دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تولید محصولات زیبایی با کود گاو +عکس



اخبارعلمی - تولید محصولات زیبایی با کود گاو +عکس

شرکت VHP یک تولید بزرگ خصوصی در هندوستان است که سال هاست در زمینه ساخت و عرضه محصولات زیبایی فعالیت می کند. این شرکت به تازگی محصولی را وارد بازار کرده است که از کود گاو به عنوان ماده اولیه اصلی استفاده می کند.

شرکت VHP یک تولید بزرگ خصوصی در هندوستان است که سال هاست در زمینه ساخت و عرضه محصولات زیبایی فعالیت می کند. این شرکت به تازگی محصولی را وارد بازار کرده است که از کود گاو به عنوان ماده اولیه اصلی استفاده می کند.

این محصولات به طور ویژه برای کشاورزانی ساخته شده است که بیشتر زمان خود را در مزرعه می گذرانند. به گفته رئیس کارخانه این کرم ها کمک می کنند تا حشرات کمتر به شما نزدیک شوند، همچنین درمان جوش را تسریع می کند.

اخبار,اخبارعلمی,محصولات زیبایی با کود گاو

در این محصولات به غیر از کود گاو از ادرار گاو نیز استفاده شده است تا خواص درمانی بیشتری داشته باشد. البته تمام مواد اولیه از گاو تهیه نشده است بلکه می تواند آلوئه ورا، روغن بادام و ... نیز در آن پیدا کرد.

مهندس ارشد تولید این محصول یک نکته را نیز یادآور شده است و آن در مورد بوی این محصول خواهد بود. او می گوید: " مشتریان از بوی این محصول نگران نباشند چرا که اکثر این بو با استفاده از راهکارهای مختلف از بین رفته است."

اخبارعلمی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
تولید ورمی کمپوست کود ارگانیک کود کرم آیزینیا فتیدا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تولید هوای تازه از کود گاو +عکس



تولید هوای تازه از کود گاو +عکس
به تازگی دو دختر مسلمان اندونزیایی توانسته اند از ترکیباتی جدید که هسته اصلی آن کود گاو است هوای تازه تولید کنند که می تواند مشکل تنفسی را برطرف کند.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، هوای تازه به یکی از بزرگترین معظلات جامعه تبدیل شده است و بسیاری از کشورهای دنیا را به چالش کشیده است. این چالش باعث شده است دانشمندان به دنبال راهی برای از بین بردن این مشکل باشند.
به تازگی دو دختر مسلمان اندونزیایی توانسته اند به نام های "Dwi Nailul Izzah" و "Rintya Aprianti Miki" توانستند با اختراع جدیدشان از هزاران شرکت کننده مسابقات اندونزی پیشی گرفته و برنده مدال طلا شوند.
این دو دانش آموز با استفاده از کودهای طبیعی گاو توانستند هوای تازه تولید کنند که هیچ آلودگی نداشته باشد. البته این هوای تازه آن قدر هم که به نظر می رسد بد بو و یا بد شکل نیست بلکه بسیار خوشبو و مطبوع است.

تولید هوای تازه از کود گاو ,مشکلات تنفسی,اخبار
این اختراع برای اولین بار است که در دنیا رونمایی شده است و به عنوان یکی از زیست سازگارترین اختراعات تاریخ به حساب می آید. قیمت هر قوطی از این هواهای تازه نزدیک به 4 دلار تمام می شود.
برای اینکار نزدیک به 7 روز زمان لازم است و طی آن این دانش آموزان ابتدا کودها را به مدت سه روز در محیط خاصی نگه داری می کنند و سپس آب ان ها را گرفته و با آب نارگیل مخلوط کرده اند این محلول 4 روز باقی مانده و با ترکیباتی مخلوط شده است و سپس در انتها یک قوطی هوای مایع تازه در اختیار آن ها قرار داده است.
این دانش آموزان قصد دارند این اختراع خودشان را در مسابقات بین المللی استانبول برای بار اول به جهانیان نشان دهند و البته ممکن است اختراع آن ها جان انسان های زیادی را نجات دهد.../yjc.ir