دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تمامی گوشی های هوشمند مزین به پوشش چرمی


چند سال پیش سامسونگ وسواس به خرج داد و تحولی در ظاهر گوشی‌های خود ایجاد کرد؛ این کمپانی از چرم برای قاب پشتی گوشی‌های هوشمندش استفاده کرد.

zoomit.ir - سمیه حسین پور: چند سال پیش سامسونگ وسواس به خرج داد و تحولی در ظاهر گوشی‌های خود ایجاد کرد؛ این کمپانی از چرم برای قاب پشتی گوشی‌های هوشمندش استفاده کرد. پس از سامسونگ شرکت‌های بسیاری با الهام از این طرح، قاب پشتی گوشی‌های خود را به چرم مزین کردند. در این مطلب چند مورد از گوشی‌هایی که تا به حال جنس چرم در آن‌ها به کار رفته را معرفی می‌کنیم.

تمامی گوشی های هوشمند مزین به پوشش چرمی

 بسیاری از گوشی‌هایی که قاب پشتی آنها از چرم تشکیل شده، دارای ظاهر گیرا و جذابی هستند و مورد توجه خیلی از کاربران قرار گرفته‌اند؛ در مقابل این طراحی نظر افراد بسیاری را نیز جلب نکرد. سامسونگ اولین شرکتی است که این طرح را رواج داد، به دنبال آن کمپانی‌های بسیاری درصدد استفاده از چرم در قاب پشتی گوشی‌های هوشمند برآمدند. در این مقاله گوشی‌های هوشمندی را که بدنه آنها از چرم پوشیده شده، معرفی می‌کنیم.

گلکسی نوت 3 سامسونگ


تمامی گوشی های هوشمند مزین به پوشش چرمی

گوشی گلکسی نوت 3 در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۳ معرفی شد. نوت 3 اولین گوشی سامسونگ است که از قاب چرمی در آن استفاده شد. این گوشی به همراه صفحه نمایش ۵.۷ اینچی، جزو اولین و بزرگ‌ترین گوشی‌‌های هوشمند سامسونگ به شمار می‌رود که به قاب چرمی مزین شده است.

Vertu Constellation


تمامی گوشی های هوشمند مزین به پوشش چرمی

 اگرچه گوشی‌های پیشین Vertu Constellation از سیستم عامل سیمبین پشتیبانی می‌کرد، اما آخرین مدل آن مجهز به سیستم عامل اندروید شده است. این گوشی در ماه اکتبر سال ۲۰۱۳ معرفی شده و جزو گوشی‌های هوشمند لوکس محسوب می‌شود؛ قیمت آن برابر ۶٫۶۰۰ دلار بود و جنس بدنه آن از تیتانیوم و چرم طبیعی تشکیل شده است. همان طور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، جنس چرمی علاوه بر قاب پشتی گوشی، لبه‌ها و قسمتی از جلوی گوشی را نیز پوشش داده است. کمپانی ورتو این گوشی را در رنگ‌های سیاه، سفید، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره، نارنجی و بنفش عرضه کرد.

گلکسی گرند 2 سامسونگ


تمامی گوشی های هوشمند مزین به پوشش چرمی

گوشی گلکسی گرند 2، دومین گوشی هوشمند سامسونگ بود که به قاب چرمی مجهز شد. این گوشی که در ماه نوامبر سال ۲۰۱۳ معرفی شده جزو گوشی‌های میان رده محسوب می‌شود. گرند 2 دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p به همراه پردازنده‌ی اسنپ دراگون ۴۰۰، یک و نیم گیگا بایت حافظه‌ی رم و ۸ گیگا بایت حافظه‌ی داخلی است.

گلکسی نوت 3 نئو سامسونگ


تمامی گوشی های هوشمند مزین به پوشش چرمی

گوشی گلکسی نوت 3 نئو، سومین گوشی هوشمند سامسونگ، مزین به قاب چرمی است. این گوشی که در اوایل سال ۲۰۱۴ معرفی شد، نسخه‌ی سبک و ارزان گلکسی نوت 3 است. این گوشی دارای پردازنده‌ی اگزینوس ۵، صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p، دو گیگا بایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است.

