دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تلفن جان: ساده ترین تلفن دنیا



 

 

تلفن جان: ساده ترین تلفن دنیا

 

چند سالی است که بازار تلفن های هوشمند حسابی گرم شده و در اینترنت دعواهای تازه بر سر سیستم عامل و امکانات این تلفن ها به راه افتاده است.

در واقع تا اولین کلام از تلفن های هوشمند به میان می آید، بحث سریعا بالا می گیرد و یکی از صفحه Super AMOLED می گوید و دیگری از IPS و Retina. اما بالاخره هر کس متناسب با نیازش باید تلفن همراه هوشمند خود را انتخاب کند، از میان سیستم عامل های موجود و این همه مشخصات سخت افزاری مطمئنا، شما گوشی مورد نظرتان را خواهید یافت.

اگر هم علاقه ای به این مدل تکنولوژی همراه ندارید، بالاخره یکی از هم رده های نوکیا ۱۱۰۰ را انتخاب می کنید و از آن استفاده می کنید.

ولی اگر شما فردی باشید که تا به حال با تکنولوژی کار نکرده اید و تا به حال هم تلفن همراه ندیده اید و یا به هر دلیل دیگر علاقه دارید سنتی زندگی کنید ولی از ابزار ارتباطی استفاده نمایید، تلفن جان راه حل خوبی به نظر می رسد.

در این تلفن خبری از نسل سوم و GPRS نیست. بلوتوث، رادیو اف ام و دوربین چند مگاپیکسلی هم ندارد. ارسال SMS هم که نیاز ندارید! اگر بخواهیم خیالتان را راحت کنیم باید بگویم با این تلفن فقط می توانید تماس بگیرید و به شما زنگ بزنند. البته باید به خاطر داشته باشید که یک دفترچه تلفن ۳۲ صفحه ای و یک خودکار به همراه این گوشی در اختیار دارید که بتوانید در آن شماره ها را یادداشت کنید. دفترچه تلفن در پشت گوشی و خودکار در داخل بدنه همچون قلم گوشی های لمسی قرار می گیرد.

 

تلفن جان: ساده ترین تلفن دنیا

 

این گوشی ۹۴ گرمی که تماما از پلاستیک ساخته شده دارای یک صفحه نمایش باریک تک رنگ در قسمت بالایی است که لیست تماس ها، شماره دریافتی و وضعیت باتری را نمایش می دهد. کلیدهای جانبی هم که به صورت المان هایی در سمت چپ گوشی قرار گرفته اند، وظیفه روشن/خاموش و قفل کردن گوشی، تنظیم صدای زنگ و صدای بلندگو را دارند.

این تلفن که بیشتر شبیه اسباب بازی دوران کودکی است، تقریبا ۹۰ دلار قیمت دارد و در چند رنگ متفاوت عرضه می شود که بسته به سلیقه تان میتوانید از میانشان یکی را انتخاب کنید.

شما هم اگر قصد دارید یکی از این گوشی ها را برای پدربزرگ یا مادربزرگ تان تهیه کنید، نظرتان را با ما در میان بگذارید؛ من که قصد دارم یکی از این ها را برای مقایسه با آنتن دهیِ آیفون ۴ خریداری کنم!

منبع:نارنجی

 

 


ویدیو مرتبط :
تلفن ثابت تحت شبکه اصفهان (تلفن های NGN) - شرکت سنا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نگاهی به نازک‌ترین و سبک‌ترین تلفن هوشمند دنیا iPhone 5 + تصاویر آیفون 5



نگاهی به نازک‌ترین و سبک‌ترین تلفن هوشمند دنیا iPhone 5 + تصاویر

آیفون 5 - شرکت اپل در کنفرانسی به طور رسمی از تازه ترین تلفن هوشمند خود با نام iphone 5 پرده برداری کرد.

 

اپل,آیفون,آیفون 5,قیمت آیفون 5

 

پس از مدت ها انتظار شب گذشته اپل از آخرین نسخه ی iphone  پرده برداری کرد.

سال گذشته در هنگام معرفی iphone 4s بسیاری از مشتاقان محصولات این شرکت انتظار معرفی iphone 5 را داشتند اما اپل یک سال صبر کرد تا سایر رقبایش مانند سامسونگ و نوکیا محصولات خود را نشان دهند و از آخرین ابداعات آنها با خبر شود و سپس محصول ویژه ی خود را روانه ی بازار کند.

در زیر به بررسی ویژگی های iphone 5 می پردازیم.

 

اپل,آیفون,آیفون 5,قیمت آیفون 5

 

اپل,آیفون,آیفون 5,قیمت آیفون 5

 

ظاهر iphone 5

- جنس  iphone 5 تماما از آلومینیوم و شیشه است.- در دو رنگ سیاه و سفید مایل به نقره ای قرار است وارد بازار شود .- ضخامت آن در حدود 7.6 میلی متر است که توانسته لقب نازکترین تلفن هوشمند را به خود اختصاص دهد.- وزنش در حدود 120 گرم است که توانسته لقب سبکترین تلفن هوشمند را به خود اختصاص دهد.

 

اپل,آیفون,آیفون 5,قیمت آیفون 5

 

سخت افزار های داخلی iphone 5

-استفاده از پردازنده ی A6 به جای A5 که در نسخه های قبلی وجود داشت ، سرعت پردازش این دستگاه را دو برابر کرده است.

 

اپل,آیفون,آیفون 5,قیمت آیفون 5

 

-از شبکه ی مخابراتی LTE پشتیبانی می کند

-سه میکروفن در داخل این تلفن هوشمند وجود دارد

-از تکنولوژی WI-FI جدید بهره مند است

-دارای گرافیکی قابل مقایسه با کنسول های بازی می باشد

 

دوربین iphone 5

-از دوربین 8 مگاپیکسلی بهره مند است

-قابلیت عکس برداری پاناروما با کیفیت 28 مگاپیکسلی دارد

-قابلیت ضبط تصاویر ویدئو با کیفیت 1080 HD را دارد

-استفاده از 40 فیلتر نوری نوری کیفیت تصویر برداری در شب را بالا برده است

 

اپل,آیفون,آیفون 5,قیمت آیفون 5

 

صفحه نمایش iphone 5

-دارای صفحه نمایش 4 اینچی است-صفحه نمایش ریتنا ی iphone 5 قابلیت نمایش 326 پیکسل در هر اینچ را دارد-ابعاد تصویر در آن 16 به 9 است

لوازم جانبی iphone 5-استفاده از کابل جدید Lightning برای اتصال به برق-تبدیل کابل جدید به کابل های قدیمی تر وجود دارد

 

اپل,آیفون,آیفون 5,قیمت آیفون 5

 

سیستم عامل  iphone 5

- از سیستم عامل جدید ios 6 در iphone 5 استفاده شده است

قیمت

 - 199 ، 299 ، 399 دلار

 

منبع:باشگاه خبرنگاران