دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تست سقوط گوشی خمیده LG G Flex


LG G Flex تلفنی است که از نمایشگر خمیده و قابل انعطاف OLED و قاب پشتی خود ترمیم شونده برخوردار شده. پنل نمایشی دستگاه به خودی خود در زمره نمایشگرهای نشکن قرار می گیرد، ولی لایه محافظی که روی آن را پوشانده چطور؟ نارنجی: LG G Flex تلفنی است که از نمایشگر خمیده و قابل انعطاف OLED و قاب پشتی خود ترمیم شونده برخوردار شده. پنل نمایشی دستگاه به خودی خود در زمره نمایشگرهای نشکن قرار می گیرد، ولی لایه محافظی که روی آن را پوشانده چطور؟

برای رسیدن به جواب، جاشوا ورگارا دوباره یک تست سقوط دیگر ترتیب داده و این بار جی فلکس در سه مرحله از ناحیه جلو، پشت و کنار به مصاف پوشش کف پیاده رو می رود. آیا خمیدگی آن کمکی به جان به در بردنش می کند؟ بهتر است خودتان ویدیو را ببینید.



در انتها به نظر می رسد استفاده از بدنه ای با حالت خمیده کمکی به جی فلکس نکرده و به خصوص گوشه های جلوی دستگاه، نسبت به سقوط و ضربه آسیب پذیر هستند. با این حال حتی بعد از ترک برداشتن شیشه جلو، دیجیتایزر لمسی همچنان پاسخگوی دستورات است که در نوع خودش، یک جور پاس کردن تست به حساب می آید!

آیا سال آینده پوشش های شیشه ای از روی پنل های OLED منعطف حذف خواهند شد تا به معنای واقعی کلمه، نمایشگرهای موبایل، نشکن شوند؟ باید صبر کرد و دید.

عکس های بیشتر در ادامه مطلب قرار دارند.






















ویدیو مرتبط :
تست سقوط LG G FLex - اولین تلفن هوشمند خمیده ی LG

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گوشی خمیده LG G Flex2 فقط ۲۰۰ دلار



گوشی خمیده LG G Flex2, ویژگی های گوشی خمیده LG G Flex2,اخبار تکنولوژی

گوشی هوشمند LG G Flex2

 

گوشی خمیده LG G Flex2 فقط ۲۰۰ دلار
نخستین گوشی هوشمند ساخته شده در یک شرکت بزرگ که روی آن تراشه Snapdragon 810 نصب شده بود LG G Flex2 نام داشت و سال گذشته در نمایشگاه CES 2015 برای نخستین بار در معرض دید عموم قرار گرفت. این گوشی هوشمند که قابلیت‏های فراوانی را در خود جا داده است طی یکسال گذشته در خانواده گوشی‏های ارزان به دست کاربران رسید و همراه با نمایشگر خمیده خود مورد توجه کاربران قرار گرفت.

 

ویژگی های گوشی خمیده LG G Flex2,گوشی خمیده LG G Flex2,اخبار تکنولوژی

گوشی هوشمند LG G Flex2 در دو رنگ مشکی و قرمز ساخته شده است

 

قیمت گوشی هوشمند LG G Flex2 طی یکسال گذشته نوسانات فراوان داشت. ولی کاربران آمریکایی هم ‏اکنون می‏توانند آن را با قیمت ۲۰۰ دلار خریداری کنند. این گوشی هوشمند در دو رنگ مشکی و قرمز ساخته شده و البته شرکت مخابراتی AT&T نیز یک مدل ویژه از آن را ارائه کرده است. کاربران در این گوشی هوشمند ۳ گیگابایت حافظه رم در اختیار می‏گیرند و از دیگر امکانات به‌کار رفته در گوشی LG G Flex2 می‌توان به حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد. بدنه این گوشی هوشمند از نوعی پلاستیک ویژه ساخته شده است که پس از بروز خط و خش، به صورت خودکار آن را برطرف می‏کند.
منبع : mobna.com