دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تکنولوژی هندی در راه ایران!


Intex، نام پرفروش‌ترین برند گوشی‌های هوشمند در شبه قاره هند است که حالا قصد دارد به واسطه‌ی شرکت آسمان رایانه سخت‌افزار، به زودی به بازار ایران هم وارد شود.

zoomit.ir - دانیال نوروزی: Intex، نام پرفروش‌ترین برند گوشی‌های هوشمند در شبه قاره هند است که حالا قصد دارد به واسطه‌ی شرکت آسمان رایانه سخت‌افزار، به زودی به بازار ایران هم وارد شود.

برند هندی اینتکس گوشی های هوشمندش را در بازار ایران عرضه می ک

کمپانی هندی اینتکس در سال ۱۹۹۶ تاسیس شده و مقر اصلی آن هم در شهر دهلی نو قرار دارد. این کمپانی که در زمینه تولید لوازم الکترونیکی صوتی و تصویری خانگی فعالیت داشت، از سال ۲۰۰۷ میلادی وارد صنعت تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند شده و حالا به عنوان بزرگترین تولیدکننده‌ و عرضه کننده‌ی گوشی‌های هوشمند هند شناخته می‌شود.

برند هندی اینتکس گوشی های هوشمندش را در بازار ایران عرضه می ک

شرکت آسمان رایانه سخت‌افزار یکی از ارائه‌دهندگان برندهای مطرح سخت‌افزاری مانند ایسوس،‌ اچ‌پی و فیلیپس است، حالا قصد دارد تا برند شماره یک کشور هند در زمینه‌ی گوشی‌های هوشمند را به طور گسترده وارد ایران کند. آسمان رایانه امروز در هتل سیمرغ تهران و طی سمیناری با حضور نمایندگان برخی شرکت‌های آی‌تی، کسبه‌ی بازارهای موبایل و اصحاب رسانه، از ورود برند اینتکس به ایران با پشتیبانی و گارانتی این شرکت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

برند هندی اینتکس گوشی های هوشمندش را در بازار ایران عرضه می ک

محمد حاج شریفی مدیر عامل شرکت آسمان رایانه سخت‌افزار به معرفی شرکت و خدماتی که این کمپانی طی سال‌های گذشته ارائه داده پرداخت. آسمان رایانه در حال حاضر ارائه‌دهنده محصولات ایسوس، اچ‌پی و فیلیپس در ایران است و قبلا هم محصولات برندهای ای‌ام‌دی و پرستیژ را تحت گارانتی خود به بازار ایران عرضه کرده است. حال این شرکت به سراغ اینتکس، محبوب‌ترین برند کشور هند رفته و قصد دارد تا گوشی‌های هوشمند این برند شبه قاره هند را به ایران بیاورد.

برند هندی اینتکس گوشی های هوشمندش را در بازار ایران عرضه می ک

سانجای بانسال، مدیر عامل کمپانی هندی اینتکس در سخنرانی خود، بازار ایران را یکی از اصلی‌ترین اهداف برند اینتکس برای گسترش و فروش بالای گوشی‌های هوشمند دانست. بانسال از ایران به عنوان یک کشور پیشرفته یاد کرد و گفت:

     مردم ایران کاملا با تکنولوژی‌های روز دنیا آشنا هستند و انتظار داریم به زودی جایگاه خوبی در بازار ایران پیدا کنیم. اگرچه توسعه‌ی برند اینتکس به واسطه‌ی وجود برندهای بزرگ و جا افتاده‌ی دیگر در ایران ممکن است سخت باشد، ولی با برنامه‌ریزی و بازاریابی صحیح می‌توان این امر را تحقق بخشید.

برند هندی اینتکس گوشی های هوشمندش را در بازار ایران عرضه می ک

آسمان رایانه سخت‌افزار زمان دقیق ورود گوشی‌های هوشمند هندی اینتکس را اعلام نکرد اما به زودی شاهد ورود این برند به ایران خواهیم بود.

