دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

توپ‌هایی که خانه را دسته گل می کنند +عکس



توپ‌هایی که خانه را دسته گل می کنند +عکس

تمیر کردن خانه کاری خاص است که شاید خیلی ها آن را دوست نداشته باشند زیرا سختی های خود را دارد و باید فعالیت فراوانی انجام داد تا یک خانه کاملا تمیز و عاری از هر گونه کثیفی شود.

از انجایی که آینده محلی برای خودنمایی ربات ها خواهد بود باید انتظار  طرح ها و ایده های عجیب نیز داشته باشیم. ربات هایی که خانه ها را تمیز می کنند یا خریدهای ما را انجام میدهند از این دسته ربات ها و طرح های آینده نگرانه هستند.

همیشه آرزو داشته ایم که رباتی کارهای خانه را انجام دهد تا ما کمی از دست آن راحت بوده و به کارهای خودمان برسیم. این آرزو در میان تمام انسان ها به نوعی مشترک است زیرا طراحان همیشه به دنبال ساخت چنین ربات هایی بوده اند.

 

طراحی جدیدترین ربات ها , ربات های نظافتچی


"آدرین پرز زاپاتا" به تازگی ایده ای جالب در مورد ربات های نظافتچی داده است که در نوع خود بسیار جالب هستند. طرح او شامل گوی هایی است که می توانند پرواز کرده و نقاط کثیف خانه را تشخیص دهند.

این توپ های پرنده در هوا می توانند به چندین پرنده کوچکتر تقسیم شوند و هر کدام مسئول تمیز کردن قسمتی خاص خواهند بود. این ربات ها پس از تمیز کاری به یک نقطه خاص بازمیگردند تا به دستگاه ابتدایی چسبیده و شارژ شوند.

این توپ های نظافت چی توانایی آن را دارند تا کل خانه و حتی غیرقابل دسترس ترین نقاط را نیز تمیز کنند از این رو میتوان آن ها را بهتیرن نظافتچی های تاریخ نامگذاری کرد. ایده این ربات ها تا سال 2020 به واقعیت تبدیل خواهد شد.

طراحی جدیدترین ربات ها , ربات های نظافتچی

طراحی جدیدترین ربات ها , ربات های نظافتچی

 

طراحی جدیدترین ربات ها , ربات های نظافتچی

طراحی جدیدترین ربات ها , ربات های نظافتچی

 

طراحی جدیدترین ربات ها , ربات های نظافتچی

طراحی جدیدترین ربات ها , ربات های نظافتچی

 

yjc.ir


ویدیو مرتبط :
عکس العمل مردها به دسته گل عروس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمدرضا فروتن با دسته گل به دیدار میترا حجار رفت+عکس



محمدرضا فروتن با دسته گل به دیدار میترا حجار رفت+عکس

فیلمبرداری فیلم سینمایی «دلتنگیهای عاشقانه» با بازی محمدرضا فروتن و میترا حجار به پایان رسید.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «دلتنگی های عاشقانه» به کارگردانی رضا اعظمیان به پایان رسید. برطبق اطلاعات ارائه شده در «بانی فیلم» بعد از پایان فیلمبرداری در تهران گروه از نیمه آبان ماه برای جلوی دوربین بردن سکانس های باقی مانده به دزفول رفتند.

حدود 20 در صد از صحنه های «دلتنگی های عاشقانه» در این شهر فیلمبرداری شده و به تازگی فیلمبرداری به پایان رسیده است. خبر دیگر درباره این پروژه آغاز تدوین آن است.

تدوین فیلم اعظمیان به مصطفی خرقه پوش سپرده شده و او بلافاصله بعد از پایان فیلمبرداری مونتاژ «دلتنگی های عاشقانه» را آغاز کرده است. قرار است اولین نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر باشد. محمد رضا فروتن و میترا حجار دو بازیگر اصلی فیلم جدید رضا اعظمیان هستند که محمد رضا شرف‌الدین تهیه کنندگی آن را برعهده دارد. فیلم داستان فرشته و منوچهر است که به هنگام بازگشت از ماه عسل متوجه حمله نیروهای عراقی به ایران شده و زندگی عاشقانه‌شان دستخوش تغییراتی می‌شود..

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

محمدرضا فروتن و میترا حجار در نمایی از «دلتنگیهای عاشقانه»/عکس:بانی فیلم

فهرست عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: رضا اعظمیان، مدیر فیلمبرداری: نادر معصومی، مدیر صدابرداری: حسین بشاش، طراح صحنه: مجید لیلاجی، طراح لباس: ژاله زکی زاده، طراح گریم: محمد رضا قومی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: داوود بابایی،

مدیر تولید: رحمت عبدا... زاده، جانشین تولید: محمد حسین شرف الدین، مدیر تدارکات: سجاد نوری، عکس: حبیب مجیدی. بازیگران: محمد رضا فروتن- میترا حجار- رویا تیموریان- شاهرخ فروتنیان- سیامک اطلسی- مریم کاویانی- شیوا خنیاگر و... تهیه‌کننده: محمدرضا شرف‌الدین/شبکه ایران