دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تلفن همراه، جایگزین کلید منازل می‌شود



برنامهKwikset Kevo,نسخه‌های الکترونیکی کلید‌,کلیدهای الکترونیکی

تلفن همراه، جایگزین کلید منازل می‌شود
برنامه جدید Kwikset Kevo نسخه‌های الکترونیکی کلید‌ها را برای قفل‌های چندگانه بر روی تبلت یا گوشی هوشمند ذخیره می‌کند.
با استفاده از این برنامه، هنگامی که کاربری به دفتر کار یا منزلش نزدیک می‌شود، گوشی به صورت بی‌سیم و با استفاده از بلوتوث می‌تواند در را باز کند و حتی نیازی به بیرون آوردن آن از جیب‌ نیست.


برنامه ابداعی هم‌اکنون فقط برای ابزار iOS در دسترس است اما شرکت طراح بر روی نسخه‌های اندروید و بلک‌بری نیز مطالعه می‌کنند.
برای تبدیل در معمولی به دری که به این برنامه واکنش نشان دهد، کاربران باید قفل‌های جدید را بر روی تمامی درهایی که می‌خواهند به صورت هوشمند باز کنند، نصب کنند.


بهای برنامه Kwikset Kevo به همراه قفل‌های جدید 144 پوند گزارش شده است.زمانی که یک در برای این برنامه فعال می‌شود، کاربران می‌توانند کلیدهای الکترونیکی (eKey) را به دوستان و خانواده خود بفرستند و به آن‌ها امکان دسترسی موقت یا دائم به این فناوری را بدهند.


به منظور جلوگیری از دسترسی غیرمجاز، برنامه با استفاده از جی پی اس در می‌یابد که آیا کاربری از پیش در درون ساختمان است یا خیر و هر کاربر منفرد نیز به طور منحصربه‌فرد شناسایی می‌شود.


قفل‌های جدید با یک کلید فیزیکی تجهیز شده‌اند به طوری که کاربران می‌توانند در صورتی که باتری گوشی هوشمندشان تمام شود یا تمایل داشته باشند بدون گوشی از منزل خارج شوند . در را با آن باز کنند.


همچنین در بسته Kwikset Kevo برای کودکانی که گوشی هوشمند ندارند یا افرادی که دارای ابزار iOS نیستند، فاب‌هایی (Fob) تعبیه شده است.


مقامات شرکت «سازندگان سخت‌افزار و ارتقاء منزل» و مبتکر این برنامه، معتقدند 79 درصد از افراد بین 18 تا 44 ساله برای دست کم 22 ساعت در روز گوشی‌های هوشمندشان را به همراه دارند و دیگر آن که کاربران تمایلی ندارند دسته کلیدشان را هر جایی که می‌روند، با خود به همراه ببرند.


برنامه Kevo با دو باتری AA عمل می‌کند که به ادعای شرکت سازنده، می‌تواند بسته به میزان مصرف، تا یک سال ماندگاری داشته باشد.با ترکیب تلفن‌های همراه‌ موجود و فناوری‌های بلوتوث، در‌های منزل وارد عصر دیجیتالی می‌شوند.

منبع:isna.ir


ویدیو مرتبط :
اپلیکیشن تلفن همراه یا وبسایت تلفن همراه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جایگزین جدید برای ارسال قبوض تلفن همراه و ثابت



اخبار,اخبار اجتماعی,قبض موبایل

 

 اخبار اجتماعی - تجمیع قبوض تلفن همراه و ثابت در تهران

 صدوقی تصریح کرد: علاوه بر این در حال بررسی راه‌های بیشتری برای رساندن قبوض به دست مردم هستیم که سرویس ایمیل یکی از این روش‌ها است.

مدیرعامل همراه اول از هماهنگی این شرکت با مخابرات استان تهران برای تجمیع قبوض تلفن همراه و ثابت خبر داد و گفت: پس از مرتفع شدن نیازهای سیستمی این کار عملیاتی می‌شود؛ طرح ارسال قبض و ریزمکالمه با ایمیل نیز در دست بررسی است.

وحید صدوقی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به هماهنگی همراه اول و شرکت مخابرات استان تهران برای تجمیع قبوض تلفن همراه و ثابت، اظهار داشت: این کار از نظر هزینه چاپ و توزیع قبوض به نفع شرکت است و تاثیرات زیست محیطی مثبتی دارد.

مدیرعامل همراه اول گفت: البته مراحل اجرای این طرح این کار دارای پیچیدگی‌هایی است؛ از جمله اینکه برخلاف قبض تلفن ثابت که تقریبا ثابت و همواره دارای یک آدرس پستی است؛ اما قبض موبایل جابه‌جایی بیشتری دارد.

وی ادامه داد: از این رو نیاز به طراحی سیستمی است که بتواند این اطلاعات در مواقع نیاز به سرعت تفکیک و به روز کند.

صدوقی تصریح کرد: علاوه بر این در حال بررسی راه‌های بیشتری برای رساندن قبوض به دست مردم هستیم که سرویس ایمیل یکی از این روش‌ها است.

مدیرعامل همراه اول افزود: به این ترتیب اطلاعات قبوض و ریزمکالمات برای مشترکان ایمیل می‌شود.
اخبار اجتماعی - فارس