دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

جدیدترین سنسور تناسب اندام+تصاویر



 

اخبار , اخبار علمی,سنسور تناسب اندام,جدیدترین سنسور تناسب اندام

 

طناب «سوفیا» دارای نرم افزاری بر روی گوشی هوشمند است و جهت تناسب اندام و ردیابی فعالیت و کالری سوزانده شده طراحی شده است.

برای ردیابی عملیات ورزشی دستبندهایی تولید شد اما این بار در ایرلند طنابی تولید شده است که تمام عملیات و فعالیت بدنی که طی هر دوره انجام می‌شود را توسط گوشی هوشمند نشان می‌دهد.

«سوفیا» نام طنابی هوشمند است که از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند متصل است و برای ارزیابی و گزارش نتایج حاصل از تلاش طناب زن بر روی گوشی هوشمند طراحی شده است؛ این طناب دارای یک نرم افزار بر روی گوشی هوشمند است، مانند یک مربی مجازی است و کاربر می‌تواند از طریق گوشی هوشمند کالری سوزانده شده و فعالیت خود را ردیابی کند.

این طناب دارای یک برنامه برای تمرینات متناسب با سطح کاربر است و قیمت یک بسته با طناب 29 یورو است.

باتری این طناب یک ماه شارژ است، با برنامه iOS و آندروید سازگار است، سوفیا جدیدترین سنسور تناسب اندام است، کاربر از طریق گوشی هوشمند می‌تواند فعالیت خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارد.

 

اخبار , اخبار علمی,سنسور تناسب اندام,جدیدترین سنسور تناسب اندام

اخبار , اخبار علمی,سنسور تناسب اندام,جدیدترین سنسور تناسب اندام

اخبار , اخبار علمی,سنسور تناسب اندام,جدیدترین سنسور تناسب اندام

 

اخبار علمی - فارس


ویدیو مرتبط :
نرم افزار پزشکی ورزشی، تناسب اندام و پرورش اندام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تناسب اندام ستاره های مشهور جهان پس از بارداری +تصاویر



این ستاره های محبوب و مشهور نشان داده اند زمان آنکه بارداری باعث از بین رفتن شادابی و تناسب اندام مادران جوان میشد گذشته است . این زنان که ستاره های مشهوری هستند علاوه بر داشتن فرزند همچنان توانسته اند تناسب اندام خود را به خوبی حفظ کنند.

آشواریا رای: انتقادات زیادی در مورد اینکه چرا او سریعا به وزن ایده آل بازنگشت بر او وارد شد . اما او که اخیرا در یک سری تصاویر تبلیغاتی شرکت داشته است نشان داد خیلی خوب توانسته است وزن خود را کاهش دهد.

تناسب اندام ستاره های مشهور جهان پس از بارداری

جنیفر لوپز: هیچکس باور نمیکند او مادر دو فرزند است. این ستاره 42 ساله بعد از تولد دو قلوها خیلی زود به شرایط آرمانی رسید و با برنامه غذایی ویژه سریعا وزن خود را کاهش داد.

جسیکا سیمپسون: این ستاره 32 ساله بعد از بارداری حدود 40 پوند اضافه وزن داشت . او که اصلا انتظار این اضافه وزن را نداشت با یک برنامه غذایی فوق العاده سریعا بر این معضل غلبه کرد و به اندام قبل از بارداری اش رسید.

تناسب اندام ستاره های مشهور جهان پس از بارداری

کاریشما کاپور: این هنرپیشه زیبای بالیوود در طول بارداری اش اضافه وزن فوق العاده زیادی پیدا کرد . اما چند ماه بعد از زایمان توانست با تغذیه و ورزش خود را به اندام ایده آل برساند.

میلکا ارورا خان: او نمونه بارز یک زن تمام عیار است . او خیلی سریع همه چیز را تحت کنترل در آورد و در نقش یک ستاره خوش اندام و مادری مهربان و همسری فداکار ظاهر شد. او الگوی مناسبی برای زنان امروزی است.

تناسب اندام ستاره های مشهور جهان پس از بارداری

بیانسه: این ستاره 30 ساله حدود 60 پوند اضافه وزن دوران بارداری داشت و در مدت 3 ماه توانست به ستاره رویایی قبل از بارداری تبدیل شود./گروه خبری پرداد