دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

«بی ام و» سفارشی سوپرلوکس


ب ام و سری 7 مدل 2016 که پرچم‌دار این برند است اکنون خودرویی بسیار لوکس به شمار می‌رود اما همیشه کسانی هستند که خواهان مدلی فراترهستند.

وب‌سایت مد آنلاین: ب ام و سری 7 مدل 2016 که پرچم‌دار این برند است اکنون خودرویی بسیار لوکس به شمار می‌رود اما همیشه کسانی هستند که خواهان مدلی فراترهستند.

 بخش اختصاصی ب ام و (BMW Individual) برای این افراد نسخه‌ای متفاوت از این سدان لوکس را براساس مدل ممتاز 750 Li معرفی کرده است.

بدنه ب ام و سری 7 Individualدارای رنگ مخصوص قهوه‌ای المندن متالیک است در حالی که رینگ‌های آن 20 اینچی است و حروف BMW Individual به صورت لیزری روی آنها حک شده است. این حروف در روی نوار کرومی که چراغ‌های عقب را متصل می‌کند و همچنین رکاب‌های در نیز به چشم می‌خورد.

 قسمت‌های کرومی بیش‌تری در سپر جلو و همچنین نیم‌رخ و پشت این خودرو در اطراف لوله اگزوز به چشم می‌خورند. قاب شیشه‌های این مدل از آلومینیوم ساخته شده است.

داخل این خودرو به لطف صندلی‌هایی با روکش چرم مرینویBMW Individual و دسته‌های صندلی با روکش آلکانترا که همگی به رنگ ترافلی هستند به خوبی متمایز شده‌است.

انحصار این مدل با دوخت دستی و دوخت متضاد تزئین کننده صندلی‌ها بیش‌تر می‌شود. داخل این خودرو دارای رنگ متضاد مشکی پیانو است که با چرم روی فرمان هماهنگ شده است. ب ام و ادعا می‌کند 30 متر مربع چرم برای داخل این خودرو استفاده شده است. ویژگی‌های فنی این مدل مشابه سری 7 استاندارد است.

این ب ام و سفارشی‌سازی شده از ماه مارس 2016 آماده فروش خواهد بود.

«بی ام و» سفارشی +تصاویر

«بی ام و» سفارشی +تصاویر

«بی ام و» سفارشی +تصاویر

«بی ام و» سفارشی +تصاویر

«بی ام و» سفارشی +تصاویر

«بی ام و» سفارشی +تصاویر

«بی ام و» سفارشی +تصاویر


ویدیو مرتبط :
چرخ مجتبی سفارشی -نوه حاج احمد سفارشی زورخانه مختص آباد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سجادی : "جستجوگران" سفارشی نیست



 

 

 

 

کارگردان مجموعه تلویزیونی "جستجوگران" ضمن اشاره به بهره برداری از پرونده‌های واقعی در این مجموعه تاکید کرد هیچ نهادی ساخت "جستجوگران" را سفارش نداده ‌است.



محمدعلی سجادی درباره اظهار نظر اخیر مصطفی پورمحمدی سازمان بازرسی کل کشور درباره مجموعه "جستجوگران" که با هماهنگی سازمان بازرسی کل کشور ساخته نشده به خبرنگار مهر گفت: هر پروژه‌ای خودش را تعریف می‌کند. "جستجوگران" نه با هماهنگی سازمان بازرسی کل کشور و نه هیچ نهاد دیگری تولید نشده است. برخی مواقع پروژه‌هایی هستند که به سفارش نهادی تولید می‌شود مثل برخی مجموعه‌های پلیسی، در این صورت هماهنگی و همکاری لازم است. ویژگی‌های پروژه این مسائل را تعریف می‌کند.


این کارگردان درباره اینکه پرونده‌های مورد بررسی در مجموعه "جستجوگران" واقعی است، توضیح داد: از پرونده‌های واقعی در مرحله تحقیق و نگارش فیلمنامه استفاده شده است. اصلا پرونده‌های مشابه بررسی شده در این مجموعه را می‌توان هر روز در روزنامه‌ها جستجو کرد.



سجادی درباره اینکه "جستجوگران" درگیر ممیزی‌های تلویزیون نشده، توضیح داد: این طور نبوده که بی‌مشکل باشیم، اما ممیزی آنقدر نبوده که به مجموعه آسیب بزند.



مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور در برنامه "تهران ۲۰" اشاره کرده بود : مجموعه "جستجوگران" که این روزها از شبکه دو پخش می‌شود با همکاری و هماهنگی سازمان بازرسی کل کشور نبوده است.



وی با اشاره به انتقادهای مطرح شده در برخی صحنه‌های این مجموعه گفت: هر چند که باید مجال را برای کارهای هنری باز گذاشت، اما وقتی می‌خواهند موضوعات، وظایف و نام سازمان بازرسی کل کشور را در چنین آثاری مطرح کنند، حتماً باید با سازمان بازرسی کل کشور مشورت و هماهنگی شود تا موضوع‌های واقعی‌تر انتخاب و مردم نیز از این فعالیت‌ها مطلع شوند.



"جستجوگران" اولین تجربه مجموعه‌سازی سجادی، در هر قسمت از این مجموعه اپیزودیک یکی از پرونده‌های مفاسد اجتماعی به تصویر می‌کشد. مسعود رایگان، پیام دهکردی، رضا کیانیان، رضا بابک ،هوشنگ توکلی، شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ بهرام، محمود جعفری، ناصر آقایی، هرمز سیرتی، معصومه میرحسینی، حسین فلاح، سیدمهرداد ضیایی، عباس شادروان و... در این مجموعه بازی کردند.


سجادی فیلم‌های سینمایی همچون "بازجویی یک جنایت "،"گزل" ،"شیفته"، "شوریده"، "رنگ شب"، "تردست"، "مخمصه" و "جنایت" را کارگردانی کرده است.