دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تصاویر استثنائی با دوربین نمای خیابانی گوگل!


دوربین نمای خیابانی گوگل گاهی اوقات می‌تواند مناظر و لحظاتی باورنکردنی را ثبت کند، همانطورکه آرون هابسون عکاس متولد پیتزبرگ هنگام گشت و گذار در اطراف لوس آنجلس استفاده از نمای خیابانی گوگل را بعنوان یک روش جدید عکاسی کشف کرد.

دوربین نمای خیابانی گوگل گاهی اوقات می‌تواند مناظر و لحظاتی باورنکردنی را ثبت کند، همانطورکه آرون هابسون عکاس متولد پیتزبرگ هنگام گشت و گذار در اطراف لوس آنجلس استفاده از نمای خیابانی گوگل را بعنوان یک روش جدید عکاسی کشف کرد. هابسون پس از اعتیاد به نمای خیابانی گوگل شروع به کاوش مکان‌های سراسر جهان نمود. طولی نکشید که او تصاویر زیادی ار مکان‌های پرت و دورافتاده در روی زمین جمع آوری کرد.

من پس از ساعت ها رانندگی در روستاهای خالی، دشت‌ها و بیابان‌ها مکان‌های بسیاری را کشف کردم که با حس زیبابیی طلبی من همخوانی داشتند. تصمیم گرفتم نگاهم به جهان و انزوای برخی مردم و مکان‌ها را از طریق فناوری گوگل تغییر دهم. این فرایند در مورد فناوری شگفت انگیز نمای خیابانی گوگل و مکان‌هایی است که دسترسی به آنها فقط از طریق یک کامپیوتر و اینترنت امکان پذیر است. من در تلاشم تا مکان‌های دورافتاده زیبا و منحصر به فرد، مکان‌هایی که زندگی در آنها دشوار بوده و از جوامع بزرگ دور می‌باشند را به اشتراک بگذارم.

نانسی مسیه در NextWeb می‌نویسد: (( اولین نکته اینجاست که این تصاویر عکس‌های او نیستند چرا که وقتی از نزدیک به آنها نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که تمام چهره‌های تصاویر تار هستند. آرون این تصاویر را که توسط چشم مکانیکی ماشین‌های نمای خیابانی گوگل گرفته شده بهبود بخشیده است.))

در زیر برخی از تصاویر GSV را مشاهده می‌کنید. برای اطمینان و موارد بیشتر وب سایت وی را بررسی کنید و اگر از آنها خوشتان آمده است مجموعه تصاویر جان رافمن را نیز خواهید پسندید.

 

قبرستان سنت نیکولاس- فرانسه

 


ویدیو مرتبط :
بهبود دوربین های نمای خیابانی Trekker گوگل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر فوق العاده از زندگی در گوگل


دفاتر کاری که بیشتر به خانه و محل زندگی افراد است و تقریبا شباهتی به دفاتر معمولی کار در هیچ جای جهان ندارد.