دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تلفن فیس بوک معرفی شد: HTC FIRST / فیس بوک هوم چیست؟



تلفن فیس بوک,فیس بوک هوم,فیس بوک هوم چیست

تلفن فیس بوک معرفی شد: HTC FIRST / فیس بوک هوم چیست؟
فیس بوک هوم خانواده ای از اپلیکیشن ها است که تحت نام فیس بوک هوم برای کاربران فیس بوک ساخته شده و از 12 آوریل 2013 در دسترس کاربران موبایل آندرویدی خواهد بود.
زوکربرگ روز 5 شنبه در سان فرانسیسکو در شوی خبری ضمن معرفی فیس بوک هوم گفت: اولین موبایل دارای این اپ و سرویس بنام HTC FIRST خانواده ای از نرم افزارهای فیس بوکی را در خود خواهد داشت که به آن فیس بوک هوم می گوییم و از 12 آوریل در دسترس خواهد بود.

تلفن فیس بوک,فیس بوک هوم,فیس بوک هوم چیست

لاک اسکرین اولین ویژگی این اپ جدید است که زوکربرگ آنرا Cover feed نامید و با حرکت دادن آن می توان به سایر اپ های تعریف شده دسترسی پیدا کرد. با کاور فید می توان عکسها را مرور کرد و کامنتی را بدون اینکه تلفن را باز کنیم، روی سرویس فیس بوک  قرار دهیم. اینترفیس بکار رفته در فیس بوک هوم شبیه Android UI است.

تلفن فیس بوک,فیس بوک هوم,فیس بوک هوم چیست

در اچ تی سی فرست، قفل اسکرسن بدون اینکه باز شود، مدیریت بر اپ های مخصوص فیس انجام می شود، پیام های چت در بالای صفحه دیده می شود که به آن chat head می گویند که بدون مزاحمت برای سایر اپ ها ، بالای اسکرین ظاهر می شود.

تلفن فیس بوک,فیس بوک هوم,فیس بوک هوم چیست

سیستم پیامک روی اچ تی سی فرست نیز مانند چت فیس بوکی در بالای اسکرین به صورت پاپ آپ غیر مزاحم ظاهر خواهد شد.

تلفن فیس بوک,فیس بوک هوم,فیس بوک هوم چیست

علاقمندان فیس بوک هوم می توانند از 12 آوریل این مجموعه اپ را از گوگل پلی دانلود کنند. فعلا تبلت های آندرویدی نمی توانند فیس بوک هوم را دانلود کنند و زوکربرگ اعلام کرد در ماههای آینده فیس بوک هوم را برای کاربران تبلت اماده می کنند.

تلفن فیس بوک,فیس بوک هوم,فیس بوک هوم چیست

فعلا اچ تی سی وان، اچ تی سی وان ایکس، سامسونگ گلکسی اس 3 و گلکسی نوت دو می توانند فیس بوک هوم را داشته باشند.

تلفن فیس بوک,فیس بوک هوم,فیس بوک هوم چیست

فیس بوک شایعه ساخت سیستم عامل فیس بوک را رد کرد و گفت اپ های ساخت فیس بوک کاستومایز شده برای آندروید است.تلفن فیس بوک که قبلا قول آنرا داده بود نیز بنام HTC FIRST عرضه شد و این موبایل نیز فیس بوک هوم را به صورت بومی روی خود خواهد داشت.

تلفن فیس بوک,فیس بوک هوم,فیس بوک هوم چیست

تلفن اچ تی سی فرست در 4 رنگ مشگی، سفید، آبی آسمانی و قرمز با دو سال قرارداد روی شبکه مخابراتی AT&T به قیمت 99 دلار عرضه می شود. پیش خرید در حال انجام بوده و از 12 آوریل قابل دریافت و استفاده است.

تلفن فیس بوک,فیس بوک هوم,فیس بوک هوم چیست

در طول شوی خبری اعلام شد آندرویدی های 4.0 به بالا می توانند از فیس بوک هوم استفاده کنند و تبلیغات در قسمت کاور فید نمایان خواهد شد، هر چند پیشتر خبری از تبلیغات نبود.
فیس بوک اعلام نکرده که قصد عرضه فیس بوک هوم را روی ویندوز یا آی او اس اپل دارد یا خیر!
منبع:khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
فیس بوک چیست؟ کمک به اسرائیل با ورود به فیس بوک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خرید شارژ تلفن همراه از طریق کلاهبرداری در فیس بوک!


