دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تلویزیون‌هایی آینده، مثل کرکره جمع می‌شوند!



تلویزیون های آینده

تلویزیون‌هایی آینده، مثل کرکره جمع می‌شوند!

در تازه‌ترین تلاش برای ساخت تلویزیون‌های منعطف، مهندسان ژاپنی قصد دارند تلویزیون پلاسمایی را ارائه کنند که مانند کرکره جمع می‌شوند.

شرکت شینودا پلاسمای ژاپن این نمایشگر پلاسمای بزرگ منعطف را در نشست هفته نمایش 2013 در دانشگاه کلمبیا در ونکوور به نمایش درآورده و جایزه بهترین نمونه پیش‌ساخت هفته نمایش را بدست آورد.

تلویزیون HDTV آخرین تلاش برای ساخت دستگاههای منعطف در آینده بوده و این نمایشگر می‌تواند در یک بعد خم شود.

این شرکت ابتکار خود را «فیلم آرایه درخشان» نامیده که به شیوه‌ای مشابه طراحی شده است.

بجای یک شیشه بزرگ مسطح، این نمایشگر از 1000 لوله ریز شیشه‌ای استفاده می‌کند.

قطر هر لوله یک میلیمتر بوده و طول آن تقریبا یک متر است. این صفحه می‌تواند به شکل استوانه‌ای با وسعت حدود 10 سانتیمتر جمع شود.

نمایشگرهای منعطف به مصرف‌کنندگان کمک خواهند کرد تا زمانی که تلویزیون مورد استفاده قرار ندارد، فضای بیشتری ذخیره کنند./ایسنا

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
یک میلیون دلار طلا در wc!!, درب کرکره ای پارکینگ, کرکره برقی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آینده کنترل‌های تلویزیون +عکس



"ساراجاو" طراحی است که قصد دارد تغییراتی را در کنترل های تلویزیون ایجاد کند که در نوع خود جالب است و البته باید گفت اولین بار است که کنترل ها در حال تغییر یافتن هستند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، کنترل های تلویزیون از روزها اول به همین شکل امروزی بوده اند و در این مدت تفاوت آنچنانی نکرده است و تنها برخی دکمه های خاص به آن اضافه شده است.

 

"ساراجاو" طراحی است که قصد دارد تغییراتی را در کنترل های تلویزیون ایجاد کند که در نوع خود جالب است و البته باید گفت اولین بار است که کنترل ها در حال تغییر یافتن هستند.

 

آینده کنترل‌های تلویزیون

 

این کنترل قرار است به عنوان وسیله ای منحصر به فرد برای ارتباط با کاربران استفاده شود و به راحتی تمامی مشکلات علمی شما را در مورد استفاده از تلویزیون های آینده و نوع استفاده از آن ها را برطرف می کند. این کنترل همچنین برای هر کاربر قابل برنامه ریزی است تا با توجه به سلیقه فردی که آن را در دست گرفته است کار خود را انجام دهد.

 

با توجه به شیشه ای بودن این کنترل می تواند به صفحه نمایش از برنامه های هر شبکه برای شما تبدیل شود تا قبل از آنکه شبکه را تعویض کنید نگاهی به برنامه های آن داشته باشید.

 

آینده کنترل‌های تلویزیون

 

از امکانات جانبی این کنترل می توانیم به دستیار سخنگو، بلوتوث، وای فای، دوربین 8 مگاپیکسلی و ... اشاره کرد که از هر نظر منحصر به فرد و پیش از این نمونه ای مشابه آن نبوده است.

 

آینده کنترل‌های تلویزیون

 

این کنترل به راحتی در دست قرا گرفته و فعلا نام "Loupe" برای آن در نظر گرفته شده است اما همچنان نام اصلی و آینده آن مشخص نیست. این کنترل می تواند نسل تلویزیون ها را نیز به نرمی پیشرفته کند.

منبع:yjc.ir