دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تولید اولین تلفن همراه ویژه کودکان/ کنترل کامل کودک توسط والدین



تلفن همراه ویژه کودکان,اخبار

تولید اولین تلفن همراه ویژه کودکان/ کنترل کامل کودک توسط والدین
یک شرکت بریتانیایی اقدام به ارائه یک تلفن همراه برای کودکان 4 تا 9 سال کرده تا راه حلی برای والدین تا علاوه بر کنترل کامل کودک خود همواره با وی در ارتباط باشند.
تام ساندرلند بنیانگذار شرکت اون فن که تلفنی را با عنوان اولین تلفن (1stFone) برای کودکان ارائه کرده، گفت: ما می خواستیم یک محصول سرگرم کننده طراحی کنیم که کودکان به آن علاقمند شوند و والدین کنترل کامل آن را برعهده گیرند.
وی افزود: اما جدا از علاقه کودک و کنترل والدین ویژگی مهم این محصول این است که استفاده از آن توسط کودک به حداقل رسیده اما ارتباط مهم و حیاتی میان کودک و والدین به سادگی برقرار می شود.
از این تلفن با عنوان تلفنی ساده برای والدین هوشمند یاد شده و اندازه آن به یک کارت بانکی می رسد و وزن 40 گرمی دارد.
این تلفن تنها می تواند تماس گرفته و تماسهای ورودی را دریافت کند، صفحه نمایش ندارد، اما می تواند شماره 12 نفر را به صورت فهرست وارد با کلیدهای فیزیکی ذخیره کند.

تلفن همراه ویژه کودکان,اخبار

به این معنا که کودک می تواند تنها 12 شماره از پیش مشخص شده را شماره گیری کند و تنها والدین می توانند به فهرست مخاطبین این تلفن شماره ای بیافزایند.این شرکت اعتقاد دارد که کارکرد ابتدایی این تلفن خطرات ناشی از ارسال و دریافت پیامهای متنی و یا فریب خوردن کودکان از طریق اینترنت و مشاهده محتوای نامناسب آنلاین را به صفر می رساند.
این تلفن در نتیجه تحقیقات اخیر غیر علنی در رابطه با آثار سوء دسترسی کودکان زیر 10 سال به اینترنت ساخته شده است.
در گوشه بالای چپ دستگاه دکمه کم و زیاد کردن صدا قرار گرفته و در کنار آن دکمه پاسخ گویی و دکمه های روشن و خاموش قرار دارد.
اولین تلفن طوری طراحی شده است که به سادگی صدمه نمی بینند تااگر کودک ناگهان زمین خورد تلفن صدمه نبیند. همچنین گفته می شود که این دستگاه برای افراد سالخورده نیز مناسب است و می تواند جایگزین مناسبی برای تلفنهایی قرار بگیرد که در شرایط سخت از آنها استفاده می شود.
این تلفن با قیمت 55 پوندی از طریق وب سایت شرکت اون فن به فروش می رسد..../mehrnews.com


ویدیو مرتبط :
کنترل کودک با دوربین تحت شبکه ادیمکس و آپ تلفن همراه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تلفن همراه جالب ویژه کودکان +عکس


این گوشی که برای کودکان چهار تا 9 ساله طراحی شده است، به کلیدی مجهز است که در صورت بروز خطر برای کودک، والدین را آگاه می کند.

ایسنا: محققان تلفن همراه ساده‌ای ویژه کودکان طراحی کرده اند که امکان برقراری و دریافت تماس با شماره های ثبت شده در گوشی و اضطراری را برای کودک فراهم می کند.

دستگاه رنگی کوچک 1stFone ساده‌ترین تلفن همراه جهان محسوب می شود؛ اندازه این دستگاه در ابعاد یک کارت اعتباری با وزن 40 گرم است که قادر به ذخیره سازی 2، 4، 8 یا 12 نام است.

تلفن همراه جالب ویژه کودکان +عکس

تلفن همراه 1stFone فاقد امکاناتی نظیر اتصال به اینترنت، دریافت و ارسال پیامک، برنامه های نرم افزاری مختلف و قابلیت های موجود در گوشی های متداول است.

این گوشی که برای کودکان چهار تا 9 ساله طراحی شده است، به کلیدی مجهز است که در صورت بروز خطر برای کودک، والدین را آگاه می کند.

تلفن همراه جالب ویژه کودکان +عکس

تلفن همراه 1stFone با قیمت 85 دلار به بازار عرضه شده است.