دهد. یک نوع از این ماده شیمیایی به نام بسیفنول در محصولات پلاستیکی کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
نتایج این تحقیق در نشریه PLOS ONE منتشر شده‌ است. 

منبع:isna.ir