دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

ثابت نگه‌ داشتن سرستون‌ها در اکسل



 

اکسل, آموزش اکسل

در نرم‌افزار Microsoft Excel از سطر اول فایل معمولاً به عنوان سرستون استفاده می‌شود (منظور از سرستون عنوان یا تیتر هر یک از ستون‌ها است). به طور پیش‌فرض در اکسل با پیمایش کردن صفحه رو به پایین (Scroll) سرستون‌ها ناپدید می‌شوند. در صورتی که فایل شما دارای سطرهای زیادی باشد این موضوع قطعاً مطالعه‌ی آسان فایل را آزاردهنده خواهد کرد. با استفاده از ترفندی ساده می‌توانید سرستون‌ها را در محیط اکسل ثابت نگاه‌ دارید.

بدین منظور:
ابتدا فایل مورد نظر خود را در توسط اکسل فراخوانی کنید.
اکنون به تب View بروید.

اکسل, آموزش اکسل

حال بر روی Freeze Panes کلیک کنید.
سپس در منوی باز شده بر روی Freeze Top Row کلیک کنید.

اکسل, آموزش اکسل

اکنون با اسکرول کردن صفحه رو به پایین، خواهید دید که سرستون‌ها ثابت باقی می‌مانند.
منبع:tarfandestan.com


ویدیو مرتبط :
نظرباب درباره ی ثابت نگه داشتن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ربیعی: دولت توانست نرخ سکه و ارز را ثابت نگه دارد که این یکی از آرزوهای دیرینه ملت ایران بود



اخبار,اخبار اقتصادی ,نرخ سکه و ارز

 

اخبار اقتصادی - ربیعی: دولت توانست نرخ سکه و ارز را ثابت نگه دارد که این یکی از آرزوهای دیرینه ملت ایران بود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ‌گفت: دولت تدبیر و امید در یکسال گذشته ضمن کاهش تورم ، که یکی از آرزو‌های دیرینه ملت ایران بود توانست نرخ ارز و سکه را ثابت نگه دارد و اکنون تثبیت شده است.

علی ربیعی شامگاه شنبه در نشست با مسئولان استان بوشهر با بیان اینکه حل مشکل بیکاری درکشور به عزم ملی نیاز دارد گفت: اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی را به عنوان یکی از یادگارهای با ارزش امام راحل (ره) حفظ کنیم باید دست به دست هم دهیم تا با عزم ملی برغول بیکاری و مشکل اشتغال غلبه کنیم.

او با اشاره به اینکه نیاز است سالی هفت درصد رشد داشته باشد، گفت: هم اکنون 55درصد رشد منفی نسبت به برنامه داریم به همین سبب با مشکل بیکاری مواجه هستیم.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به کاهش نرخ تورم در کشور گفت: با تلاش دولت تدبیر و امید نرخ تورم سال گذشته به 35درصد کاهش یافت و این نرخ در پنج ماه نخست امسال به 25درصد رسید که تا پایان سال این نرخ به 10 درصد کاهش می‌یابد و یکی از خواسته‌های ملت ایران محقق می‌شود.

ربیعی از تثبیت نرخ ارز و سکه خبرداد و خاطرنشان کرد: یکی از کارهای مهم دولت تدبیر و امید ثابت نگه داشتن نرخ سکه و ارز است که در این بخش موفق عمل شده است.


وی با بیان این که اعتبار ایران در عرصه سیاسی جهان افزایش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: عده ای می‌خواستند ایران را بی منطق جلوه دهند ولی امروز ایران را در جهان به عنوان الگو و کشوری با منطق برای گفت‌وگو می‌شناسند.


ربیعی ، حمایت رهبر معظم انقلاب از دولت را نقطه قوت دولت دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در جهان به عنوان کشور با منطق می‌شناسند و بسیاری از مسائلی که در افکار جهان علیه ایران مطرح بود خنثی شده که این مهم در سیاست‌ها و تقویت تولید موثر است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تحریم‌ها هزینه سرافرازی و عزت ملت ایران بوده است گفت: رئیس جمهور تاکید بر چرخیدن چرخ اقتصاد و سانتریفیوژها را با هم دارد و تحریم‌ها نیز هزینه سرافرازی و عزت ملت ایران بوده است.


او با بیان اینکه احداث فاز دوم پتروشیمی جم با اعتبار یک‌هزار میلیارد تومان به تصویب رسیده گفت: با این تخصیص500 شغل ایجاد می‌کند و تا سه سال آینده به بهره‎برداری می‌رسد.


ربیعی با اشاره به اینکه استانداردهای سازمانی و رویه‌های اداری ما توسعه آفرین نیستند گفت: باید با ایجاد شیوه‌های جدید روح توسعه‌گری را شکل دهیم که گام نخست آن در تحقق این موضوع شکوفایی ظرفیت‌های استان‌هاست.
اخبار اقتصادی - تسنیم