دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تلویزیون‌های بی‌سیم وارد بازار می‌شوند



 

 

تلویزیون

 

 

شركت كره‌ای ال‌جی از ساخت دو گیرنده تلویزیونی جدید با نام‌های SL95 و SL90 خبر داده است كه تصاویر را بر مبنای نور پس‌زمینه LED به نمایش می‌گذارند.

به گزارش الكترونیستا، این دو گیرنده تلویزیونی تنها 3.29 میلیمتر ضخامت دارند و در اندازه‌های 42 و 47 اینچ ساخته شده‌اند. هر دو تلویزیون یاد شده شامل قابلیت LG EYEQ Green می‌شوند و بر مبنای آن، میانگین مصرف انرژی در آن‌ها 70 درصد نسبت به تلویزیون‌های معمولی كمتر است.

دستگاه كنترل از راه این تلویزیون‌ها به حسگر Gyro مجهز شده است و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به سیستم پخش تصاویر به صورت سه‌بعدی اشاره كرد.

این دو گیرنده تلویزیونی به یك جعبه ویژه مجهز شده‌اند كه از طریق آن انرژی مورد نیاز خود را به صورت بی‌سیم دریافت می‌كنند و بر این اساس، برای دریافت انرژی الكتریسیته نیازمند استفاده از سیم نیستند. این تلویزیون‌ها هم‌اكنون وارد كره شده‌اند و از اواخر ماه جاری میلادی در دیگر كشورهای جهان به‌فروش می‌رسند..../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
ال جی تلویزیون های مبتنی بر WebOS خود را وارد بازار کشو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نخستین گوشی های ۳ سیم‌کارته وارد بازار شدند



نخستین گوشی های ۳ سیم‌کارته وارد بازار شدند
 دو شرکت GooPhone و ال‌جی نخستین گوشی هوشمند مبتنی بر تراشه‌ای موسوم به MediaTek را روانه بازار کرده اند که می‌تواند به صورت همزمان از سه سیم‌کارت پشتیبانی کند.

گوشی‌های هوشمند ال جی,goophone-x1,گوشی های ۳ سیم‌کارته

 

استفاده از گوشی‌های هوشمند با قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت به امری معمول تبدیل شده است و آن دسته از کاربرانی که به صورت دائمی سفر می‌کنند ترجیح می‌دهند این دسته از گوشی‌ها را مورد استفاده قرار دهند.


اما باید توجه داشت که در برخی موارد حتی این گوشی‌ها هم نمی‌توانند پاسخگوی نیاز روزافزون کاربران باشند.

 

این گوشی هوشمند از جانب شرکت‌های یاد شده با نام GooPhone X1+  و Optimus L4 II روانه بازار شده است و هر دو گوشی در حالی که باتری‌های پرقدرتی را در خود جا داده‌اند، می‌توانند به صورت همزمان و به شکل کاملا مجزا از سه شبکه مخابراتی پشتیبانی کنند.


گوشی هوشمند X1+ شامل نمایشگر لمسی ۵ اینچی می‌شود که تصاور در آن با کیفیت FWVGA به نمایش درمی‌آیند. این گوشی پردازنده دو هسته‌ای MT6572 را در خود جا داده است.

 

 گوشی‌های هوشمند ال جی,goophone-x1,گوشی های ۳ سیم‌کارته

گوشی هوشمند Optimus L4 II ال‌جی هم شامل نمایشگر لمسی ۳٫۸ اینچی از نوع HVGA می‌شود که پردازنده یک گیگاهرتزی برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند نیز با مانند مدل قبلی قادر به پشتیبانی همزمان از سه سیم کارت است.
منبع:barsam.ir