هواووی Honor 3X Pro


تمامی گوشی های هوشمند مزین به پوشش چرمی

در ماه مِی سال گذشته، هواووی اولین گوشی هوشمند اندرویدی خود را که به قاب چرمی مزین شده بود، معرفی کرد. گوشی هوشمند Honor 3X Pro که فقط برای کشور چین ارائه شده، از پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای مدیاتک، صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p، دوربین اصلی ۱۳ مگا پیکسلی، دوربین ۵ مگا پیکسل برای مکالمه‌ی ویدئویی و ۲ گیگا بایت حافظه‌ی رم برخوردار است.

گلکسی نوت 4 سامسونگ


تمامی گوشی های هوشمند مزین به پوشش چرمی

سامسونگ گوشی گلکسی نوت 4 را ماه سپتامبر سال گذشته معرفی کرد. طراحی این گوشی از گلکسی نوت 3 و گلکسی نوت 3 نئو متفاوت بوده ولی با این حال سامسونگ در این گوشی هم از جنس چرم در قاب پشتی استفاده کرده است.

گلکسی نوت اج سامسونگ


تمامی گوشی های هوشمند مزین به پوشش چرمی

گلکسی نوت اج نسخه‌‌ای از گوشی گلکسی نوت 4 است که به صفحه نمایش با لبه‌ی خمیده مجهز شده است؛ سامسونگ در طراحی نوت اج نیز از جنس چرم در قاب پشتی دستگاه استفاده کرده است.

موتورولا موتو ایکس


تمامی گوشی های هوشمند مزین به پوشش چرمی

اگرچه در طراحی گوشی موتورولا موتو ایکس از چرم در قاب پشتی استفاده نشده اما با پرداخت هزینه‌ی ۲۵ دلار می‌توان قابی چرمی را برای پشت دستگاه تهیه کرد. هنگام خرید این گوشی در MotoMaker می‌توان آن را سفارشی سازی کرده و قاب چرمی را از طریق این وب‌سایت خریداری کرد. موتورولا رنگ‌های قرمز، مشکی، آبی و زرد را برای قاب چرمی آماده فروش کرده است.

Tonino Lamborghini 88 Tauri


تمامی گوشی های هوشمند مزین به پوشش چرمی

گوشی Tonino Lamborghini 88 Tauri یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند است که در طراحی ظاهر آن از چرم طبیعی استفاده شده است. این گوشی لوکس دارای قیمتی حدود ۶٫۰۰۰ دلار بوده و در تعداد محدودی ارائه می‌شود. این گوشی لوکس دارای سیستم عامل اندروید کیت‌کت، صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p، پردازنده‌ی اسنپ دراگون ۸۰۱، ۳ گیگا بایت حافظه‌ی رم، دوربین اصلی ۲۰ مگا پیکسلی، دوربین جلویی ۸ مگا پیکسلی و باتری با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعت است.

Bellperre Touch


تمامی گوشی های هوشمند مزین به پوشش چرمی

گوشی هوشمند و لوکس Bellperre Touch از چرم طبیعی بوفالو یا پوست تمساح آمریکایی ساخته شده است. این گوشی لوکس دارای قیمتی حدود ۳٫۰۰۰ دلار بوده و محافظ چرمی علاوه بر پوشش قاب پشتی دستگاه، دکمه‌های موجود در قسمت جلویی گوشی را نیز دربر گرفته است. گوشی هوشمند Bellperre Touch دارای صفحه نمایش ۴.۹ اینچ با رزولوشن ۷۲۰p، پردازنده‌ی دو هسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگا هرتز، ۸ مگا پیکسل دوربین اصلی، ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگا بایت حافظه‌ی داخلی است.

جی 4 ال‌جی


تمامی گوشی های هوشمند مزین به پوشش چرمی

شرکت ال‌جی هنوز به طور رسمی گوشی جی 4 را معرفی نکرده اما بر اساس تصاویری که از این گوشی منتشر شده کاملا مشخصا است که از قاب چرمی برای قسمت پشتی دستگاه استفاده شده است. علاوه بر این، تصاویر جدیدی منتشر شده که بر اساس آن‌ها انتظار می‌رود ال‌جی این گوشی را با رنگ‌های مختلف چرم از جمله مشکی، قهوه‌ای روشن، قرمز تیره و زرد عرضه کند. گوشی جی 4 به طور رسمی در تاریخ ۲۸ آوریل معرفی خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
ویدیو، تصاویر بیشتر از پوشش چرمی جی 4

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهترین گوشی های هوشمند 2014 را بخرید


لیستی کامل از بهترین موبایلهایی که هم اکنون در دسترس شماست.