دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تولد سه‌ قلوهای نادر در آمریکا + عکس



یک زن آمریکایی در حالی صاحب سه‌ قلوهای همسان شد که دو نوزادش از ناحیه لگن به یکدیگر چسبیده‌اند.

پزشکان آمریکایی با بیان اینکه این نوع از تولد، بسیار نادر اتفاق می افتد و از هر 50 میلیون در یک مورد رخ می دهد، اظهار داشتند که در حال حاضر وضعیت جسمانی این سه قلوهای دختر مساعد است.

پدر سه قلوها نیز گفت: هر سه فرزندم دوست داشتنی هستند و مهم نیست با چه وضعیتی به دنیا آمده اند. با این وجود دوقلوهای به هم چسبیده برای مراقبت های بیشتر و عمل جراحی تحت درمان قرار دارند.

به گفته پزشکان دوقلوهای به هم چسبیده پیش از آغاز روند جداسازی لازم است شش ماه تا یک سال تحت مراقبت ویژه باشند.

 

اخبار,اخبار علمی , تولد سه قلو ها

 

اخبار علمی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
عکس برداری سه قلوهای سونگ ایل گوک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تولد سه‌قلوهای نادر در آمریکا +عکس


یک زن آمریکایی در حالی صاحب سه‌قلوهای همسان شد که دو نوزادش از ناحیه لگن به یکدیگر چسبیده‌اند.

ایسنا: یک زن آمریکایی در حالی صاحب سه‌قلوهای همسان شد که دو نوزادش از ناحیه لگن به یکدیگر چسبیده‌اند.

زشکان آمریکایی با بیان اینکه این نوع از تولد، بسیار نادر اتفاق می‌افتد و از هر 50 میلیون در یک مورد رخ می‌دهد، اظهار داشتند که در حال حاضر وضعیت جسمانی این سه‌قلوهای دختر مساعد است.

پدر سه‌قلوها نیز گفت: هر سه فرزندم دوست داشتنی هستند و مهم نیست با چه وضعیتی به دنیا آمده‌اند. با این وجود دوقلوهای به هم چسبیده برای مراقبت‌های بیشتر و عمل جراحی تحت درمان قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، به گفته پزشکان دوقلوهای به هم چسبیده پیش از آغاز روند جداسازی لازم است شش ماه تا یک سال تحت مراقبت ویژه باشند.

تولد سه‌قلوهای نادر در آمریکا