دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تولید اولین عینک اینترنتی با قابلیت چت ! + عکس



تولید اولین عینک اینترنتی با قابلیت چت ! + عکس

عینک اینترنتی, Project Glass, عینک اینترنتی با قابلیت چت

برای اولین بار در سطح جهان عینکی روانه بازار شده که دارای نمایشگر است و از طریق آن می توان به اینترنت متصل شد و اطلاعات مورد نظر را به دست آورد.

به گزارش تکناز به نقل از قشم دیلی به نقل از بیزینس ویک، این عینک که توسط گوگل طراحی شده برای یافتن مسیر صحیح حرکت در حین جابجایی و یافتن مقصد بدون نیاز به استفاده از رایانه های دیگر و گوشی به خوبی قابل بهره برداری است.

این عینک دارای طراحی ساده‌ای است و به میکروفون و یک نمایشگر نیمه‌ شفاف کوچک که اطلاعات را در برابر چشم راست کاربران قرار می‌دهد، مجهز شده است.

از جمله دیگر قابلیت های این عینک چت ویدیویی با دوستان و همین طور عکس برداری است. از عینک یاد شده حتی برای خرید از طریق خدمات پرداخت الکترونیک هم می توان استفاده کرد.

نمایش اطلاعات هواشناسی، استفاده از سرویس نقشه‌خوان گوگل، یادآوری برنامه روزانه یا نشان دادن پیامک‌های دریافتی وامکان گوش دادن به موسیقی و دیگر فایل‌های صوتی هم از طریق این عینک پیش بینی شده است.

نمونه اولیه این عینک که Project Glass نام دارد هفته قبل عرضه شد و البته تکمیل آن هنوز نیاز به زمان دارد. عرضه این محصول اگر چه با استقبال مواجه شده، اما مانند دیگر محصولات گوگل تردیدها و نگرانی هایی در مورد میزان امنیت، نحوه حفاظت از حریم شخصی کاربران و کارآیی عملی آن وجود دارد.

منبع:تکناز

 


ویدیو مرتبط :
چت جوملا ، حرفه ایی ترین اسکریپت چت با قابلیت اتصال به

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین ژیانی که تولید شد +عکس


کارشناسان در آن زمان ورود و موفقیت این خودروی دو سیلندر در بازار را بسیار خنده دار می دانستند اما پس از موفقیت چشمگیری که این خودرو در عرصه بازار اتومبیل به دست آورد همگان را شگفت زده کرد.

جوان و تاریخ: اتومبیل فرانسوی سیتروئن(یا همان ژیان) در سال ۱۳۴۷ توسط شرکت سایپا در ایران مونتاژ شد.

اولین ژیانی که تولید شد/عکس

ودروی ژیان در فرانسه با نام دوژوو معروف است، دو ژوو در زبان فرانسوی به معنای 2 اسب است که بیانگر قدرت دو اسبی این خودرو در مقیاس فرانسوی است. محبوبیت فراوان این خودرو بیشتر به خاطر قیمت ارزان و مصرف بسیار کم بنزین آن بود. شاید هنگامی که این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه خودروی پاریس در هفتم اکتبر سال ۱۹۴۸ رو نمایی شد هیچ کس فکر نمی کرد تا بیست سال این خودرو از محبوب ترین و پر فروش ترین خودروهای فرانسه باشد.

کارشناسان در آن زمان ورود و موفقیت این خودروی دو سیلندر در بازار را بسیار خنده دار می دانستند اما پس از موفقیت چشمگیری که این خودرو در عرصه بازار اتومبیل به دست آورد همگان را شگفت زده کرد. شرکت سیتروئن طی سالیان متمادی یا ایجاد تغییراتی مدل های جدید ژیان را به بازارها معرفی کرد تا بالاخره آخرین مدل آن در سال ۱۹۹۰ به جهان خودرو معرفی شد.