دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تقلب دربازی‏های فلش بااستفاده ازکلیدمیانبر!



 

 

تقلب دربازی‏های فلش بااستفاده ازیک کلیدمیانبر!

 

بازی‏های فلش یکی از سرگرمی‏های کامپیوتری هستند که به خاطر ویژگی‏های خاصی که دارند از محبوبیت خاصی نزد کاربران برخوردارند. این بازی‏ها در عین جذاب بودن حجم کمی دارند. علاوه بر آن برای اجرا نیاز به امکانات سخت‏افزاری قوی ندارند و همچنین بدون نیاز به نصب قابل بازی هستند. اما شاید تاکنون به این موضوع فکر نکرده بودید که آیا می‏توان در بازی‏های فلش تقلب کرد؟! پاسخ این سوال مثبت است. در این ترفند قصد داریم یک ترفند بسیار ساده را برای شما بازگو کنیم که با استفاده از آن می‏توانید در بسیاری از بازی‏های فلش تقلب کرده و به مرحله بعدی بازی بروید.

 

برای این کار:
پس از اجرا بازی کافی است کلیدهای ترکیبی Ctrl+Enter را از روی کیبورد فشار دهید.
این کار در بعضی بازی‏‏ها باعث صعود به مرحله بعد و در برخی بازی‏‏ها باعث افزایش امتیاز یا تقلب‏های دیگر می‏شود.
البته در بعضی از بازی‏ها نیز این باگ برطرف شده است و امکان استفاده از آن نیست.

منبع:ترفندستان


ویدیو مرتبط :
آموزش رایگان فلش | فلش پرو | آشنایی با متغییرها در فلش 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فلش دیسک 256 گیگابایتی کینگستون



 

 

 

فلش

 

 

هنوز تیتر روزنامه ها و سایت های مرتبط با تکنولوژی را به یاد دارم:«جایگزینی برای فلاپی دیسک می آید» ، «فلش دیسک ها و انقراض فلاپی» و ...

 

 

مدت زیادی از آن زمان نگذشته و هنوز در ذهن بعضی از ما از حافظه های فلش اولیه، با حجم 32 مگابایت و کمتر، خاطراتی باقی مانده است. اما پیشرفت در سرعت و حجم آنها اینقدر سریع اتفاق افتاد، که ما دیگر توجهی به آن نمی کنیم.

 

 

اما این بار کینگستون یک فلش دیسک 256 گیگابایتی را معرفی کرده است. واقعاً جذاب به نظر میرسد؛ آن هم تنها یک ماه پس از عرضه فلش 128 گیگابایتی اش.

 

 

این فلش، با نام تجاری DT300 معرفی شده و با همه سیستم عامل ها سازگار است ضمن اینکه سرعتی معادل 10 و 20 مگابایت بر ثانیه هنگام نوشتن و خواندن دارد که برای این حافظه حجیم، سرعت بالایی به نظر میرسد.

 

 

به هر شکل با اینکه تصور نگهداری 56 دی وی دی و یا 365 سی دی در یک حجم کوچک، واقعاً هیجان انگیز است، اما مطمئناً قیمت تقریبی 900 دلاری ای که گیزمودو برای این حافظه تخمین زده، کمی از این هیجان می کاهد.