این جوان 22 ساله با معرفی خود به عنوان فردی معلوم‌الحال با جلب توجه كاربران، تقاضای خرید شارژ و ارسال آن به آی دی می‌كرده و ضمن دریافت شارژ و اعلام یك شماره تلفن صوری كاربران را فریب داده بود.

 خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس فتای گیلان از شناسایی و دستگیری فردی كه پس از ساخت ایمیل‌های جعلی با هویت و تصویر شهروندان، اقدام به فریب كاربران اینترنتی كرده بود، خبرداد.

سرهنگ ایرج محمدخانی  با اعلام این خبر گفت: درپی ارجاع یك فقره پرونده از دادسرای رشت به دادخواهی زنی با هویت معلوم به پلیس فتا، مبنی بر اینكه فردی ناشناس پس از جعل هویت و تصویرش و نسبت دادن مطالب ناروا و غیراخلاقی در اینترنت به وی، به كاربران اینترنتی درخواست دوستی می‌داد، موضوع به صورت ویژه در دستوركار كارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات گیلان افزود: با تحقیقات از شاكی و پی‌جویی‌های پلیسی، متهم كه سعی داشت هویت واقعی خود را در فضای مجازی مخفی نگه دارد و به اعمال مجرمانه خود در اینترنت ادامه دهد، توسط كارشناسان این پلیس شناسایی شد.

محمدخانی با بیان اینكه كارشناسان پلیس فتا هویت این متهم را احراز كرده و آدرس محل سكونت وی را به‌دست آوردند، گفت: متهم با دستور قضایی در یكی از محلات رشت دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

وی هویت متهم را 22 ساله و دانشجو معرفی كرد و گفت: وی ابتدا منكر همه اتهامات وارده شده اما با شواهد و قرائن موجود، همچنین بررسی محتویات رایانه شخصی وی كه در بازرسی از منزلش كشف و ضبط شده بود، به ناچار لب به سخن گشود و به بزه انتسابی اعتراف كرد.

محمدخانی با بیان اینكه متهم از دو سال پیش با سرقت هویت و عكس شهروندان از فیسبوك و ساخت ایمیل جعلی با هویت و تصویر آنان از طریق تالارهای گفت‌وگو و چت با كاربران اینترنتی ارتباط برقرار كرده بود، خاطرنشان كرد: این جوان 22 ساله با معرفی خود به عنوان فردی معلوم‌الحال با جلب توجه كاربران، برای استمرار دوستی‌های نامتعارف مجازی، تقاضای خرید شارژ و ارسال آن به آی دی می‌كرده و ضمن دریافت شارژ و اعلام یك شماره تلفن صوری كاربران را فریب داده و بدین ترتیب مبلغی بالغ بر چهارمیلیون ریال شارژ از تعداد 200 كاربراینترنتی، به صورت نامشروع تحصیل كرده بود.

رییس پلیس فتای استان گیلان با اشاره به اینكه اعتماد كاذب به وب‌سایت‌های شبكه‌های اجتماعی خارجی به‌ویژه فیسبوك، حریم خصوصی و خانوادگی برخی از كاربران ناآگاه را به مخاطره می‌اندازد، اظهاركرد: كاربران اینترنت توصیه‌ها و نكات ایمنی را پیرامون حریم خصوصی و شخصی و تنظیمات محرمانه اطلاعات طبقه‌بندی شده رعایت كرده و توجه داشته باشند كه دوستی‌های نامناسب اینترنتی یكی از آسیب‌ها و تهدیدهای شایع پیرامون حریم شخصی و كیان خانوادگی است و احتمالا ارتباطی از پیش برنامه‌ریزی شده برای بهره‌برداری‌های خاص باشد.

وی از كاربران اینترنت خواست: اگر وارد محیط چت شدند نسبت به عواقب و سوءاستفاد‌ه‌های احتمالی دوستی‌های اینترنتی هوشیار بوده و به دوستی‌های اینترنتی كه سرانجام تلخی دارد، اطمینان نكنند.