دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تصویری از زاویه‌ی پشت آیفون 7 پلاس منتشر شد



اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,آیفون

روز گذشته اولین تصویر معتبر از گوشی آیفون 7 پلاس به بیرون درز کرد. در عکسی که از پرچم‌دار جدید اپل لو رفته، دیده می‌شود که این گوشی مجهز به دوربین دوتایی و اتصال هوشمند است.

در حالی که چیزی به کنفرانس خبری اپل در دوم فروردین ماه نمانده، تصور می‌شود که این شرکت کوپرتینویی می‌خواهد در این مراسم پرچم‌دار جدید خودش را معرفی کند. اما همزمان اخبار و شایعه‌ها پیرامون آیفون 7 پلاس هم بسیار داغ است و گفته می‌شود که طراحی این گوشی نسبت به مدل‌های قبلی، تغییرات زیادی به خود دیده است؛ خط آنتن از پشت آن حذف شده و جک هدفون هم ندارد. تاکنون تصاویر زیادی منتسب به آیفون 7 و قاب آن منتشر شده که عموما بر اساس رندر یا حدس و گمان کاربران بوده‌اند. ضمن اینکه مدتی پیش هم عکس‌های مربوط به دوتایی بودن دوربین این گوشی لو رفته بود.

اپل تا به این لحظه در تایید یا رد هیچ‌کدام از شایعه‌ها اقدام نکرده. ولی به تازگی یک عکس از گوشی آیفون 7 پلاس به بیرون درز کرده که برخی از این شایعه‌ها را شفاف‌سازی می‌کند.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,آیفون

 

در این عکس، پشت گوشی دیده می‌شود. تا پیش از این لحظه، اخبار متنوعی درباره‌ی دوربین این گوشی شنیده می‌شد اما حالا مشاهده می‌کنیم که این گوشی واقعا دارای یک دوربین دوتایی است. ضمنا اتصال هوشمند (Smart Connector) هم در آن تعبیه شده است.

تصور بسیاری از کاربران بر این بود که اپل از طراحی لنز برآمده در پرچم‌دار جدید خود، خودداری می‌کند تا گوشی را باریک‌تر و مینیمال‌تر بسازد. اما با تصویری که هم اکنون از آیفون 7 پلاس  معروف لو رفته، می‌بینیم که لنز دوربین دوتایی آن همچنان اندکی برآمدگی دارد. البته این برآمدگی کم‌تر از مدل‌های قبلی است.

 

اخبار تکنولوژی - دیجی کالامگ


ویدیو مرتبط :
آیفون 6 پلاس طرح -آیفون 6 پلاس چینی-آیفون 6 پلاس کپی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روحانی پشت فرمان مترو/ تصویری که در اینستاگرام رییس جمهور منتشر شد



روز گذشته حجت‌الاسلام حسن روحانی،‌ رییس جمهور  را افتتاح کرد. در حاشیه افتتاح این خط مترو، رییس جمهور از بخش های ایستگاه قائم، شمالی ترین ایستگاه خط ۳ مترو و همچنین یکی از قطارهای این خط بازدید کرد.

رییس جمهور که در تمام این بازدید، شهردار تهران را هم همراه خود می‌دید، تصاویری را از این مراسم در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. از جمله تصویری که در زیر می‌بینید؛

 

اخبار,اخبار اجتماعی,حسن روحانی

 
اخبار اجتماعی - خبرآنلاین