دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تلفن همراه‌تان را با چای و نوشابه شارژ کنید!



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

تلفن همراه‌تان را با چای و نوشابه شارژ کنید!

یک شرکت فناوری آمریکایی اخیرا از شارژر تلفن همراهی رونمایی کرده که نیروی خود را از نوشیدنی‌های سرد و داغ به دست می‌آورد.

شارژر «Epiphany One Puck» که به شکل یک زیرلیوانی عمل کرده، با یک کابل یو‌اس‌بی به تلفن وصل می‌شود.

این دستگاه از دو سمت به رنگهای آبی و قرمز برخوردار است که کاربران می‌توانند از سمت قرمز آن برای قرار دادن نوشیدنی داغ و از سمت آبی برای نوشیدنی سرد استفاده کنند.

این شارژر از موتور استرلینگ برای تبدیل حرارت به انرژی استفاده می‌کند.

شرکت اپیفنی یک نمونه پیش‌ساخت از این شارژر را تولید کرده و امیدوار است بتواند در سال 2014 آن را به بازار عرضه کند.

سازندگان هنوز نمی‌دانند که چه زمان برای شارژ یک تلفن همراه کافی است چرا که متغیرهای زیادی از جمله میزان داغ یا سرد بودن منبع در آن نقش دارند.

هر نوع منبع گرمایی که بر روی شارژر پوک قرار بگیرد، آن را به کار خواهد انداخت. این دستگاه به شکل بهتر با یک چیز بسیار گرم مانند یک لیوان چای یا قهوه داغ یا بسیار سرد مانند یک لیوان نوشابه یخ عمل می‌کند.

اپیفنی قصد دارد با کمک سایت سرمایه یابی کیک‌استارتر سرمایه ای به میزان 63 هزار دلار برای تبدیل این دستگاه از حالت پیش‌ساخت به یک شارژر واقعی با قابلیت تولید انبوه بدست بیاورد.

سازندگان قصد دارند پس از ارائه این محصول به بازار برای شارژ تلفنهای همراه، مقیاس آن را افزایش داده تا یک منبع نیروی ارزان با استفاده از حرارت به شکل ورودی انرژی برای خانواده‌ها و روستاها ارائه کند./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
شارژ تلفن همراه با هندوانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شارژ تلفن همراه سارقان را بدام انداخت



شارژ تلفن همراه سارقان را بدام انداخت

 

دو برادر که با سرقت کارت عابربانکی از داخل یکدستگاه خودرو، اقدام به خرید شارژ سیم کارت تلفن همراه خود با استفاده از عابر بانک سرقتی كردند ، دستگیر شدند.

 

به گزارش ایسنا ، در پی مراجعه فردی به کلانتری ۱۹ کرمانشاه و اعلام شکایت مبنی بر اینکه محتویات و لوازم داخل خودرویش از جمله شناسنامه و کارت عابر بانکی اش در یکی از پارک های تفریحی کرمانشاه به سرقت رفته است، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

بنا بر این گزارش ، در تحقیقات بعمل آمده از مالباخته مشخص شد سارقان با پیدا كردن رمز عابربانک به سرقت رفته، اقدام به برداشت وجه و نیز شارژ سیم کارت تلفن همراه خود كردند که با هماهنگی مبادی ذیربط مالک سیم کارت شناسایی شد.

این گزارش حاکیست ، ۲ متهم دستگیر شده که برادر نیز هستند با انتقال به کلانتری و در بازجویی های بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کردند.../ایسنا