در حاشیه این سمینار، نگاهی نزدیک به گوشی‌های هوشمند اینتکس داشتیم. گوشی‌های هوشمند اینتکس که مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه ۴.۴.۲ کیت‌کت هستند، اغلب از پردازنده‌های مدیاتک بهره می‌برند. برای نمونه، مدل آکوآ اکستریم که یک گوشی دو سیم‌کارته است، از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز بهره می‌برد و صفحه نمایش اچ‌دی از نوع آی‌پی‌اس دارد.

برند هندی اینتکس گوشی های هوشمندش را در بازار ایران عرضه می ک

آکوآ اکستریم دارای دو گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و جایگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی با قابلیت ارتقا تا ۳۲ گیگابایت است. دوربین پشت این گوشی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسل است که طبق ادعای شرکت سازنده می‌تواند تصاویر سلفی خوبی را برای کاربر به ارمغان بیاورد.

با اینکه تمرکز اینتکس و آسمان رایانه سخت‌افزار بیشتر روی واردات گوشی‌های هوشمند است، اما تبلت‌ها و همچنین پاوربانک‌ها و اسپیکرهای بلوتوث اینتکس نیز به بازار ایران وارد خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
کف کردن رئیس Google و مخ تکنولوژی از قدرت سایبری ایران و هک پهپاد فوق پیشرفته RQ-170 توسط ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک وارد کننده هندی:هند مشکلی در دریافت محموله های نفتی ایران ندارد



 

 

نفت ایران, هند

 

 

یک وارد کننده هندی نفت ایران گفت: مشکلی برای دریافت محموله های خود از ایران نداریم ولی مهمترین مشکل، نحوه پرداخت پول به طرف های ایرانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز تجار و بازرگانان بین المللی اعلام کردند تحریمهای جدید آمریکا انجام مبادلات مالی و پولی بین ایران و آسیا را سخت تر از گذشته خواهد کرد .

باراک اوباما روز یکشنبه تحریمهای جدیدی را بر ضد موسسات مالی و بانکی ایران وضع کرده است که بر اساس آن آمریکا کلیه اموال و دارایی های بانکی مرتبط به جمهوری اسلامی را بلوکه و توقیف می کند.

بر این اساس تحریمهای قبلی واشنگتن تنها بانکها و موسسات مالی این کشور را از داشتن رابطه و همکاری با بانکهای ایرانی منع می کرد . وارد کنندگان نفت خام و سایر مواد از ایران در آسیا اکنون با مشکلات پیچیده تری برای انجام مبادلات بازرگانی و تجاری با ایران روبرو خواهند شد .

یک تاجر هندی در این باره گفت مشکلی برای دریافت محموله های خود از ایران نداریم ولی مهمترین مشکل نحوه پرداخت پول به طرفهای ایرانی است .

برخی تجار و بازرگانان هندی نیز اعلام کردند کاهش شدید ارزش ریال در برابر دلار طی هفته های گذشته موجب بروز مشکلات زیادی در صادرات برنج هند به ایران شده است . میزان صادرات نفت ایران به آسیا از طریق سنگاپور نیز با کاهش روبرو شده است . ایران و هند اخیرا بر سر پرداخت پول نفت صادراتی ایران به هند به توافق رسیده اند.

بر این اساس ایران موافقت خود را با دریافت ۴۵ درصد پول نفت صادراتی با روپیه اعلام کرده است . پالایشگاههای کره جنوبی نیز هنوز نتوانسته اند بدهی ۵ میلیارد دلاری خود به ایران را بپردازند . یک مقام آگاه بانک مرکزی کره جنوبی تاکید کرد تحریمهای آمریکا مشکلات زیادی برای پرداخت پول نفت ایران برای ما ایجاد کرده است . در حال حاضر تنها چند بانک چینی حاضر به انجام مبادلات بانکی و مالی با ایران هستند .....  /   خبرگزارى فارس