دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تبلیغ جالب سامسونگ نمایشگر خمیده +فیلم


امروز صبح ال جی اولین اسمارت فون با نمایشگر خمیده خود را با نام G Flex به طور رسمی در کره رونمایی کرد. و به شکل جالبی تنها چند ساعت پس از آن، سامسونگ اولین تبلیغ رسمی گلکسی راند را منتشر نمود. گلکسی راند اسمارت فون منحنی سامسونگ است که عنوان اولین اسمارت فون صفحه خمیده دنیا را در اختیار دارد.

نارنجی:  امروز صبح ال جی اولین اسمارت فون با نمایشگر خمیده خود را با نام G Flex به طور رسمی در کره رونمایی کرد. و به شکل جالبی تنها چند ساعت پس از آن، سامسونگ اولین تبلیغ رسمی گلکسی راند را منتشر نمود. گلکسی راند اسمارت فون منحنی سامسونگ است که عنوان اولین اسمارت فون صفحه خمیده دنیا را در اختیار دارد.

در این تبلیغ علاوه بر اشاره هایی بر جزئیات این تلفن هوشمند، سامسونگ مجموعه ای از چیزهای خمیده موجود در اطراف مان (همچون دست کودک، تخم مرغ، لیمو، آواکادو و ماتروشکا ) را هم به نمایش گذارده است.

به نظر می رسد هدف سامسونگ از نمایش چنین اشیائی آن بوده که نشان دهد نمایشگر خمیده و کار با آن یک فرآیند کاملا طبیعی در دنیای انسانی است... و از این طریق نتیجه بگیرد که گلکسی راند تنها یک نسخه عجیب و غریب از گلکسی نوت ۳ نیست!



البته شایعات حکایت از آن دارد که قرار نیست گلکسی راند به صورت بین المللی عرضه شود و تنها محدود به کشور کره باقی خواهد ماند. از همین رو این تبلیغ ۳۰ ثانیه ای هم به زبان کره ای است.

اما طبق شواهد احتمالا تلفن همراه خیمده ال جی جی فلکس علاوه بر کره در آینده نزدیک راهی دیگر کشورها هم خواهد شد. و اولین مقصد احتمالی آن آرژانتین خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
Galaxy Round سامسونگ با نمایشگر خمیده-لیمونت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: تبلیغ جالب و خلاقانه شرکت TNT





تبلیغ جالب و خلاقانه شرکت TNT




فیلم: بچه بی اعصاب!

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه دانلود کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.