دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تایپ نمودن اشکال به وسیله کیبورد



 

تایپ نمودن اشکال به وسیله کیبورد

 

تصمیم داریم تا ترفندی جالب را برایتان بازگو کنیم که بسیاری از کاربران از آن بی اطلاعند! با استفاده از این ترفند میتوانید انواع و اقسام شکل های عجیب و غریب مانند تیر، قلب، گل و... را بدون استفاده از نرم افزار خاصی و تنها با استفاده از کیبورد در محیط ویندوز تایپ نمایید.


برای این کار کافی است:
در هنگام تایپ کلید Alt را نگه دارید و به دلخواه یکی از اعداد سمت راست کیبورد را فشار دهید، سپس کلید Alt را رها کنید. خواهید دید که یکی از اشکال نمایان میشود.
نکته جالب این است که این اشکال تنها محدود به 9 عدد نمیشود، بلکه می توانید وقتی Alt را نگه داشته اید دوبار یک عدد را وارد کنید، خواهید دید که شکل دیگری ظاهر میشود. در نتیجه اگر یک عدد را چندین دفعه وارد کنید شکل دیگری را خواهید دید.

☺☻♥♦♣♠•◘○♂▬M╝+

منبع:ترفندستان


ویدیو مرتبط :
تایپ بدون داشتن کیبورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تایپ کردن به وسیله موس در ویندوز XP



 

 

تایپ کردن به وسیله موس در ویندوز XP

 

با استفاده از این ترفند میتوانید بدون نیاز به کیبورد متصل به رایانه تان و تنها از طریق ماوس و استفاده از ویندوز XP به راحتی تایپ نمایید. این ابزار موجود در ویندوز XP، در اصل یک کیبورد مجازی را برای شما فراهم خواهد آورد.

 

برای این کار:
کافی است از منوی Start به Run بروید.
در محیط Run دستور OSK را تایپ نموده و Enter را بزنید.
خواهید دید که یک صفحه کلید برای شما باز خواهد شد.
برای تغییر دکمه ها هم به زبان دیگر مثل فارسی میتوانید از کلیدهای ترکیبی Alt + Shift استفاده نمایید.